Διατροφή Γιατί όχι αυγό βραστό, ζωχούς και μπρόκολα

Εγγραφή
22 Σεπ 2017
Μηνύματα
44
Πόλη
Άλιμος
Ξέρει κανείς να με διαφωτίσει; Είμαι αρχάριος. Φέτος θα δοκιμάσω να βάλω καναρίνια για ζευγάρωμα. Κάνω αυτά που μου έχει πει ο εκτροφέας που τα πήρα και αυτά που διαβάζω από εδώ. Τα ανατρέπει όλα, π.χ όχι αυγό βραστό, όχι ζωχούς μπόκολα κτλ.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επίσης μου είπε όχι χώρισμα πριν το ζευγάρωμα αλλά μόλις χτίσει στην μέση την φωλιά το θηλυκό, τότε βάζουμε μέσα τον αρσενικό. Τι γίνεται;

Έχεις μιλήσει με τον *** εννοείς;
Ναι εκείνος μου τα είπε.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είναι ωραίο να μιλάς με τον *** και μαθαίνεις πολλά πράγματα.
Η συμβουλή μου είναι να ακούς απο παντού, να συγκρατείς αλλά σαν αρχάριος που είσαι να αρκεστείς στα λίγα.
Καλύτερα να κάνεις 5 βασικά πράγματα παρά να τρέχεις πίσω απο 15.
Από τα 100 που θα ακούσεις, διάλεξε και εφάρμοσε τα 5.Ύστερα και σταδιακά βγάλε το συμπέρασμα μόνος σου, ανάλογα με τα αποτελέσματα και με αυτό που θα σε βολεύει.
Δεν υπάρχει μια και μόνο μία προσέγγιση.

Τώρα γνωρίζω την ένστασή του για τον ζωχό. Κράτα αυτό και δέξου την αντιπρότασή του, αρκεί να συγκρατήσεις το γιατί κάνεις ότι κάνεις,έστω και αόριστα.Απέρριψε την πρότασή του για το αυγό και κάνε αναπαραγωγή με αυγό. Κρατάς απο εδώ, πετάς απο εκεί και σιγά σιγά μαθαίνεις να έχεις τον τρόπο σου.

Δεν έχω θέση να πω κάτι παραπάνω για μια ιδιωτική συζήτηση που αγνοώ.Φαντάζομαι κατάλαβες το σκεπτικό μου.Άλλωστε και εγώ προμηθεύομαι απο εκεί και συζητάω.Αυτό που σου πρότεινα, αυτό και εφαρμόζω.

Για τον αρσενικό, δεν κατάλαβα το μπέρδεμά σου. Μόλις χτίσει την φωλιά η κανάρα τον ρίχνεις μέσα.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου ανέφερε ότι χώρισμα δεν χρειάζεται. Τον βάζεις μέσα μόλις χτίσει την μισή φωλιά. Παντού όπου διαβάζω αναφέρει να βάλεις χώρισμα προκειμένου να γνωριστούν τα πουλιά. Σωστά;