Γενικά Αγορά τροφών από ιντερνετικό κατάστημα

dimitrios.f

PB New Member
Εγγραφή
5 Απρ 2017
Μηνύματα
217
Πόλη
Βόλος
Καλησπερα σε ολους.
πριν περιπου πεντε μερες μου ηρθε ενα δεμα με παραγγελια που ειχα δωσει σε διαδυκτιακο
καταστημα με διαφορους επιπλεον σπορους απο αυτους που παρεχουν οι τυποποιημενες
τροφες των εταιρειων, γιατι εδω τα τοπικα καταστηματα ή δεν εχουν αυτο που τους ζητας,ή το εχουν''βαπορίσιο'',
αφ ενος για να εμπλουτισω την διατροφη των αγαπημενων μου καναρινιων
που υπεραγαπω κι εφ εταιρου γιατι αν κανει εφοδο προς τα δω ο φιλος μου @misalouris και δεν τα δει καλα τα πραγματα, αστα να πανε, γιατι εχει και βαρυ χερι...☹

Ολα τα προϊοντα που παραγγειλα ηρθαν αψογα

Αλλα μεταξυ των αλλων παρηγγειλα και 1 κιλο συγκεκριμενης μαρκας αυγοτροφη η οποια ηρθε
και εληγε 1 /7/2017. Δηλαδη ηταν μπαγιατικη και για πεταμα.

Ομολογω οτι απογοητευτηκα διοτι εκτος απο το οτι θεωρησα οτι αγορασα γουρουνι στο σακι, ενιωσα και βλακας, αφου προπληρωσα χωρις να ξερω τι θα παραλαβω.
Τους εγραψα ενα μεϊλ με ευγενεια και τους εξηγησα οτι αυτο που εκαναν ειναι απαραδεκτο, χωρις να ζητησω αλλαγη η τιποτε αλλο.
Δεν απαντησαν καν στο μεϊλ οποτε θεωρησα οτι μαλλον ακομα γελανε μαζι μου.

Σημερα ομως 5 μερες μετα και χωρις καμια ειδοποιηση και χρεωση'ηρθε στο σπιτι μου
με κουριερ μια καινουρια ιδιας μαρκας αυγοτροφη που ληγει 7ο του 2018.
ομολογω οτι η ευαισθησια τους με κατεπληξε και δεν περιμενα οτι θα υπαρχει.

Κυριοι απο το διαδυκτιακο καταστημα karderines.gr ...

Καταλαβαινω οτι απ την συναλλαγη ''μπηκατε μεσα'' αλλα γραφω αυτες τις γραμμες δημόσια
γιατι θα ηταν αδικο η τιμιοτητα και η αμεσοτητα σας να περασει ετσι.

Δεν κερδισατε απλα εναν πελατη που σημερα εχεις 6 πουλακια κι αυριο μπορει 106...
Κερδισατε πανω απ ολα την εκτιμηση μου.
 
Μπράβο στο κατάστημα που έπραξε τα δέοντα. Και εγώ από αυτό το κατάστημα ψωνίζω και μέχρι σήμερα είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη απο την εξυπηρέτηση και από την ταχύτητα παράδοσης της παραγγελίας μου. Τα καλά πρέπει να λέγονται.
 
Μπράβο στο κατάστημα που έπραξε τα δέοντα. Και εγώ από αυτό το κατάστημα ψωνίζω και μέχρι σήμερα είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη απο την εξυπηρέτηση και από την ταχύτητα παράδοσης της παραγγελίας μου. Τα καλά πρέπει να λέγονται.

