Αναπαραγωγή Ασταθεια ή ψειρες;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης lydiasta
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

lydiasta

PB New Member
Εγγραφή
23 Απρ 2009
Μηνύματα
15
Πόλη
Αθήνα
Στις 29.4 η καναρα μου εκανε το τελευταιο της αυγο και αμεσως κάθησε να τα κλωσσήσει. Σηκωνόταν ελάχιστες φορές κατα την διάρκεια της ημέρας ενώ κάποιες φορές την τάιζε και ο αρσενικός. Απο χτές άλλαξε ο τρόπος που συνεννοούνται μέταξύ τους και η κανάρα σηκώνεται τακτικότερα και γενικά τακτοποιεί πιο πολλές φορές το αυγό της (μείναμε τελικά με ένα) μεσα στην φωλιά.
Σήμερα σηκώθηκε αρκετές φορές και την τελευταία το θέαμα ήταν φρικτό. Είχε τρομερή αστάθεια και φαινόταν να ξύνεται ενώ κόντευε να πέσει απο τα ξυλάκια. Τελικά ξανακάθησε στην φωλιά χωρίς να φάει. Πρόλαβα και την κοίταξα απο κάτω και τα πόδια της και δεν φαινόταν να εχει κάποιο πρήξιμο ή σημάδι. Σκόνη για τις ψείρες βάζω απο την πρώτη μέρα στο χαρτί τους αλλά όχι στην φωλιά. Δεν φαίνεται να εχει μέσα κατι αλλα δεν μπορω να το πω και με σιγουριά γιατι είμαι αρχάρια. Ακόμα και τώρα τακτοποίησε το αυγό της και ξανακαθησε. Μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω. Μήπως γνωρίζει κάποιος να με καθοδηγήσει; Σας ευχαριστώ πολυ!
 
οι περισσοτερες καναρες οταν βγαινουν απο τη φωλια ''τεντώνονται'' η' ξυνονται. Αυτο το κανουν για να ξεπιαστουν απο την πολλη ωρα που καθονται μεσα στη φωλια. Αυτη την ασταθεια που λες την εχει καθε φορα που βγαινει απο τη φωλια της; Για να δεις αν εχει ψειρες πρεπει να παρεις τη φωλια και να την κοιυαξεις απο κοντα πολυ προσεκτικα. Αν εχεις ψειρες θα δεις κατι μικρα μαυρα πολυ μικρα ζωύφια να περπατανε. ΠΡΟΣΟΧΗ με τα αυγα να μην σου σπασουν!