Γενικά Αναζητώ το κατάλληλο πουλί για συντροφιά

AthoaPeristera

PB New Member
Εγγραφή
11 Μαϊ 2023
Μηνύματα
2
Εδώ και έναν χρόνο τώρα αναζητώ το κατάλληλο πουλάκι που θα μπορούσα να έχω για κατοικίδιο και θέλω αν σας είναι εύκολο με βάση τις ανάγκες μου να μου προτείνετε τι θα μου ταίριαζε…
Μέχρι στιγμής, από τα χέρια μου έχουν περάσει Parakeet και Καναρίνια… Τίποτα άλλο. Ζω σε ένα διαμερισματάκι, μονοκατοικία οπότε για γείτονες κλπ δεν ανησυχώ τόσο. Λόγω της σχολής λείπω για ένα καλό ποσό της ημέρας από το σπίτι και γνωρίζω πως τίθεται ιδιαίτερο θέμα νευρικών συμπεριφορών με τα περισσότερα πτηνά λόγω αποχωρισμού. Επίσης επειδή σπουδάζω μακριά από το πατρικό μου το οποίο επισκέπτομαι συχνά μέσω πλοίου, ποιό είδος επιτρέπεται σε μεταφορικά μέσα (αν επιτρέπονται σε γενικές γραμμές φυσικά); Το μέγεθος δεν με απασχολεί, ούτε η «παραξενιά» του. Έχω συνηθίσει την παρουσία των πτηνών αλλά θεωρώ πως είμαι ακόμα αρχάρια όσον αφορά τα δικά μου δεδομένα, θα ήθελα και μία δεύτερη άποψη από εσάς τους φίλους τους. Αν κανένα πτηνό δεν ανταποκρίνεται στο δικό μου περιβάλλον, δεν πειράζει. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σας. :))
 
Καλησπέρα.
Σε γενικές γραμμές τα περισσότερα πουλιά χρειάζονται φυσικό φως, καθαρό νερό, αξιόπιστη τροφή, να ακολουθούν τον φυσικό για την εποχή, κύκλο φωτός, ώστε να έχουν ανεμπόδιστο ύπνο, καθαριότητα και καθαρή ατμόσφαιρα στον χώρο που διαβιούν, χωρίς οσμές, συνήθεις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας, φροντίδα και αγάπη, και μια σχετική οικονομική δυνατότητα να επισκεφτούν πτηνίατρο αν κάτι πηγαίνει στραβά.
Τα καναρίνια είναι πιο μοναχικά πτηνά, υπό την έννοια ότι θεωρείται ότι δεν χρειάζονται παρέα ένα άλλο πουλάκι. Τα περισσότερα είδη παπαγάλων θα ήταν καλό αν δεν υπάρχει πολύς χρόνος από πλευράς του φροντιστή τους για να αλληλεπιδρούν, να έχουν τουλάχιστον άλλο ένα από το ίδιο είδος, όχι απαραίτητα αντίθετου φύλου.
Όλα τα οικόσιτα πτηνά θέλουν όσο το δυνατό περισσότερη άπλα...μεγάλα κλουβιά κατά το δυνατό.