Γενικά Είμαι φοιτητής και σκέφτομαι να πάρω Zako

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης kokh19
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

kokh19

PB New Member
Εγγραφή
16 Μαρ 2009
Μηνύματα
1
Πόλη
Αθήνα
Καλησπερα σε ολους. Διαβαζα σχετικα αρθρα στο φορουμ για επιλογη και αγορα παπαγαλου και κατεληξα στο ειδος ζακο. Φοιτητης ειμαι σε ενα μικρο διαμερισμα και πιστευω πως θα τα βολεψω με τη τιμη. Το θεμα ειναι αν αυτο θα βολευτει.. Παρεα θα εχει παντως ολη μερα.. Οποιαδηποτε απαντηση πολυτιμη
 
Αν έχεις εξετάσει όλα τα δεδομένα και πιστεύεις ότι μπορείς τότε προχώρα. Να σου θυμήσω όμως ότι έχεις μπροστά σου το στρατιωτικό, την αναζήτηση εργασίας και τις πολλές ώρες εργασίας που συνεπάγετε ο πρώτος καιρός καθώς και τη δημιουργία οικογένειας. Πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψην σου ότι οι παπαγάλοι αυτοί ζουν πολλά-πολλά χρόνια (50-70) που σημαίνει ότι θα πρέπει να τον έχεις για μια ζωή. Έτσι θα πρέπει να σκεφτείς όχι μόνο την τωρινή σου κατάσταση αλλά και την πιθανή μελλοντική σου εξέλιξη.

... Και κάτι άλλο, μη γράφεις με κεφαλαία γράμματα. Σε ακούμε και χωρίς να φωνάζεις.
Αυτό ισχύει για όλα τα forum διεθνώς -> Κεφαλαία γράμματα = φωνάζω
 
Εξαιρετική επιλογή, σε νοιάζεται, θα αφοσιωθεί σ'εσένα, προσέχει κάθε σου κίνηση, ζητά χάδια, ρωτά που πάς, σε μαλώνει όταν χάνεσαι από το οπτικό του πεδίο, με υπομονή σε περιμένει όταν φεύγεις και στην επιστροφή, σου μιλάει ασταμάτητα, και είναι μεσ'την τρελλή χαρά! Ενθουσιάζεται, λέει σκοπούς, κάνει νάζια! Καλό που έχει παρέα όλη μέρα, όπως λες, απαραίτητο θα'λεγα, αρκεί να σκεφθείς μετά τη σχολή σου που θα βρίσκεται! Και επειδή είναι σύντροφος ζωής (όχι για μικρό διάστημα), πρέπει να κανονίσεις - προσαρμόσεις τη ζωή σου, περιλαμβάνοντάς το και αυτό στην οικογένειά σου! Πάντως τη φροντίδα που ζητά θα στην ανταποδώσει στο πολλαπλάσιο με τη χαρά, αγάπη, ξεγνοιασιά & γλύκα που χαρίζει!