Γενικά Βοήθεια στην επιλογή μικρού παπαγάλου

Ksilokopos

PB New Member
Εγγραφή
6 Μαρ 2020
Μηνύματα
14
Πόλη
Κορινθία
Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα την βοήθεια σας για το παπαγαλακι που ψάχνω. Με τα πτηνα δεν είμαι αρχάριος.
Έχω καναρινια και στο παρελθόν είχα και κοκατιλ άγρια. Τα χρήματα μου δεν είναι πολλα. Το πουλάκι θα το έχω
Μέσα στο σπίτι. Θα ψάξω για ταισμενο με κρέμα και μικρό σε ηλικία.σε αυτό που θέλω την γνώμη σας είναι για
Την ράτσα και το φύλλο.ψαχνω μικρό-μεσαιο είδος. Το σημαντικότερο ίσως κριτήριο για την επιλογή ράτσας και φύλου, να είναι όσο το δυνατόν πιο ησυχο σε θέμα θορύβου κραυγών και σφυρίγματα. Τα κοκατιλ μου αρέσουν. Απλα τα αρσενικά και ειδικά ένα που είχα σφύριζε κάποιες φορές παρά πολυ δυνατα. Μεσα στο σπίτι δεν μπορώ να έχω πολύ θόρυβο λόγω προβλημάτων υγείας για αυτό και ψάχνω ήσυχη ράτσα. Εχω διαβάσει ότι τα θηλυκά είναι πιο ήσυχα. Ισχυει;
Και αν ναι σε όλες τις ρατσες; τουλάχιστον τις μικρές που με ενδιαφέρουν εμένα. Κοιταζα και για μπατζι τα οποία έχω δει από μια φίλη μου και είναι ήσυχα. Βεβαια ξέρω ότι θα είναι και σε τι χαρακτήρα θα πέσεις. Ενα ζευγαρι κοκατιλ που είχα ήταν πολύ ήσυχο. Απο την αλλη ένα αρσενικό κακατιλ που είχα λουτινο έκανε τρομερό θόρυβο. Παιζει ρόλο και η μετάλλαξη μήπως της κάθε ράτσας;
Καλα λόγια έχω ακουσει και για parrotlet...lovebirds από ότι μου είπαν και διάβασα κατάλαβα είναι θορυβώδες. Οποιαδηποτε γνώμη καλοδεχούμενη ώστε να αποφασίσω με τι πουλάκι θα κάνω παρέα για τα επόμενα χρόνια.
. ευχαριστω πολύ
 
Από αυτά που έχω ακούσει Κι Εγω μιας κ δεν έχω μεγάλη εμπειρία και μιλώντας με φίλο εκτροφέα νομίζω ιδανικό θα είναι ενα μπατζι. Το δικό μου κοκατιλ αρσενικό τραγουδάει μιλάει αλλά όταν τσιρίζει δεν παλεύεται. Επίσης μπορείς να δεις κ βίντεο στο YouTube και θα καταλάβεις τους θόρυβος του κάθε πουλιού που σε ενδιαφέρει. Εύχομαι να βρεις αυτό που ψάχνεις!
 
Έχω lovebirds, μην πάρεις 😅
Έχουν δυνατή φωνή και χρειάζονται ταίρι.