Εκθέσεις και ηλεκτρονικός τρόπος κρίσης

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης mgerom
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

mgerom

Canaries Expert
Εγγραφή
16 Απρ 2006
Μηνύματα
8.640
Πόλη
Αθήνα
Σιγά-σιγά η δια χειρός βαθμολόγηση, μπαίνει στο περιθώριο. Τα νέα προγράμματα εγκλωβισμού και διαχείρησης των εκθέσεων (κρίση-αποτελεσματα-στατιστικά κλπ.) προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια αποτελεσμάτων, πολύ μεγαλύτερη παραγωγικότητα των κριτών,ταχύτητα και αξιοπιστία.

36696.webp
 
Μάκη οι κριτές πληρώνονται η για αυτούς είναι μία τιμητική διάκριση και το κάνουν αφιλοκερδώς;

Λέτε να προλάβουμε και ψηφιακούς κριτές σε αυτή τη ζωή;

Η απάντηση του Μάκη πιστεύω θα απαντήσει το ερώτημα σου Παναγιώτη.
 
Λέτε να προλάβουμε και ψηφιακούς κριτές σε αυτή τη ζωή;
Τίποτα δεν αποκλείεται πλέον 😅
Μάκη οι κριτές πληρώνονται η για αυτούς είναι μία τιμητική διάκριση και το κάνουν αφιλοκερδώς;
Οχι, δεν πληρώνονται για την κρίση.Βέβαια τα πάντα για τις μετακινήσεις τους, την διαμονή και διατροφή τους, είναι πληρωμένα απο τους διοργανωτές. Οπωσδήποτε υπάρχει μια ηθική επιβράβευση και μόνον με την επιλογή του κριτή, ανάμεσα σε μια πλειάδα ομοίων.
- Ευελπιστούμε οτι και η δική μας έκθεση φέτος, θα καλυφθεί με αυτόν τον σύγχρονο τρόπο κρίσης. Ετσι θα δούμε απο κοντά και με λεπτομέρειες την όλη διαδικασία.
 
Από την στιγμή που είναι τιμητική διάκριση γιατί να αντικατασταθούν από ένα μηχάνημα και να στερηθούν την τιμή κάποιο που το αξίζουν αφού δεν περνούν χρήματα.
Τώρα που μπήκε η ηλεκτρονική παρέμβαση σε φάσεις του ποδοσφαίρου μειώθηκαν οι διαιτητές; Κάπως έτσι δές το. Κανείς δεν παραμερίζεται και όλα είναι λίγο πιο "δίκαια" και "σωστά"
 
Για να εντυπωσιαστώ εγώ που είμαι δύσκολος και ξέρω από λάντζα, οφείλω να ρωτήσω:
Το μαρκούτσι αναγνωρίζει ανέπαφα το α/α του κλουβιού, περνάει στο σύστημα η βαθμολογία, στέλνεται ασσύρματα στην γραμματεία ταξινομημένη και εκτυπώνεται;
 
Aκόμα είμαστε σε νηπιακή ηλικία για να μπορώ να σου δώσω ακριβείς-ασφαλείς απαντήσεις. Εκείνο που έχει γίνει είναι η κωδικοποίηση όλων των μελών της COM στην ίδια βάση δεδομένων. Εμείς, έχουμε ενταχθεί προ ολίγων ημερών σ' αυτή την βάση. Ετσι κάθε ένας απο τους εκτροφείς είναι μοναδικός και παρακολουθείται συνεχώς σε βάθος χρόνου με αυτό τον κωδικό σε όλες τις πιθανές εμφανίσεις του. Ο εγκλωβισμός γίνεται άμεσα απο τον εκτροφέα με τον κωδικό του χωρίς ανάμειξη κάποια γραμματείας. (φέτος για αρχή φυσικά οι φόρμες θα παραλαμβάνονται απο τον σύλλογο ώστε να περαστούν απο ένα πρόσωπο) Οι κάρτες εγκλωβισμού(με τα στοιχεία των κλουβιων) είναι έτοιμες σε αναμονή για την παραλαβή τους και την τοποθέτησή τους στα κλουβιά κατα την ημέρα εισόδου των πουλιών. Η ομαδοποίηση της ποικιλίας εκτυπώνεται με όλα τα στοιχεία της και προσκομίζεται μαζι με τα προς κρίση δείγματα στον ΚΡΙΤΗ. Η τελική κρίση μεταβιβάζεται στο σύστημα ασύρματα ( μέσω διαδυκτίου) και τυπώνεται άμεσα μια ειδική ΚΑΡΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΡΙΣΗΣ για την ποικιλία που έχει κριθεί.
 
