Γενικά Εκπαίδευση Timbrado απο κοινό δάσκαλο

TheKostis

PB New Member
Εγγραφή
9 Ιουλ 2020
Μηνύματα
38
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Έχω 4 αρσενικά, 2 timpardo και 2 κοινά.
Αυτό που σκέφτομαι είναι να βάλω τα φετινά μικρά για εκπαίδευση με τα κοινά καναρίνια που κελαηδάνε περισσότερο και δυνατότερα.

Θα πάρουν φωνές που δεν είναι χαρακτηριστικές των timbrado ή δεν επηρεάζονται τόσο;

Επίσης το να ακούνε videο έκπαιδευσης απο youtube βοηθάει; Τα έβαλε προχτές και φαινόντουσαν πολύ απορημένα, έψαχναν να βρουν απο που ακούγεται αυτό το πουλί :D
 
Θα πάρουν φωνές που δεν είναι χαρακτηριστικές των timbrado ή δεν επηρεάζονται τόσο;
Θα πάρουν., ναι.

Επίσης το να ακούνε videο έκπαιδευσης απο youtube βοηθάει;
Όχι και πολύ όταν τα έχεις μαζί με κοινά.

τα κοινά καναρίνια που κελαηδάνε περισσότερο και δυνατότερα.
Γιατί όμως πήρες Τιμπράντο αφού σου αρέσουν τα κοινά;
 
Τα φετινά μου είναι τιμπράντο
Όλα μου αρέσουν απλά ήμουν στο δίλημμα απο κοινά να πάω σε χρώματος ή φωνής

Οπότε τα τιμπράντο χωριστά απο τα κοινά, αν τα βάλω να ακούνε εκπαιδευτικά video στο youtube βοηθάει;
 
αν τα βάλω να ακούνε εκπαιδευτικά video στο youtube βοηθάει;
Στην ιστοσελίδα του συλλόγου Ε.Λ.Ι.Τ. θα βρεις εκπαιδευτικό υλικό.
Βάζε πρωί και απόγευμα για 1-2 ώρες.
 
Καλησπέρα. Σχετικά με αυτό
με τα κοινά καναρίνια που κελαηδάνε περισσότερο και δυνατότερα.
δεν είναι λίγο παράξενο; Θέλω να πω τα Timbrado ως καναρίνια φωνής δεν θα έπρεπε να κελαηδούν περισσότερο και δυνατότερα από τα κοινά; Εκτός αν έχεις κάποια απο την γραμμή Timbrado που είναι ποιό χαμηλόφωνα και "γλυκά" όπως τα intermediate.
 
Μερικές ακόμη απορίες σχετικά με την εκπαίδευση

Ο δάσκαλος πρέπει να είναι σε ξεχωριστό κλουβί ή μπορούμε να τον έχουμε μαζί με τα μικρά; Η οπτική επαφή είναι απαραίτητη;

Όταν έχουμε τρία μικρά αρσενικά και βλέπουμε το ένα απο αυτά να σαλιαρίζει πολύ περισσότερο είναι θέμα κυριαρχίας του πουλιού ή φωνητικής ικανότητας; Αν αργότερα αυτά μπουν σε χωριστά κλουβάκια θα τα λένε το ίδιο καλά ή δεν μπορούμε να κρίνουμε απο τόσο νωρίς;
 
Ο δάσκαλος πρέπει να είναι σε ξεχωριστό κλουβί ή μπορούμε να τον έχουμε μαζί με τα μικρά;
Κωστή δεν ξέρω αν γνωρίζεις τον τρόπο που στήνονται τα πούλια για να ξεκινήσει η εκπαίδευσή τους. Τα νεαρά πουλιά είναι καλυμμένα ολόκληρο το 24ωρο έχοντας το δάσκαλο απέναντι να λέει όλη μέρα και κάποια στιγμή στη διάρκεια της ημέρας ανοίγει το παραβάν για να αρχίσουν να λένε και τα μικρά.

Επομένως όχι, δεν είναι μαζί δάσκαλοι και μαθητές κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης άλλα απέναντι χωρίς να βλέπονται.
 
