Διατροφή Αγόρασα αυγοτροφή από το birdmarket και η συσκευασία της ήταν κομμένη

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης eva vrs
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

eva vrs

PB Known Member
Εγγραφή
18 Νοε 2015
Μηνύματα
3.476
Καλησπέρα παιδιά... Προχθές έκανα μια παραγγελία απο το birdmarket, μια αυγοτροφη και ένα σουπιοκοκκαλο και η συσκευασία είχε παντού κοψίματα και στην κούτα μέσα είχε πόση αυγοτροφη...
Την αυγοτροφη θα την πετάξω, δεν είμαι διατεθειμένη να τη δώσω στα πουλιά μου...
Δεν φτάνει κιόλας που μου την έστειλε έτσι,ήταν και λάθος αυγοτροφη...
Είμαι έξω φρενών με αυτόν τον άνθρωπο...
Πόσες φορές μου έχει στείλει αλλα νταλον πράγματα...
Τον πήρα τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωσε και έτσι του έστειλα στο messenger και φυσικά άκουσε της χρονιάς του...
Ούτε καν συγγνώμη θα μου ζητήσει...
Τον ξέρω πολύ καλά...
Τζάμπα φύγανε τα λεφτά μου. Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου;IMG_20190514_132348.webp
 
Πολύ καλά έπραξες!
Και σου το λέω εγώ που δεν αντιμετώπισα ποτέ προβλήματα με το εν λόγω κατάστημα..
Θα σε συμβούλευα να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις ξανά μαζί του και να δεις ότι θα βρεις λύση...
 
Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου;
Προσωπικά και μιλώντας γενικά για τις αγορές από απόσταση, θα επικοινωνούσα με τον αρμόδιο και θα του εξηγούσα ψύχραιμα την κατάσταση. Πολλές φορές συμβαίνουν διάφορα με τις ταχυδρομικές αποστολές για τα οποία δεν ευθύνεται το κατάστημα. Τις περισσότερες από αυτές τις φορές το πρόβλημα λύνεται άμεσα, χωρίς υπερβολικές αντιδράσεις και στεναχώριες.
 
Μίλησα πριν από 20λεπτα μαζί του για κάτι που ήθελα. Εντύπωση μου κάνει γιατί είναι εξυπηρετικός άνθρωπος.
Ωστόσο, όντως με το σταθερό του τηλέφωνο έχει ένα θέμα.. Δεν το σηκώνει ποτέ..

Εγώ προσωπικά θα τον έπαιρνα ένα τηλ και ήρεμα θα του εξηγούσα ότι ήταν σκισμένη η συσκευασία και όλα τα σχετικά. Αυτό το σκίσιμο που βλέπω φαίνεται σαν κάποιος να έχει προσπαθήσει να ανοίξει το ευρύτερο περιτύλιγμα με φαλτσέτα και κατά λάθος να έσκισε και την σακούλα της αυγοτροφής..

Νομίζω πως με ηρεμία θα πρέπει να του μιλήσεις και να του εξηγήσεις ότι η παραλαβή σου είχε θέματα και να ζητήσεις να σου την αντικαταστήσει.

Δες τα προσωπικά σου μηνύματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Εύα μου σε αυτό τον αριθμό τηλεφώνησες;

60408943_460065441431607_6274508630280634368_n.png

Πιστεύω πως θα πρέπει να επιμείνεις με καλό τρόπο, αν δε αντιμετωπίσεις άρνηση (που δεν πιστεύω), εξήγησε τους πως η
δυσφήμιση θα τους κοστίσει πιο ακριβά 😉

. Δεν φτάνει κιόλας που μου την έστειλε έτσι,ήταν και λάθος αυγοτροφη...
Είμαι έξω φρενών με αυτόν τον άνθρωπο...
Πόσες φορές μου έχει στείλει αλλα νταλον πράγματα...

