Διεύθυνση Κτηνιατρικού Κέντρου Αθήνας

Ινστιτούτο Υγιεινής Τροφίμων. Το Κέντρο Κτηνιατρικών Ιδρυμάτων Αθηνών είναι εποπτευόμενος οργανισμός - Δημόσια Επιχείρηση Κοινής Ωφελείας (ΔΕΚΟ) με έδρα την Αγία Παρασκευή.

Υπηρεσίες που υπάγονται στη Διεύθυνση Κτηνιατρικού Κέντρου Αθήνας​

  • Ινστιτούτο Αφθώδους Πυρετού
  • Ινστιτούτο Λοιμωδών& Παρασιτικών Νοσημάτων
  • Ινστιτούτο Βιοχημείας Τοξικολογίας& Παθολογίας Διατροφής των Ζώων
  • Τμήμα Υγιεινής Τροφίμων
  • Εργαστήριο Βιολογικών Προϊόντων

Επικοινωνία​

Νεαπόλεως 25
Αγ. Παρασκευή 153 41
Τηλεφωνικό Κέντρο: 2106010925, 2106010969, 2106010947.
Τμήμα που αφορά στα πτηνά: 2106010903, εσωτερικό 112, υπεύθυνος κ. Παπατριανταφύλλου.
Διευθυντής: 2106013027, Fax 2106399477.

Προτείνετε τον Κτηνίατρό σας​

Πτηνίατροι, Ειδικευμένοι στα Πτηνά Κτηνίατροι
 

Συνημμένα

  • Κέντρο_Κτηνιατρικών_Ιδρυμάτων_Αθηνών.webp
    Κέντρο_Κτηνιατρικών_Ιδρυμάτων_Αθηνών.webp
    10,3 KB · Προβολές: 0
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φαίνεται ότι υπάρχει κάτι παλιό εδώ και παραγκωνισμένο, το οποίο όμως δίνει σταθερά νέες προοπτικές.

Με ελεύθερη επιλογή εξέτασης σε εξευτελιστικό κόστος, με χειροπιαστά αποτελέσματα και όχι ερμηνείες, με άριστη επικοινωνία, συνεργασία και καθοδήγηση, απορώ γιατί μέχρι σήμερα δεν ήταν ένα κεκτημένο για την κουλτούρα μας, θεωρούμενο μάλιστα και μονόδρομος.

Χοντρικά να αναφέρω το κόστος των εξετάσεων:
  • εξέταση κουτσουλιάς 5 ευρώ
  • παρασιτολογική 10 ευρώ
  • αντιβιόγραμμα 12 ευρώ
  • σαλμονέλα 14 ευρώ
  • νεκροψίες (αναλόγως, για όλες τις παραπάνω εξετάσεις ενδεχομένως δωρεάν)
Πέρα από έναν απλό ιδιοκτήτη λίγων πτηνών, εδώ, ανοίγεται η προοπτική σε κάθε εκτροφέα να ελέγχει ανά περιόδους το σμήνος του. Θάνατοι νεοσσών, πρησμένα μάτια, εντερικά ζητήματα μπορούν με εξαιρετική ευκολία να πάψουν να έχουν μια επιπόλαιη αντιμετώπιση του συρμού ή του διαδικτυακού παντογνώστη.

Νομίζω ότι όσοι περισσότεροι άνθρωποι δοκιμάσουν, τόσο καλύτερα θα αρχίσει να δουλεύει το σύστημα, κάτι που αν δοκιμαστεί επιτυχώς και περάσει σταδιακά στην κουλτούρα μας, ίσως να αναδείξει νέους θεσμούς, νέες προϋποθέσεις και νέες ισορροπίες σχετικά με την πρακτική και το περιεχόμενο των λέξεων εκτροφή-σύλλογος-ελληνική ορνιθοκουλτούρα.