Μερικές ακόμη απορίες σχετικά με την εκπαίδευση
Όταν δεν έχεις στόχο κάποιο διαγωνισμό μπορείς να ακολουθήσεις ένα πιο απλό τρόπο εκπαίδευσης.
Η εκπαίδευση των μικρών ξεκινάει αφού έχει ολοκληρωθεί η πρώτη πτερόρροια (περίπου 3 Μηνών) σε ατομικά κλουβιά.
Ο δάσκαλος επίσης πρέπει να βρίσκεται σε ατομικό κλουβί.
Το παραπάνω άρθρο αναφέρεται στην προετοιμασία των μικρών με στόχο να είναι έτοιμα να διαγωνιστούν και να δώσουν τον καλύτερο του εαυτό σε συγκεκριμένο χρόνο.
Ο περιορισμός του χρόνου δεν υφίσταται για εμάς που δεν συμμετέχουμε σε διαγωνισμούς.
Στην θέση σου θα διάβαζα το άρθρο και θα προσάρμοζα την εκπαίδευση ανάλογα με τους στόχους σου.
Η επιτυχία θα είναι να τραγουδάνε σωστά και να μην σταματάνε ακόμα και όταν στέκεσαι κοντά τους.

Καλή επιτυχία !
 
Έχω διαβάσει, αλλά δεν θυμάμαι που το διάβασα, ότι καλό είναι να υπάρχει οπτική επαφή με τον δάσκαλο, να μην υπάρχουν θηλυκά στα πέριξ, ούτε και να ακούγονται, ότι η εκπαίδευση μπορεί και να ξεκινήσει ακόμα και πριν την εκκόλαψή τους, ότι είναι πιο δεκτικά σε αυτήν όσο είναι μικρά και ειδικά την περίοδο που έχουν πτερόρροια...
Επιπρόσθετα, το "σκοτείνιασμα" έχει να κάνει με το ότι οι διαγωνιζόμενοι προσδοκούν μόλις τα πουλιά νιώσουν φως, να αρχίσουν να κελαηδούν, δλδ, κατά τα λεπτά που θα διαρκεί η αξιολόγησή τους από τους κριτές, και με το ότι το φως τους δίνει τη δυνατότητα των οπτικών ερεθισμάτων, κάτι που θεωρητικά θα τα αποσπά από το να ακούν συγκεντρωμένα τη διδασκαλία.
 
Eχω κι' εγώ μια απορία. Ενας απλός φροντιστής Τιμπράδο , που δεν ενδιαφέρεται για συμμετοχή σε κάποια έκθεση, γιατί πρέπει να "δασκαλέψει" τον τενόρο του ; Δεν του αρκεί το ρεπερτόριο που θα παρουσιάσει ούτως ή άλλως το πουλάκι μετά την αλλαγή πτερώματος ; Πρέπει να ακούσει οπωσδήποτε το πρότυπο τραγούδι που επιβάλει η.... διεύθυνση της συμφωνικής ;
 
Αρχικά να πούμε ότι άλλο η διδασκαλία και άλλο η εκπαίδευση. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Και το καθένα μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους.

Όλα αυτά όμως έχουν νόημα αν όπως ειπώθηκε πιο πάνω έχει σκοπό ο ιδιοκτήτης να ασχοληθεί με διαγωνισμούς.
Αλλά ακόμα και στην περίπτωση που απλά του αρέσει μια ράτσα φωνής και θέλει να έχει καλά πουλιά για να τα ακούει ο ίδιος για το κέφι του.
Το ερώτημα είναι: μπορεί ο ίδιος να ξεχωρίζει το σωστό από το λάθος; Έχει ψάξει - διαβάσει - εξοικειωθεί με το πρότυπο τραγούδι της ράτσας ώστε να αξιολογεί τα πουλιά του;

Διότι άλλο τι μας αρέσει εμάς να ακούμε και άλλο τι είναι σωστό βάσει των προτύπων. Μπορεί δλδ ένας να έχει ένα τιμπράντο πχ που στα αυτιά του είναι τέλειο και να τον ευχαριστεί αλλά στην πραγματικότητα να είναι γεμάτο φάλτσα και λάθη ως προς το οριτζιναλ ρεπερτόριο ενός τιμπράντο.
 
