Φροντίδα Εχω καναρινι με καρδερινα στο ίδιο κλουβί, είναι σωστό;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης apsu01
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

apsu01

PB New Member
Εγγραφή
7 Μαϊ 2014
Μηνύματα
15
Πόλη
Αθήνα
Χαίρετε και καλώς σας βρήκα, πρώτο μήνυμα εδώ στο φόρουμ!

Μου δώρισαν σήμερα 1 καναρίνι και μια καρδερίνα (αρσενικά και τα 2, δακτυλωμένα -δεν τα έχω κοιτάξει τα δαχτυλίδια, δεν ξέρω τι ηλικία έχουν)
Τα έχω και τα 2 στο ίδιο κλουβί, είναι σωστό; Αυτός που μου τα έφερε μου είπε αν μπορώ να τα χωρίσω κάποια στιγμή για να κελαηδήσουν (αν είναι μαζί μου είπε ότι ισως δεν κελαηδούν και μαλώνουν).
Είμαι γενικά άσχετος με το άθλημα αλλά έχω όρεξη και χρόνο να ασχοληθώ!

Παραθέτω κάποιες φωτογραφίες:
Dropbox - 2014-05-06 15.06.45.jpg
Dropbox - 2014-05-06 15.07.03.jpg
[URL="https://www.dropbox.com/s/owfxlypcqr21r2z/2014-05-06%2015.07.08.jpg]Dropbox - 2014-05-06 15.07.08.jpg[/URL]
[url="https://www.dropbox.com/s/d6ivpfdb6yvgto4/2014-05-06%2015.07.16.jpg]Dropbox - 2014-05-06 15.07.16.jpg[/URL]
 
Είσαι σίγουρος ότι η καρδερίνα έχει δαχτυλίδι; Η στάση της σε όλες τις φώτο μου φαίνεται για άγρια..
 
Χώρισε τα! Μόλις θα προσαρμοστούν στο χώρο θα σκοτωθούν! Τι διαστάσεις έχει το κλουβί; Το συγκεκριμένο μου φαίνεται μικρό... Άσε εκεί το ένα και πάρε άλλο ένα ατομικό για το δεύτερο! 😉
 
Είσαι σίγουρος ότι η καρδερίνα έχει δαχτυλίδι; Η στάση της σε όλες τις φώτο μου φαίνεται για άγρια..


Σε όλες τις φωτο είναι πιασμενη στα κάγκελα του κλουβιου. Μπορεί όμως να έτυχε :)..
 
Γεια σου καλώς ήρθες, πρέπει να τα χωρίσεις, να πάρεις άλλο ένα ίδιο κλουβί ή και μεγαλύτερο για την καρδερίνα.
Επίσης ίσιωσε το στραβό καγκελάκι στην οροφή του κλουβιού μην υπάρξει κανένα ατύχημα.
Να σου ζήσουν!
 
Καλησπέρα, η καρδερίνα τελικά δεν έχει δαχτυλίδι και όπως παρατηρώ, είναι πολύ "ανήσυχη", μάλλον είναι άγρια.. :/
Τα πουλιά, κλουβιά ιστορίες, τα έφερε ένας στον πατέρα μου και αυτός τα έδωσε σε εμένα...