, ακριβως γι αυτο τον λογο εγραψα κι εγω το παραπανω ποστ...
''τα του Καίσαρος τω Καισαρι''
 
Σημερα ομως 5 μερες μετα και χωρις καμια ειδοποιηση και χρεωση'ηρθε στο σπιτι μου
με κουριερ μια καινουρια ιδιας μαρκας αυγοτροφη που ληγει 7ο του 2018.
Ήμουν σίγουρος πριν απαντήσω σε σένα. Για το συγκεκριμένο κατάστημα, δείχνει μεγάλο σεβασμό και προσοχή στον πελάτη και μιλάω επειδή έχω προσωπικά παραδείγματα... Θαυμαστή και επαγγελματική η συμπεριφορά από το κατάστημα.
Κακώς δεν απάντησαν στο email σου για να σε καθησυχάσουν... αλλά αν έπαιρνες τηλέφωνο όλα θα ήταν πιο άμεσα...
Δεν κερδισατε απλα εναν πελατη που σημερα εχεις 6 πουλακια κι αυριο μπορει 106...
Κερδισατε πανω απ ολα την εκτιμηση μου.
Κι αυτή είναι η αμοιβή τους...
 
Μέσα δεν μπήκε για σένα και γιαυτό να μην έχεις τυχόν τύψεις, καθώς όφειλε να είχε πετάξει τις συγκεκριμένες τροφές ή να είχε προειδοποιήσει τον κάθε επίδοξο αγοραστή.
Τώρα αφού σου έστειλε καινούργια, μπράβο του, γιατί παίζει και η πιθανότητα λάθους.
 
καθώς όφειλε να είχε πετάξει τις συγκεκριμένες τροφές ή να είχε προειδοποιήσει τον κάθε επίδοξο αγοραστή
Νομίζω πως είσαι άδικα αυστηρός...
Μπορεί άνετα να διέφυγε της προσοχής τους.
Εσύ κοιτάς τις ημερομηνίες λήξης σε όλα τα προϊόντα που αγοράζεις;
 
Νομίζω πως είσαι άδικα αυστηρός...
Μπορεί άνετα να διέφυγε της προσοχής τους.
Εσύ κοιτάς τις ημερομηνίες λήξης σε όλα τα προϊόντα που αγοράζεις;

. Γιαννη απο την κινηση τους να στειλουν αμεσα αλλο ειναι προφανες οτι δεν το εκαναν σκοπιμα
 
Νομίζω πως είσαι άδικα αυστηρός...
Μπορεί άνετα να διέφυγε της προσοχής τους.
Εσύ κοιτάς τις ημερομηνίες λήξης σε όλα τα προϊόντα που αγοράζεις;
άμα διαβάσεις και την υπόλοιπη δημοσίευση μου θα πάρεις την απάντηση.
 
εινα προφανες οτι δεν το εκανα σκοπιμα
Κι εγώ εκεί έχω κατασταλάξει...
Άλλωστε οι παρόμοιες "καλές" εμπειρίες αθροίζονται στο καλό όνομα μιας επιχείρησης όπως αντίστοιχα αρνητικά και οι "κακές".
 
. Γιαννη απο την κινηση τους να στειλουν αμεσα αλλο ειναι προφανες οτι δεν το εκαναν σκοπιμα
Είναι πράγματι αξιοπρόσεκτο το ενδιαφέρον τους για το πελάτη.

Υ. Γ:Πληρώσατε τα μεταφορικά της 2ης συσκευασίας;
 
Υ. Γ:Πληρώσατε τα μεταφορικά της 2ης συσκευασίας;
οχι δεν πληρωσα τιποτα απολυτως ουτε μου ζητηθηκε να στειλω την παλια πισω.
ηρθε το κουριερ την αφησε κι εφυγε...
 
Στη δική μου περίπτωση όχι... υποθέτω πως το ίδιο συμβαίνει και για το Δημήτρη..
οχι δεν πληρωσα τιποτα απολυτως ουτε μου ζητηθηκε να στειλω την παλια πισω.
ηρθε το κουριερ την αφησε κι εφυγε...
Τότε επρόκειτο για πραγματικό επαγγελματισμό.
Συγχαρητήρια στο κατάστημα.
 
Back
Top