Ο υπεύθυνος εργαστηρίου παθολογίας πτηνών ονομάζεται Περικλής Παπατριανταφύλλου.
Το αντίστοιχο εργαστήριο έχει το τηλέφωνο 210-6081921
 
απορώ γιατί μέχρι σήμερα δεν ήταν ένα κεκτημένο για την κουλτούρα μας, θεωρούμενο μάλιστα και μονόδρομος.
Δημήτρη, πόσοι από το χώρο μας πιστεύεις ότι γνώριζαν ή γνωρίζουν τώρα την ύπαρξη του Κέντρου; Επίσης, εάν το κόστος κάθε εξέτασης ήταν 0.10 €, πιστεύεις ότι θα γνώριζαν περισσότεροι τα διαγνωστικά κέντρα από αυτούς που τα γνωρίζουν σήμερα;

Δεν μπορεί να μιλάμε για κουλτούρα όταν το πρότυπο της συντριπτικής πλειοψηφίας των ατόμων του χώρου είναι ο παππούς με τις 500 καρδερίνες στο χωριό και οι συμβουλές του ή ο "ειδικός" που από φωτογραφία κόβει το χρώμα κουτσουλιάς με το μάτι και με βάση το αποτέλεσμα γνωματεύει και φαρμακοδοτει.

Όταν αυτές οι πρακτικές γίνονται αποδεκτές ΣΗΜΕΡΑ και αναδεικνύονται από ανθρώπους του χώρου μας, τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για κουλτούρα. Δεν είναι λοιπόν να απορεί κανείς, για ποιον λόγο δεν γίνονται γνωστές οι υπηρεσίες υγείας των κατοικίδιων πουλιών. Με τέτοια κουλτούρα, δεν θα γινόταν γνωστές ακόμα κι αν παρέχονταν δωρεών
 
Δημήτρη, πόσοι από το χώρο μας πιστεύεις ότι γνώριζαν ή γνωρίζουν τώρα την ύπαρξη του Κέντρου; Επίσης, εάν το κόστος κάθε εξέτασης ήταν 0.10 €, πιστεύεις ότι θα γνώριζαν περισσότεροι τα διαγνωστικά κέντρα από αυτούς που τα γνωρίζουν σήμερα;

Στο πρώτο σκέλος δεν αντιλέγω, ελάχιστοι. Και εδώ πρώτη φορά έπεσε το θέμα αρκετά παλιά απο την Μαρία. Προσωπικά το είχα ακούσει και από αλλού. Γενικά όμως είναι ελάχιστοι, για αυτό και έκανα το post, για αυτό και είχα κάνει στο παρελθόν ένα άλλο θέμα.

Στο δεύτερο σκέλος και γενικά στην ανάπτυξή σου διαφωνώ μερικώς. Δεν απευθύνομαι ούτε και έχω στο μυαλό μου τον καθένα με 500 αναλώσιμες καρδερίνες, ούτε κανέναν που θεωρεί γενικά αναλώσιμα τα πουλιά της ιδιοκτησίας του.

Το φανερό θέμα, ναι είναι το οικονομικό. Φυσικά και πιστεύω οτι είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, είτε ένας έχει ένα πτηνό είτε (πόσο μάλλον) 200. Κοινοποιείται λοιπόν κάτι που είναι πραγματικά οικονομικό. Για έναν εκτροφέα καναρινιών ράτσας είναι πολύ σημαντικό οτι μπορεί και στο κόστος του ενός πτηνού να σώσει το 10-15% της εκτροφής του, αν με αυτό το ποσοστό ορίσουμε ένα μέσο όρο της απώλειας με οικονομικούς όρους. Για όσους έχουν καρδερίνες εκτροφής δεν συζητώ καν το συνολικό κόστος των τυχαίων φαρμάκων που δίνουν.

