Ασθένειες Βλέπετε κάποιο πρόβλημα στην κανάρα;

Καλησπερα φενεται φουλ πυρωμενη σαν να εχει το αυγο ετοιμο.
Ειναι με αρσενικο μαζι;
Εχει φτιαξει φωλια;
Πρεπει να ειναι και μεγαλη σε ηλικια
 
Καλησπερα φενεται φουλ πυρωμενη σαν να εχει το αυγο ετοιμο.
Ειναι με αρσενικο μαζι;
Εχει φτιαξει φωλια;
Πρεπει να ειναι και μεγαλη σε ηλικια
Καλήμερα ναι την έχω με τον αρσενικό!
Δεν είναι μεγάλο σε ηλικία περσινό πουλακι δικό μου είναι.
Φώλια έχει φτιάξει εδώ και 2 βδομάδες!
 
Αυτό το μαύρο δεξιά τί είναι;Θανάση μόνο μια παρατήρηση. Είμαι από τους τελευταίους εδώ που θα δώσω συμβουλή καθώς είμαι τελείως αρχάριος στο χώρο. Μην τα στρεσσάρεις με τα πιασίματα συνέχεια και κυρίως όταν έχει κάνει φωλιά. Τα πας πίσω τα πουλιά αλλά κινδυνεύουν να βγάλουν και προβλήματα. Τις τελευταίες ημέρες ρωτάς συχνά για πουλάκια και βγάζεις φωτογραφίες κρατώντας τα.Αν έχεις κάποια υπόνοια περιέγραψε καλύτερα τί σε κάνει να ανησυχείς για το κάθε πουλί τί παρατήρησες περίεργο και αν χρειαστεί βγάζεις φωτογραφία κουτσουλιές και κοιλιά.Αυτό το πουλάκι φαντάζομαι δεν έχει κάνει αυγό και φοβάσαι για δυστοκία; Αυτό το μελανό σημείο δεν ξέρω τί είναι και αν είναι τόσο κακό. Κατά τα άλλα καλά το βλέπω.Αν τα πουλάκια τρώνε πίνουν και είναι δραστήρια δεν βλέπω για πιο λόγο φοβάσαι. Εντελώς φιλικά στο λέω και δεν σε μαλώνω.Αν όμως τα πιάνουμε γιατί κάτι δεν μας αρέσει στο τέλος θα εμφανιστούν άλλα τόσα.Ζητώ συγνώμη αν με παρεξήγησες για τον τρόπο μου.Απλά εγώ αυτά πιστεύω.
 
Γιατί ρωτάς, σε ανησυχεί κάτι;
Δεν ξερω κάτι δεν μου φαίνεται σωστό στο ολο θέμα πολύ πρησμένη μου φαίνεται από κάτω σε σχέση με άλλες καναρες