Γενικά Καναρίνι δάσκαλος

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης nivogr
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

nivogr

PB Member
Εγγραφή
9 Δεκ 2007
Μηνύματα
151
Πόλη
Ρόδος
Προβληματίζομαι συχνά, καθώς η αναπαραγωγική περίοδος έχει αρχίσει η θα αρχίσει για άλλους σύντομα, αν και πολύ λίγα χρόνια που ασχολούμαι με το χόμπι θέλω να είμαι πιο οργανωμένος και πιο ώριμος στο ότι κάνω!
Φέτος θέλω να ασχοληθώ κύριος με την εκπαίδευση διατροφή και εποχιακές συνήθειες ("πτερορροια"). Όσο αφορά την "εκπαίδευση" δεν έχω αυτό που λέμε δάσκαλο, σκέφτομαι ρωτάω συγκρίνω και κρατώ <και άλλα απλός τα συγκρατώ σαν γνώσεις>; Σκέφτομαι να απομονώσω ένα πουλάκι από τα άλλα φετινό να το έχω μαζί μου δίπλα στο γραφείο και να του βάζω να ακούει νότες για αρχή και έπειτα μελωδίες. Μήπως δεν είναι σωστό να το απομονώσω από τα αλλα; Μήπως δεν πρέπει να ακούει τίποτα;
Δεν ξέρω πόσο αφορά κάποιους από εδώ αυτό το θέμα αλλά η κάθε απάντηση και συμβουλή σας θα μου ήτανε πολύτιμη.
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων Δημήτρης
 
Βασική προϋπόθεση για να έχουμε ένα καλό δάσκαλο, είναι να έχει εκπαιδευτεί σωστά. Η σωστή εκπαίδευση γίνεται επίσης με πουλιά δασκάλους. Πρόκειται δηλαδή για πουλιά τα οποία έχουν ξεχωρίσει μέσα από το κοπάδι, περνώντας από την ίδια διαδικασία εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση είναι ένα "πάντρεμα" έμφυτων χαρισμάτων και επίκτητων χαρακτηριστικών.

Επομένως Δημήτρη, το να απομονώσεις ένα πουλί από το "φυσικό του περιβάλλον", το χώρο εκτροφής του δηλαδή, είναι καταρχήν λάθος διότι γνωρίζουμε πόσο κακή επίδραση μπορεί να έχουν οι ξένοι ήχοι από το περιβάλλον που ζούμε στην ποιότητα ενός καναρινιού φωνής. Πολύ περισσότερο όταν τα μόνο οικεία ακούσματα που θα έχει, θα προέρχονται από "ήχους κονσέρβα".

Αυτό που ψάχνει κανείς από ένα δάσκαλο είναι να μπορεί να δώσει στα πουλιά του αυτά που δεν έχουν, καλύπτοντας το θέμα "επίκτητα χαρακτηριστικά" και να ελπίζει στα έμφυτα χαρίσματα τους για ένα καλό αποτέλεσμα. Όλα αυτά, είτε πρόκειται για μαθητή είτε για δάσκαλο, θα πρέπει να γίνουν σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο τα πουλιά θα "ζυμωθούν" μεταξύ τους για να αναδειχτούν τα καλύτερα.
 
Φίλε Δημήτρη νομίζω ότι άνοιξες για μένα τουλάχιστον ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα.Αν και νομίζω ότι τα θέματα με ταόποία λες ότι θα ασχοληθείς (πτερόροια κτλ) είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα.
Θα σου πω την προσωπική μου γνώμη μέσα από την εμπειρία μου από την ενασχόλησή μου με τις καρδερίνες περισσότερο πάρα με τα καναρίνια.
Πρώτο και βασικό πράγμα για μένα είναι ότι το πουλί που θα γίνει δάσκαλος πρέπει πρώτα να είναι και καλός μαθητής. Έαν έχει την ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα και να μιμίται ακόμα πιο γρήγορα αυτά που ακούει τότε και μόνο τότε θα γίνει ένας καλός δάσκαλος.
Η μάθηση ενός πουλιού δασκάλου αρχίζει μπορώ να πω ακόμα και μέσα από το αυγό και τελειοποιήται στα τρία του χρόνια. Τότε έχεις ένα πουλί ώριμο με κατασταλαγμένη φωνή που ξέρεις τις δυνατότητές του.
Για να γίνει αυτό όμως βασική προυπόθεση είναι να γνωρίζεις το γενεολογικό του δέντρο.Από τι γονείς προύλθε πως είναι φωνητικά οι γονείς και άλλα πολλά.
Από την άλλη η διαδικασία μάθησης ενός πουλιού είναι λίγο επίπονη και για το ίδιο το πουλί.Απόμόνωση από τα άλλα συνεχές μάθημα καλό φαγητό και κάποιες παραπάνω ώρες δικές σου στο να είσαι από πάνω του.
Για να βρεις ένα τέτοιο πουλί φαντάσου και την διαδικασία επιλογής του. Νομίζω ότι είναι και το σημαντικότερο.Ανάμεσα σε αρκετά πουλιά να ξεχωρίσεις εκείνο που θα έχει το κάτι παραπάνω.
Για κανένα λόγο δεν θέλω να σε αποτρέψω από το να φτιάξεις ένα πουλί δάσκαλο.Απλά ότι σου γράφω είναι καθαρά εμπειρικά.
 
Back
Top