@mgerom, Το σημαντικό που βλέπω εγώ είναι η ελάφρυνση του ρόλου της γραμματείας μετά την κρίση.
Αν το λογισμικό στον κριτή είναι εύχρηστο και λειτουργεί με ομαδοποιήσεις και ιεραρχημένα κελιά συμπλήρωσης τότε και η δουλειά του θα είναι πιο εύκολη και τα λάθη θα μειωθούν. Διαφορετικά όσα φτάνει το χέρι, δεν τα φτάνει μια ταμπλέτα.
Προ κρίσης δεν μπορούν να γίνουν πολλά. Όσο και να εκσυγχρονιστεί το σύστημα,όσο δεν συγχρονίζονται οι εκτροφείς θα υπάρχουν λάθη και προσθήκες με μεγάλο φόρτο εργασιών.
Όπως και να έχει, τα πράγματα πάνε προς την σωστή κατεύθυνση.

ΥΓ:ομοίως είχα σταματήσει τα σερβιτοριλίκια λίγο πριν φέρουν αυτήν την τεχνολογία στις καφετέριες.
 
Για να μειωθούν τα λάθη και τα μπερδέματα πρέπει ο κάθε εκτροφέας να ξέρει (να μάθει) τις κατηγοριες για τα είδη και για τις μεταλλάξεις που εκτρέφει. Και να μην έρχεται στο εγκλωβισμό την τελευταία στιγμή λέγοντας, "ααα δεν ξέρω εγώ τις κατηγοριες, βάλτε τα εσείς που ξέρετε;"
 
Για να μειωθούν τα λάθη και τα μπερδέματα πρέπει ο κάθε εκτροφέας να ξέρει (να μάθει) τις κατηγοριες για τα είδη και για τις μεταλλάξεις που εκτρέφει. Και να μην έρχεται στο εγκλωβισμό την τελευταία στιγμή λέγοντας, "ααα δεν ξέρω εγώ τις κατηγοριες, βάλτε τα εσείς που ξέρετε;"
Αυτό που περιγράφεις μπορεί να είναι μια ντροπιαστική πραγματικότητα αλλά δεν έχει να κάνει τόσο με το οργανωτικό σκέλος μιας έκθεσης. Όσο χρόνο τρώει αυτός, τρώει και ο άλλος που μια μέρα πριν τράβηξε δυο ουρές και θέλει να κάνει μια αλλαγή ή κάθε άλλος που, δικαίωμά του, κάνει επί τόπου εγγραφή στην έκθεση την τελευταία στιγμή.
Αν δεν θέλετε τέτοια φαινόμενα, ορίστε την εγγραφή πτηνών μόνο ηλεκτρονικά και μέχρι 7 μέρες πριν την έκθεση. Οι όποιες αλλαγές προκύψουν θα είναι μόνο οι αφαιρέσεις.Αφού δεν γίνεται αυτό,όλο το βάρος πέφτει στον εθελοντή που βρίσκεται εκεί για άλλη δουλειά και τρέχει παράλληλα από την καλή του την διάθεση να μαζέψει τα ασυμμάζευτα των άλλων.
Αν μια λάθος κατηγορία φτάσει στον πάγκο ή ο κριτής δεν την κρίνει ή αποφασίζει να την κρίνει σωστά και η αλλαγή στο σύστημα γίνεται αρκετά γρήγορα, δεν υπάρχει κώλυμα εκεί.

Το πρόβλημα έρχεται όταν έχεις χαρτί βαθμολογίας χωρίς α/α ή βαθμολογία χωρίς κατηγορία,champion με 89 βαθμούς και άλλα τέτοια. Όλοι φέρνουν τα πουλιά τους για να κριθούν και σε αυτό το σημείο πρέπει να είναι μια έκθεση οργανωτικά αψεγάδιαστη.
 
Το πρόβλημα έρχεται όταν έχεις χαρτί βαθμολογίας χωρίς α/α ή βαθμολογία χωρίς κατηγορία,champion με 89 βαθμούς και άλλα τέτοια.
Τώρα δεν θα μπορεί να "κλείσει" η κάρτα βαθμολόγησης, όταν υπάρχει κάποια έλλειψη ή ασυμφωνία.
Όλοι φέρνουν τα πουλιά τους για να κριθούν και σε αυτό το σημείο πρέπει να είναι μια έκθεση οργανωτικά αψεγάδιαστη.
Δεν εντοπίζεται εκεί το πρόβλημα. Προς αυτή την κατεύθυνση γίνεται όλη η προσπάθεια και έχει αποτελέσματα.
Εκείνο που με απασχολεί και θέλω να δώ πώς δουλεύει, είναι ο τρόπος που μπαίνουν(και άν μπαίνουν) οι ιδιαίτερες παρατηρήσεις του κριτή για κάθε πουλί.
 
Back
Top