Γενικά Γιατί βάφουμε τα καναρίνια;

evelinag

PB New Member
Εγγραφή
25 Οκτ 2020
Μηνύματα
48
Πόλη
Αθήνα
Μπορεί κάποιος έμπειρος να μου εξηγήσει γιατί κάποιος να "βάψει" τα κανάρια; είναι υποχρεωτικό σε όλες τις ράτσες; Όπως καταλαβαίνετε είμαι άσχετη με τέτοια θέματα και σας ευχαριστώ πολύ για την οποιαδήποτε διευκρίνιση που μπορείτε να μου κάνετε.🙂
 
Μπορεί κάποιος έμπειρος να μου εξηγήσει γιατί κάποιος να "βάψει" τα κανάρια; είναι υποχρεωτικό σε όλες τις ράτσες; Όπως καταλαβαίνετε είμαι άσχετη με τέτοια θέματα και σας ευχαριστώ πολύ για την οποιαδήποτε διευκρίνιση που μπορείτε να μου κάνετε.🙂
Εννοώ βάψιμο για συμμετοχή σε διαγωνισμούς. Για καλύτερο βαθμό.;
 
Τα καναρίνια χρώματος είναι μια από τις κατηγορίες των σύγχρονων κατοικίδιων καναρινιών. Τα καναρίνια αυτής της κατηγορίας προέκυψαν με την πάροδο του χρόνου από μεταλλάξεις του αρχέγονου καναρινιού. Πρόκειται για πουλιά που δεν υπάρχουν στη φύση.

Τα πολύχρωμα πουλιά της φύσης που ο μηχανισμός του χρωματισμού του πτερώματός τους είναι ίδιος με των καναρινιών χρώματος, λαμβάνουν από την τροφή τους χρωστικές ουσίες (φυσικές) πού μεταβολίζονται από τον οργανισμό τους και μεταφέρονται ως χρώμα στο πτέρωμα. Επειδή όμως στη διατροφή των πουλιών εκτροφής είναι αδύνατο να παρασχεθούν όλες οι τροφές που θα έβρισκαν τα πουλιά στη φύση, υπάρχουν οι τεχνητές χρωστικές μέσω των οποίων αναδεικνύουν το χρώμα τους.

Επομένως, για να απαντήσω στην ερώτησή σου, υποχρεωτική δεν είναι η βαφή σε καμία κατηγορία. Βάφουμε μόνο τα καναρίνια χρώματος και αυτό όχι υποχρεωτικά παρά μόνο αν θέλουμε ένα κόκκινο καναρίνι να παραμείνει κόκκινο.

Για τα πουλιά των διαγωνισμών η βαφή είναι υποχρεωτική, δεδομένου ότι αυτό που κρίνεται στους διαγωνισμούς είναι η ικανότητα ενός πουλιού να μεταφέρει την χρωστική των τροφών στο πτέρωμα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με βάση τα στάνταρ της κάθε κατηγορίας.