Πολλές φορές συμβαίνουν διάφορα με τις ταχυδρομικές αποστολές για τα οποία δεν ευθύνεται το κατάστημα.
Στις αλλαγές μάρκας και στα πολλά λάθη πιστεύω πως την ευθύνη φέρει καθαρά το κατάστημα Σταύρο μου:)
Τα προηγούμενα παράπονα σου τα έχεις εκφράσει Εύα; Το γνωρίζουν πως έχουν συμβεί λάθη; Οπωσδήποτε θα πρέπει να τους ενημερώσεις...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κάτι παρόμοιο έχω πάθει και εγώ. Είχα πάρει μια τροφή για τα lovebirds της deli nature και στο πίσω σημείο είχε μία μικρή τρύπα. Το κατάλαβα αφού την είχα ανοίξει. Μέσα ήταν τίγκα στα σκουλήκια και στα έντομα. Φυσικά πείρα τηλέφωνο στο κατάστημα που την πείρα και εξήγησα το συμβάν. Ευτυχώς δέχθηκαν να μου την αντικαταστήσουν και στο τέλος πείραν και τον προμηθευτή τηλέφωνο να του κάνουν παράπονα. Εγώ Εύα θα ζητούσα να μου την αντικαταστήσει. Δεν είναι και φθηνή η συγκεκριμένη αυγοτροφη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Φυσικά πείρα τηλέφωνο στο κατάστημα που την πείρα και εξήγησα το συμβάν.

Γιάννη για να έχουμε καλύτερη εικόνα, ήταν το Birdmarket το εν λόγω κατάστημα ή κάποιο άλλο;
 
Γιάννη για να έχουμε καλύτερη εικόνα, ήταν το Birdmarket το εν λόγω κατάστημα ή κάποιο άλλο;
Οχι Δημήτρη. Δεν έχω πάρει κάτι από το bird market ποτέ. Απλά το ανέφερα και είπα τι έκανα εγώ και τι θα έκανα πάλι τώρα.
 
Tον γνωριζω προσωπικά επειδη το μαγαζι ειναι κοντα στο πατρικο μου, ειναι πραος κ εξυπηρετικος, το τηλ δεν το σηκωνει γιατι πολλες φορες κανει παραδοσεις! Νομιζω οτι θα συννενοηθεις μαζι του! Στειλε του φωτο απο την συσκευασια να καταλαβει το θεμα κ πιστευω θα λυθει!
[automerge]1557832720[/automerge]
Οχι Δημήτρη. Δεν έχω πάρει κάτι από το bird market ποτέ. Απλά το ανέφερα και είπα τι έκανα εγώ και τι θα έκανα πάλι τώρα.
Καλα εκανες κ το επεξηγησες γιατι κ εγω σκεφτηκα οπως ο Δημητρης
 
Βρήκα εδώ και κάποιους άλλους τηλεφωνικούς αριθμούς, υπάρχει και κινητό

. Το BirdMarket διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα για αγορές μέσω ίντερνετ.
Τηλ.: 210 61 39 154
Κιν.: 694 76 32 289
 
Αυτό το σκίσιμο που βλέπω φαίνεται σαν κάποιος να έχει προσπαθήσει να ανοίξει το ευρύτερο περιτύλιγμα με φαλτσέτα και κατά λάθος να έσκισε και την σακούλα της αυγοτροφής..
Καλο θα ειναι η Ευα να σκεφτει μηπως η ιδια κατα λαθος εκοψε την συσκευασια, γιατι στο σεναριο σου Δημητρη φερνει και το δικο μου μυαλο! Καμμια φορα απο την χαρα μας να παραλαβουμε κατι που θελουμε δεν προσεχουμε! Το εχω παθει κ εγω σε ανοιγμα συσκευασιων γιαυτο το λεω, νομιζεις οτι εχει αερα κατω απο το κουτι της συσκευασιας κ πολλες φορες το προιον εφάπτεται αυτης
 
Αγαπητή Εύα, πριν χρόνια αγόρασα ένα πεντόκιλο αυγοτροφή Ce De. Όταν άνοιξα το κουτί, είδα ότι και οι πέντε συσκευασίες του ενός κιλού είχαν ανοίξει και κάποια ποσότητα είχε σκορπιστεί μέσα στο κουτί. Την μάζεψα και την έδωσα στα πουλιά. Δεν έπαθαν τίποτε. Συμβαίνουν αυτά. Πιστεύω ότι για την κατάσταση αυτή είχε αποκλειστική ευθύνη η κατασκευάστρια εταιρεία. Λάθος τυποποίηση. Ο κύριος πετσόπ δεν έφταιγε σε τίποτε, ακόμη κι αν κούνησε λίγο παραπάνω το κουτί κατά την μεταφορά. Δεν πρόκειται για φρέσκα αυγά! Η εταιρεία οφείλει να δίνει "αντοχές" στη συσκευασία. Αυτό μου συνέβη μόνο μία φορά.
 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους Παιδιά που μπήκατε στον κόπο να μου γράψετε... 😁
Πραγματικά πριν, νευριασα και στεναχωρήθηκα πολύ!
Και θα σας ξανά πω,όταν άνοιξα την κούτα, μέσα στην κούτα υπήρχαν κομμάτια αυγοτροφης.
Η συσκευασία,έχει απο την πίσω πλευρά, άλλα δύο τέτοια κοψίματα πιο μεγάλα...
Δεν τα έκανα εγώ.Αυτό το λέω γιατί αναφέρθηκε ότι μπορεί να το έκανα εγώ Κατά λάθος...
Προτού ανοίξω το θέμα εδώ,του ειπα τι συνέβη και του έστειλα φωτογραφίες...

