Γενικά Θα ήθελα να μου πείτε τι ράτσα είναι το καναρίνι μου

giorgosIr

PB New Member
Εγγραφή
25 Μαρ 2022
Μηνύματα
5
Πόλη
Ηράκλειο
Γειά σας είμαι εντελώς αρχάριος με τα πτηνά και θα ήθελα να μου πείτε τη ράτσα είναι το καναρίνι μου καθώς και μερικές συμβουλές σχετικά με τη διατροφή του και ότι άλλο μπορεί να με βοηθήσει να κάνω χαρούμενο το καναρίνι μου
 

Συνημμένα

  • IMG_20220325_131807.webp
    IMG_20220325_131807.webp
    130,7 KB · Προβολές: 118
@giorgosIr αρχικά καλώς ήρθες...!

Έπειτα, ανέβασε μια γενική φωτογραφία του κλουβιού ώστε να πάρεις γνώμες για τη διάταξη των κλαδιών.

Ακολούθως μπορείς στα παρακάτω θέματα να πάρεις πολύ χρήσιμες πληροφορίες:




😉