Το αθέατο ζήτημα και αυτό που κάνει την διαφορά είναι η εμπιστοσύνη. Είναι ανθρώπινο να μην εμπιστευόμαστε τον μανδύα της επιστήμης αλλά να εμπιστευόμαστε την τεχνολογία της. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το αποτέλεσμα μια καλλιέργειας, όλοι όμως μπορούν να αμφισβητήσουν και να αμφιβάλουν για μια οποιαδήποτε γνωμάτευση ενός προσώπου, ειδικά όταν αυτή γίνεται χωρίς την χρήση της τεχνολογίας. Και ειλικρινά τώρα, σε τι μπορεί να χρησιμεύσει ένας πτηνίατρος σε έναν πεπειραμένο εκτροφέα καναρινιών, αν από τον πρώτο αφαιρέσουμε την "τεχνολογία";

Πιστεύω λοιπόν, οτι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να βελτιώνονται, απλά μέχρι τώρα δεν βρήκαν την σωστή διέξοδο προς αυτό. Γιατί κάποιος να το έψαχνε περισσότερο μέσα σε ένα κλίμα δίκαιης δυσπιστίας και αμφισβήτησης; Ή όταν κάποιοι άλλοι στον αντίποδα της πιάτσας ζητούν 40 ευρώ κλινική εξέταση, μετά απο μια εβδομάδα άλλα 40 ευρώ για αντιβιόγραμμα και στο τέλος κανένα 20ρικο για φιλοξενία του πτηνού στον χώρο του ιατρείου; Ποιος χαλάει την πιάτσα τώρα;

Κάποιο είδος κουλτούρας στα μέλη των συλλόγων αλλά και στους ιδιοκτήτες μεμονωμένων πτηνών που βρίσκονται και σε αυτό το site, υπάρχει. Ας είναι όπως είναι, το θέμα είναι οτι μπορεί να βελτιωθεί. Οι υπόλοιποι, ο μπακάλης της γειτονιάς μου ή ο πουλοπιάστης με τα 500, δεν είναι καν στο οπτικό μου πεδίο.

Και το θέμα είναι οτι εδώ παρουσιάζονται προοπτικές, έστω και φιλόδοξα έτσι όπως το έθεσα μέσα απο τους συλλόγους, σαν μια επίσημη και στάνταρ πρακτική.
 
H ΑΛΟΠ , σαν λέσχη ή και μέσα απο την νέα ομοσπονδία θα θέσει το θέμα για μόνιμη συνεργασία με αυτό ή κάποιο άλλο κτηνιατρικό κέντρο ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για συνεχή παρακολούθηση μεγάλων πληθυσμών οικόσιτων πτηνών.
 
Δεν απευθύνομαι ούτε και έχω στο μυαλό μου τον καθένα με 500 αναλώσιμες καρδερίνες, ούτε κανέναν που θεωρεί γενικά αναλώσιμα τα πουλιά της ιδιοκτησίας του.
Μα ούτε κι εγώ αναφέρομαι σε αυτούς, αλλά στην πλειοψηφία των ιδιοκτητών που μπορεί να έχουν ένα μόνο ζευγάρι αλλά επιλέγουν να εμπιστευτούν τον παππού με τις 500 καρδερίνες γιατί αυτός ξέρει καλύτερα.

σε τι μπορεί να χρησιμεύσει ένας πτηνίατρος σε έναν πεπειραμένο εκτροφέα καναρινιών, αν από τον πρώτο αφαιρέσουμε την "τεχνολογία";
Δεν συμφωνώ σε αυτό. Βάζεις σε σύγκριση έναν πεπειραμένο εκτροφέα με έναν που έχει πτυχίο κτηνιάτρου. Εάν η σύγκριση γίνει μεταξύ ενός πεπειραμένου εκτροφέα και ενός πεπειραμένου κτηνιάτρου, τότε σαφώς και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Μπορεί να μην έχουμε πολλούς έμπειρους κτηνιάτρους αλλά κάποιοι υπάρχουν. Η ανακάλυψη και η ανάδειξή τους είναι κάποιοι από τους λόγους της ύπαρξης των Παρουσιάσεων. Δυστυχώς όμως και πάλι, η έλλειψη κουλτούρας κάνει τον ενδιαφερόμενο να πιστεύει ότι θα γίνει ρουφιάνος αν γράψει την κριτική του. Έτσι γίνεται ακόμη πιο δύσκολο να αναδειχθούν και αυτί οι λίγοι ειδικοί που κατέχουν το πράγμα.

