Γενικά Καινούργιο καναρινάκι

Eirinimar

PB New Member
Εγγραφή
10 Φεβ 2019
Μηνύματα
309
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Παιδιά καινούργιο καναρινακι στο σπίτι της μαμάς μου! Έδωσαν στη μαμά μου ένα καναρινακι αρσενικό χωρίς δαχτυλίδι! Θα ήθελα να μου πείτε τι είδος είναι αν μπορείτε! 😊 Ηλικία δε ξέρουμε! Είδα γενικά κάποια πράγματα γιατί εγώ είμαι άσχετη με τη φροντίδα των καναρινιών. Θα πάρουμε εννοείται κλουβάκι κι ό,τι άλλο χρειαστεί! Οποιαδήποτε πληροφορία και συμβουλή ευπρόσδεκτη! Κελαηδάει ζωηρά από ότι μου είπε! Επίσης καμία πρόταση για όνομα δε θα πήγαινε χαμένη! 64307
 
Καλώς το δεχθήκατε! Πανέμορφο! Η φροντίδα του είναι απλή και έχει ως εξής : αγοράζετε μια 60αρα κινεζική ζευγαρωστρα και μέσα βάζετε 3 ξύλινες πατήθρες σε σχήμα ανάποδου τριγώνου. Σαν αυτό που έχεις τώρα δηλαδή. Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι πατήθρες σε σωστή διάταξη ώστε να μην ακουμπάει στα κάγκελα η ουρά του. Μέτρα από το τελευταίο κάγκελο στην κάθε κάθε πλευρά και βάλε τις πατήθρες στο έβδομο κακγελακι. Η τροφή του θα πρέπει να είναι συσκευασμένη και μια φορά την εβδομάδα περίπου να του δίνεται αυγό βραστό με το τσοφλι (15 λεπτά). Στο κλουβί θα πρέπει να υπάρχει πάντα ένα σουπιοκοκαλο καθώς και ένα μπολακι με grit(τριμμένα όστρακα). Τα φρούτα και τα λαχανικά θεωρούνται απαραίτητα στην διατροφή του(θα ξέρεις και από τον cookie). Επίσης να αγορασεται μια μπανιέρα και να του την βάζετε κάθε πρωί για μπανακι. Αυτααα. Να τον χαίρεστε!
 
Θα ήθελα να μου πείτε τι είδος είναι αν μπορείτε! 😊 Ηλικία δε ξέρουμε!

Ο πρώτος που θα πρέπει να ρωτήσεις είναι αυτός που έδωσε στην μητέρα σου το πουλάκι. Ίσως αυτό ξέρει κάτι..

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει δαχτυλίδι είναι δύσκολο να βρεις την ηλικία του. Επισης για το είδος..Από ότι βλέπω μιλάμε για ένα κοινό πανέμορφο καναρίνακι. Ωστόσο ίσως καποια εμπειρότερα μέλη μας μπορεί να σου δώσουν κάποιες επιπλέον πληροφορίες πάνω σε αυτό.