Αν και εφόσον κάποιος δεν θέλει να μπλέξει με διαγωνισμούς, και ας πούμε πως κάνει κάθε καλοκαίρι τις προαναφερθέντες ενέργειες για το δασκάλεμα των πουλιών του. Πως θα ξέρει όμως αν βρίσκεται στον "σωστό δρόμο", εφόσον δεν υπάρχει κάποιος να ακούσει τα πουλιά και να δει αν έμαθαν σωστά το τραγούδι; Φυσικά υπάρχει και η λύση που έγραψες Πατρίκιε, δηλαδή να καθίσουμε να μάθουμε τις νότες και να τα αξιολογούμε εμείς. Είναι όμως άξιο εμπιστοσύνης αυτό; Μήπως θα νομίζουμε ότι έχουμε "σωστά" πουλιά και μετά από 2 - 3 γενιές θα τραγουδάνε σαν τα κοινά;
 
Μα αν δεν ασχολείσαι με διαγωνισμούς δεν υπάρχει λόγος να αναζητάς κάτι εντελώς αψεγαδιαστο.
Οπότε αρκεί να έχεις πουλιά από καλά αίματα. Θα μιλησει το dna.

Ε τώρα εάν κάποιος μπήκε στη διαδικασία να έχει τιμπραντο επειδή υποτίθεται του αρέσει όπως κελαηδανε και δεν μπορεί να ξεχωρίσει ούτε τα βασικά γύρω από το τραγούδι τους ώστε να καταλαβαίνει αν τουλάχιστον λένε τις βασικές νότες... τότε μάλλον κακως τα επέλεξε ή κακώς κάθεται και σκάει για το πως κελαηδανε. Ας πάρει κοινά να ησυχάσει.
 
δεν υπάρχει λόγος να αναζητάς κάτι εντελώς αψεγάδιαστο.
Αυτό είναι σίγουρο.
Η ένστασή μου ή ο φόβος μου, δεν είναι στο μικρό ψεγάδι, αλλά στο να ξεφύγουν εντελώς από το φωνητικό πρότυπο. Οπότε μετά θα μιλάμε για timbrado μόνο στο αίμα. Φυσικά δεν γνωρίζω αν το να ξεφύγουν εντελώς από το πρότυπο είναι εφικτό.
 
Γιατί φοβάσαι ότι θα ξεφύγει; Αφού αυτό είναι "προγραμματισμένο" να λέει. Οπότε πανω κάτω αυτο θα λέει πάντα σε ένα γενικό πλαίσιο.

Αν τώρα έχει μπει κάποιος να στη διαδικασία να έχει κι άλλα είδη μαζί, πχ κοινά καναρίνια ή ιθαγενη κτλ σημαίνει ότι δεν τον απασχολεί και πολύ πόσο μπορεί να ξεφύγει.
 
Γιατί φοβάσαι ότι θα ξεφύγει;
Γιατί:
δεν υπάρχει κάποιος να ακούσει τα πουλιά και να δει αν έμαθαν σωστά το τραγούδι


Αφού αυτό είναι "προγραμματισμένο" να λέει. Οπότε πανω κάτω αυτο θα λέει πάντα σε ένα γενικό πλαίσιο.
Αυτό είναι που ήθελα να μάθω, αν δηλαδή ανεξαρτήτου εκπαίδευσης και ελέγχου του αποτελέσματος, μπορούν να διατηρήσουν έστω και με λάθη τις νότες τους. Κάτι παρόμοιο με αυτό που ρώτησε ο Κ. Μάκης.
Αν τώρα έχει μπει κάποιος να στη διαδικασία να έχει κι άλλα είδη μαζί, πχ κοινά καναρίνια ή ιθαγενη κτλ
Τα ιθαγενή, σε άλλο μπαλκόνι 😉
 
Back
Top