Ή όταν κάποιοι άλλοι στον αντίποδα της πιάτσας ζητούν 40 ευρώ κλινική εξέταση, μετά απο μια εβδομάδα άλλα 40 ευρώ για αντιβιόγραμμα και στο τέλος κανένα 20ρικο για φιλοξενία του πτηνού στον χώρο του ιατρείου; Ποιος χαλάει την πιάτσα τώρα;
Αυτοί στη φόρα λοιπόν. Στο χέρι μας είναι. Αλλά επαναλαμβάνω, πώς μπορεί να αλλάξουν τακτική όταν ο πελάτης πρέπει να την πατήσει πρώτα για να μάθει τι παίζει; Ακόμη και εδώ, γράφει κάποιος στο φόρουμ για μια επίσκεψη που του βγήκε 100 € χωρίς κανένα αποτέλεσμα, του ζητάς να κάνει αξιολόγηση και δεν κάνει. Πώς μπορεί να αλλάξει κάτι λοιπόν. Πίστεψε με, οι περισσότεροι γιατροί και επαγγελματίες μάς διαβάζουν αλλά δυστυχώς χάνουμε την ευκαιρία να τους δείξουμε πώς βλέπουμε τα πράγματα από την πλευρά μας. Είναι και αυτό όμως θέμα κουλτούρας η οποία λείπει σχεδόν από όλους μας.

Κάποιο είδος κουλτούρας στα μέλη των συλλόγων αλλά και στους ιδιοκτήτες μεμονωμένων πτηνών που βρίσκονται και σε αυτό το site,υπάρχει.Ας είναι όπως είναι, το θέμα είναι οτι μπορεί να βελτιωθεί. Οι υπόλοιποι, ο μπακάλης της γειτονιάς μου ή ο πουλοπιάστης με τα 500, δεν είναι καν στο οπτικό μου πεδίο.
Το θέμα εδώ δεν βρίσκεται σε σένα, σε μένα και σε πενήντα ακόμη άτομα. Φυσικά και υπάρχουν κάποιοι που γνωρίζουν μερικά πράγματα παραπάνω και προσπαθούν να τα διαδώσουν. Αυτοί όμως από μόνοι τους δεν αποτελούν το σύνολο της κοινωνίας των ιδιοκτητών πουλιών. Η κουλτούρα διαμορφώνεται συνολικά από τις συνήθειες και τη συμπεριφορά του συνόλου των κατόχων πτηνών και δυστυχώς το μικρό ποσοστό αυτών που προσπαθούν να αλλάξουν κάπως τα πράγματα δεν επαρκεί για να αλλάξει ή να δημιουργήσει μια πιο πολιτισμένη κουλτούρα. Όταν αλλάξει αυτή, τότε, θα λυθεί και το πρόβλημα των υψηλών τιμών αλλά και του χαμηλού επιπέδου εξειδίκευσης και παροχής υπηρεσιών των γιατρών.
 
Τηλεφώνησα στο συγκεκριμένο κέντρο, ώστε να συνεννοηθώ να κάνουν εξετάσεις (κουτσουλιάς και φαρυγγικού επιχρίσματος) στους Λήδα-Πέπερ (parrotlets).

Μαθαίνοντας πως πρόκειται μόνο για δυο πουλιά, μου απάντησαν πως αναλαμβάνουν μόνο πολλών πουλιών εξετάσεις δηλ εκτροφών όπως πχ κότες.

Ρωτήστε τον κτηνίατρο, ώστε να σας καθοδηγήσει για το που θα κάνετε τις εξετάσεις που θέλετε...ήταν άλλη μια τους (ευγενική) απάντηση.
 
