Γενικά Επιβλαβή ξύλα για πάρκο παπαγάλων

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Sina
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Sina

PB New Member
Εγγραφή
11 Απρ 2019
Μηνύματα
380
Πόλη
Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά. Εύχομαι να έχετε όμορφες γιορτές και καλά Χριστούγεννα σε όλους!
Έχω δει στο ίντερνετ διάφορα πάρκα παπαγάλων που γίνονται με φυσικά ξύλα τα οποία τα χρησιμοποιούν για να ανεβαίνει ή να σκαρφαλώνει ο παπαγάλος πάνω τους. Τι είδος ξύλου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουμε και ποια είδη δεν είναι βλαβερά δεδομένου ότι ο παπαγάλος σίγουρα θα φάει ή θα δαγκώσει το ξύλο;
 
Εσύ με τι ξύλο έχεις στο μυαλό σου να το φτιάξεις;
Δεν έχω σκεφτεί ακόμη κάτι συγκεκριμένο, έχω δει πολλές φωτογραφίες στο ίντερνετ αλλά δεν ξέρω με τι ξύλα είναι φτιαγμένα.
Επίσης είδα κάτι έτοιμα που είναι φτιαγμένα με java tree, κάπως έτσι λέγονται, (είμαι πολύ άσχετη τελικά) αλλά είναι πανάκριβα..
 
@Sina διαβάστε αυτό που έβαλε ο @giannisvlg , βρείτε τα ξύλα (να μην έχουν ψεκαστεί όμως) , τα πλένετε με νερό και ξύδι, τα αφήνετε να στεγνώσουν, εγώ τα έτριψα και με γυαλόχαρτο και είναι έτοιμο
 
@Sina διαβάστε αυτό που έβαλε ο @giannisvlg , βρείτε τα ξύλα (να μην έχουν ψεκαστεί όμως) , τα πλένετε με νερό και ξύδι, τα αφήνετε να στεγνώσουν, εγώ τα έτριψα και με γυαλόχαρτο και είναι έτοιμο
Ναι αυτό θα κάνω, απλά είχα φόβο γιατί ο Ρίκο γενικά μασουλαει οπότε σίγουρα θα έτρωγε και το ξύλο και ήθελα να ρωτήσω ώστε να είμαι σίγουρη.
Θέλω απλώς να βρω δέντρο που να έχει χοντρά κλαδιά για τα πόδια του και σταθερά (να μην σπάνε, ή να μην λυγίζουν γιατί θα φοβηθεί ότι θα πέσει κ δεν θα ξανά ανέβει...ναι είμαστε λίγο περίεργοι).
 
@Sina για αυτόν ακριβώς τον λόγο υπάρχει η λίστα, όλοι οι παπαγαλοι μασουλάνε τα ξύλα. Τώρα φυσικά και θα βρείτε χοντρά κλαδιά και όχι κλαδάκια, αν έχετε δικά σας δέντρα να κόψετε από εκεί γιατί όλα τα υπόλοιπα μέσα στην πόλη οπως και σε μερικά χωριά είναι ψεκασμένα.