Φροντίδα Είναι προτιμότερη η θαλασσινή ή η χαλαζιακή άμμος για τον πάτο του κλουβιού;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Cichlid
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Cichlid

PB New Member
Εγγραφή
17 Σεπ 2021
Μηνύματα
21
Πόλη
Χίος
Καλησπέρα. Είμαι εντελώς αρχάριος. Τις λίγες μέρες που έχω κλουβί (χωρίς σχάρα) βάζω κάτω χαρτί κουζίνας και το αλλάζω καθημερινά! Είδα με καλό μάτι τη λύση της άμμου. Προτιμότερη είναι η θαλασσινή, η χαλαζιακη ή η απλή που φτιάχνουν λάσπη για χτίσιμο; Θέλει πλύσιμο πρώτα να φύγουν οι σκόνες ή δεν έχουν πρόβλημα τα πτηνά;
Επίσης, κάτι μάλλον αιρετικό: έχω πρόσβαση σε πολλούς ευκάλυπτους στην περιοχή μου και αποβάλλουν τον φλοιό του κορμού τους συνέχεια. Αυτό το υλικό μπορώ να το στρώσω στον πάτο του κλουβιου του μπατζι;
 
@Cichlid δεν κάνει καμία άμμος από αυτές που αναφέρεις. Το επίστρωμα στους πάτους των κλουβιών είναι από υλικά επεξεργασμένα και κατάλληλα για τα πουλιά, ακόμη κι αν καταναλώσουν κάποια από αυτα.
 
Α οκ. Ευχαριστώ!
Σχετικά με τον φλοιό ευκαλύπτου, υπάρχει κάποια επικινδυνότητα;
 
  • Like
Αντιδράσεις: ianos
Αυτό το υλικό μπορώ να το στρώσω στον πάτο του κλουβιου του μπατζι;
Σχετικά με τον φλοιό ευκαλύπτου, υπάρχει κάποια επικινδυνότητα;
Δεν θα βοηθήσει κάπου, είτε είναι ευκάλυπτος είτε φλούδα από οποιοδήποτε άλλο δέντρο. Η αποτελεσματικότητα ενός στρώματος υγιεινής στον πάτο του κλουβιού κρίνεται κυρίως από την απορροφητικότητα του. Ένα καλό στρώμα υγιεινής στον πάτο του κλουβιού απορροφά άμεσα την υγρασία από τις κουτσουλιές ούτως ώστε να στεγνώνουν και να μην δημιουργούν ένα περιβάλλον ευνοϊκό για την ανάπτυξη βακτηριδίων και κατά συνέπεια ασθενειών αργότερα,
 
Παρε μια αμμο που ειναι καταλληλη για υποσατρωμα κλουβιου για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο,μην κανεις πειραματισμους που θα σου δημιουργησουν θεματα μελλοντικα.