Γενικά Είναι αρσενικό ή θηλυκό το 70 ημερών cockatiel μου;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης RONH
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

RONH

PB New Member
Εγγραφή
23 Ιουλ 2021
Μηνύματα
66
Πόλη
Ηράκλειο
παρακαλώ πειτε μου είμαι λιγακι αρχάρια , παρόλο που ενημερώνομαι απ΄το google για τα μωράκια μου
Σήμερα απέκτησα ένα cockatiel 70 ημερών και δεν ξέρω αν είναι αρσενικό ή θυληκό, ίσως να μπορουσατε με
βοηθήσετε ... Επίσης αν μπορώ να το εξημερώσω ευκολα γιατί ήταν πολύ φοβισμένο και χτυπιοταν στο κλουβί
και του έβαλα μουσική και ηρέμησε (στενοχωρήθηκα) γιατί δεν το περίμενα ότι θ΄αντιδρούσε έτσι πριν το παρω
 

Συνημμένα

  • κοκατιλ.webp
    κοκατιλ.webp
    48,1 KB · Προβολές: 18
  • κοκατιλ1.webp
    κοκατιλ1.webp
    70,2 KB · Προβολές: 18
  • κοκατιλ2.webp
    κοκατιλ2.webp
    43,8 KB · Προβολές: 18