Γενικά Θέλω έναν παπαγάλο, ποιο είδος μου προτείνετε;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Jack
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Jack

PB New Member
Εγγραφή
22 Σεπ 2021
Μηνύματα
7
Πόλη
Σύρος
Καλησπέρα, ονομάζομαι Άκης, είμαι από την Σύρο και είμαι εντελώς αρχάριος. Όπως λεει ο τίτλος θέλω έναν παπαγάλο, για την ακρίβεια θέλω 2. Έχω καταλήξει στο οτι θέλω ringkneck, εναλλακτικά μονκ. Κάποιες ερωτήσεις:
-Μπορώ να πάρω έναν παπαγάλο τώρα, και άλλον ή και περισσότερους στο μέλλον; Θα έχουν θέματα κυριαρχίας του χώρου, τσακωμούς κλπ; Πρέπει να τους πάρω μαζί;
-Έχω μετατρέψει ένα κομμάτι της αυλής σε κλουβί (φωτό παρακάτω), μπορούν να έχω παπαγάλους εκεί και το χειμώνα ή/και τα βράδυα. Μπορώ να καθυστερησω δηλαδή την αγορά κλουβιού για να πάρω ένα μεγάλο που θέλω και να μην ξοδέψω σε κάποιο προσωρινό;
-Ποιο είδος μου προτείνετε;
Κάθε συμβουλή καλοδεχούμενη. Ευχαρισώ πολύ, καλώς σας βρήκα 😁
 

Συνημμένα

  • IMG-20210922-183632.webp
    IMG-20210922-183632.webp
    301,3 KB · Προβολές: 36
  • IMG-20210922-183729.webp
    IMG-20210922-183729.webp
    341,6 KB · Προβολές: 36
Αν είσαι ανάμεσα σε ρινκνεκ και μόνκ θα σου πρότεινα καλύτερα μόνκ, είναι λίγο πιο εύκολα και πιο άφοβα. Αν πάρεις δύο καλύτερα να είναι το ίδιο είδος και διαφορετικό φύλο για να μην υπάρχουν τσακωμοι. Επίσης πολύ καλή δουλειά αυτό που έχεις κάνει στην αυλή αλλά νομίζω πως όταν κρυώσει ο καιρός θα πρέπει να τα βάζεις μέσα να είναι ζεστα.
 
Ωραία σ ευχαριστώ πολύ , στα μονκ καταλήγω κι εγώ. Θέλω ένα κοινωνικό είδος και θέλω ζευγάρι για να έχουν συντροφιά ακόμα και τις ώρες που λείπω. Επίσης θέλω να τους προσφέρω όσο περισσότερο χώρο έχω την δυνατότητα και δεν μου αρέσει η ιδέα να τα έχω στο κλουβί, γι αυτό και διαμόρφωσα έτσι την αυλή. Ωστόσο διαβάζω πως αν τα έχω εκεί, δεν θα μου δίνουν σημασία και τέλος πάντων δεν θα εξοικιωθούν μαζί μου ούτε θα μπορέσω να τα εκπαιδεύσω. Γνώμες;