Γενικά Επιλογή είδους παπαγάλου

Maria Κaragouni

PB New Member
Εγγραφή
4 Απρ 2020
Μηνύματα
7
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Γεια σας,
είμαι καινούργια και θέλω την βοήθεια σας έχω αποφασίσει να πάρω παπαγάλο και δεν μπορώ να διαλέξω είμαι αρχάρια και δεν ξέρω πιο είναι το καλύτερο έχω κατάληξη σε cockatiel, parrotlet, green cheek conure και moustached parakeet. Εγώ διαθέτω μεγάλο χώρο μέσα στο σπίτι και μένω σε χωριό και η φασαρία δεν με ενοχλεί. Γενικά δεν μπορώ να διαθέσω πολύ μεγάλο ποσό για να τον πάρω δηλαδή μέχρι 200-250€. Ακόμα από το σπίτι λείπω μέχρι 5-6 ώρες το πολύ. Επίσης θέλω να μου πείτε εάν πρέπει να πάρω ζευγάρι για να έχουν παρέα. Και κάτι ακόμα θέλω να είναι φιλικός γιατί έχω ένα σκυλάκι και μια ξαδέρφη 10 χρόνων που την βλέπω συχνά. Ελπίζω να σας τα περιέγραψαν σωστά έτσι ώστε να με βοηθήσετε 😊.
 
Εγώ προτιμώ το green cheek conure αλλά δεν βρίσκω μήπως ξέρετε κανέναν που να έχει.
[automerge]1586004965[/automerge]
Επίσης είμαι αρχάρια και δεν ξέρω αν είναι όλα φιλικά από αυτά που ανέφερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Υπάρχουν εκτροφείς για gren cheeck conures. Μια αναζήτηση στο google για εκτροφεία παπαγάλων θα σου βγάλει αποτελέσματα. Στέλνεις είτε e-mail είτε μήνυμα στη σελίδα τους και ρωτάς για τη διαθεσιμότητα.
 
Υπάρχουν εκτροφείς για gren cheeck conures. Μια αναζήτηση στο google για εκτροφεία παπαγάλων θα σου βγάλει αποτελέσματα. Στέλνεις είτε e-mail είτε μήνυμα στη σελίδα τους και ρωτάς για τη διαθεσιμότητα.
Ευχαριστώ πολύ
 
Επίσης είμαι αρχάρια και δεν ξέρω αν είναι όλα φιλικά από αυτά που ανέφερα.
Aυτο εξαρταται απο το αν θα παρεις ταισμενο στο χερι ή οχι αλλα και απο το ποσο χρονο θα του διαθετεις.
 
Aυτο εξαρταται απο το αν θα παρεις ταισμενο στο χερι ή οχι αλλα και απο το ποσο χρονο θα του διαθετεις.
Τα ταϊσμενα στο χέρι είναι πιο ήρεμα και φιλικά ; Επίσης κάτι ακόμα τα cockatiel έχω ακούσει ότι δεν είναι καλά για αυτούς που έχουν αλλεργίες (γιατί εγώ έχω αλλεργία στη σκόνη και στις γάτες) είναι αλήθεια αυτό;