Την κούτα την κοίταξα Καλά.Ήταν πολύ καλά κλειστή και δεν υπήρχε ούτε τρύπα, ούτε κόψιμο...

Έτσι μου την έστειλε.

Είμαι 3 Χρόνια πελάτισσα του! Και μάλιστα πολύ καλή!
Επιτρέπεται να τα κάνει αυτά;Και πελάτισσα να μην ήμουν πάλι το ίδιο θα νευριαζα...

Υποτίθεται τα ελέγχει κιόλας προτού τα στείλει...

Έχει κάνει πολλά λάθη με τις παραγγελίες μου...
Μου έχει στείλει κι άλλες φορές λάθος πράγματα...
Του είχα μιλήσει πόσες φορές... Κι αυτός ξανά έκανε το ίδιο λάθος..

Παρόλο που έκανε λάθος με τις παραγγελίες εγώ συνέχισα να προτιμώ αυτόν γιατί έχει μεγάλη ποικιλία..

Με πήρε τελικά ο ίδιος τηλ και μου ζήτησε συγνωμη...
Την Πέμπτη θα μου στείλει την αυγοτροφη που ήθελα χωρίς να την πληρώσω αλλά ούτε και τα μεταφορικά γιατί θα τα πληρώσει αυτός.

Χάρηκα εννοείται πολύ! Στο κάτω κάτω δεν την πλήρωσα ένα η δύο ευρώ... Ούτε θα το έκανα θέμα άμα ήταν τόσα τα λεφτά...
Δεν περίμενα να μου τηλεφωνήσει, πόσο μάλλον να μου στείλει άλλη...
Τώρα τον παραδέχομαι! 😁
 
Καλησπέρα Εύα! Σε ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη σου και που μας εκμυστηρεύτηκες την ανησυχία και τον εκνευρισμό σου! Βοηθήθηκες αμέριστα και πολύ από τα μέλη μας! Χαίρομαι ιδιαιτέρως που "λύθηκε" η παρεξήγηση με την απολογία του καταστηματάρχη και με την παραλαβή νέων προϊόντων! Εύχομαι να μην σου τύχει ξανά!
 
Καλησπέρα Εύα! Σε ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη σου και που μας εκμυστηρεύτηκες την ανησυχία και τον εκνευρισμό σου! Βοηθήθηκες αμέριστα και πολύ από τα μέλη μας! Χαίρομαι ιδιαιτέρως που "λύθηκε" η παρεξήγηση με την απολογία του καταστηματάρχη και με την παραλαβή νέων προϊόντων! Εύχομαι να μην σου τύχει ξανά!
Να'σαι καλά Αμβρόσιε! 🙂
Ε άμα μου ξανά συμβεί,τότε αυτός θα χάσει...
 
Να'σαι καλά Αμβρόσιε! 🙂
Ε άμα μου ξανά συμβεί,τότε αυτός θα χάσει...
Προφανώς. Όταν μια επιχείρηση δεν σε ικανοποιεί, στρέφεσαι σε άλλη. Είναι άσκοπο να χαραμίζονται άδικα χρήματα και χρόνος.
 
Έλα Ευακι τον κατάφερες και αυτόν 😛
Σημασία έχει όμως ότι δεν θα πάνε χαμένα τα λεφτά σου!
😀 ναι είμαι μια εγώ

Πάλι καλά, γιατί τη χρειαζόμουν οπωσδήποτε και δεν θα μπορούσα να πάρω άλλη μέχρι να πληρωθώ..
 
Δυο ψαγμενα πετ εχει η Αθηνα, το petmat και το birdmarket.

Eιμαι πελατης και των δυο αλλα παντα απο κοντα.
Και τα 2 καταστηματα απο κοντα ειναι σουπερ εξυπηρετικα, με διαθεση για κουβεντα και ανταλλαγη αποψεων και γνωσεων.

Εκει που χολαινει διαχρονικα το birdmarket ειναι στην επικοινωνια απο το τηλ, αυτο ειναι αληθεια...
 
Back
Top