Η δική μου περίπτωση με το συγκεκριμένο κέντρο (πέρυσι τον Ιούλιο), ήταν η εξής:

Έπειτα από σταδιακή απώλεια 5 Yorkshire, επικοινώνησα με τον κο Τριανταφύλλου
και του έστειλα 1 πουλάκι για νεκροψία (μαζί με το ιστορικό της εκτροφής μου). Έγιναν στοχευμένες εξετάσεις, δόθηκε θεραπεία και γλύτωσαν τα υπόλοιπα.

Αυτά έγιναν σε ατομικό επίπεδο, με καλή συνεννόηση και χωρίς προτροπή να απευθυνθώ αλλού.
 
Η δική μου περίπτωση με το συγκεκριμένο κέντρο(πέρυσι τον Ιούλιο),ήταν η εξής:
Έχεις την δυνατότητα να ανεβάσεις το πόρισμα και να μας αναφέρεις το σκεύασμα που σου πρότεινε;

ΥΓ: Παπα-τριανταφύλλου
 
Έχω ακούσει-διαβάσει και γι΄άλλες περιπτώσεις εξετάσεων σε μεμονωμένα πουλιά. Πραγματικά αυτά τα δυο μέτρα και δύο σταθμά δεν μπορώ να τ΄αντιληφθώ. 🙄

Αν δηλ πω ψέμματα πως τους πάω 2 δείγματα πουλιών από την εκτροφή μου;

Αρχίζω να πιστεύω πως θα πάρω θετική απάντηση και θα κάνουν τις εξετάσεις.
 
Όλες οι τηλεφωνικές γραμμές ήταν ''κατειλημμένες'' (για ώρα) αναγκάστηκα να καλέσω στο:
Διευθυντής: 2106013027
Η αλήθεια είναι Δημήτρη πως δεν ρώτησα καν με ποιον μιλάω... Θεώρησα πως δεν είναι ευγενικό να καλώ-απασχολώ (εν γνώση μου) τον διευθυντή για τη συγκεκριμένη ερώτηση (έστω κι αν δεν λειτουργούσε καμιά γραμμή στο κέντρο)
 
Είμαι λίγο ανοργάνωτος, αλλά στο τέλος τα βρίσκω. Έτσι θα προσπαθήσω να
βρω την απάντηση που μου ταχυδρομήθηκε και να σας την παρουσιάσω.
Το πόρισμα ήταν κοκκίδια και το φάρμακο το baycox.
Σωστά, Παπα-
Δεν είχα στο παρελθόν κάποια επαφή με το κέντρο αυτό, ούτε δοκίμασα να κάνω
κάποιες εξετάσεις μετά τα περσινά.
Δημόσιο είναι,ίσως παίζει ρόλο η προσέγγιση που κάνουμε, η περίοδος(π.χ. Διακοπές)...
Εγώ πέτυχα τον κο Παπατριανταφύλλου.
 
Το τηλέφωνο που έχει επιτυχία είναι αυτό που αναγράφω στο πρώτο μήνυμά μου.
Τώρα αν όλα βγουν μάταια, έχω και κινητό.
Ο άνθρωπος που είναι στο εργαστήριο δε νομίζω ν αρνηθεί ποτέ τίποτα. Ίσα ίσα που ψοφάει για νεκροψίες.

Εδώ ένα παράδειγμα:
.webp
 
*Το τηλέφωνο που έχει επιτυχία είναι αυτό που αναγράφω στο πρώτο μήνυμά μου.
Τώρα αν όλα βγουν μάταια, έχω και κινητό.
Ο άνθρωπος που είναι στο εργαστήριο δε νομίζω ν αρνηθεί ποτέ τίποτα.** Ίσα ίσα που ψοφάει για νεκροψίες.
*Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες Δημήτρη μου.
**αγριεύτηκα😵:D ... Ελπίζω να μη χρειαστεί.
Σε περίπτωση όμως, προτιμώ να πάω σε έναν από τους δυο γιατρούς που συνηθίζω να πηγαίνω, ώστε να μαθαίνουν κι αυτοί κάτι 😉 (γιατί αυτό θεωρώ πως τους προσφέρω).
 
Back
Top