Αναπαραγωγή Λέω να βάλω για αναπαραγωγή κόκκινα λιποχρωμικά μωσαϊκά

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης evelinag
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

evelinag

PB New Member
Εγγραφή
25 Οκτ 2020
Μηνύματα
48
Πόλη
Αθήνα
Γεια σας!
Είναι η εποχή που σιγά σιγά σκέφτομαι την διατροφική προετοιμασία που θα ακολουθήσουν τα πουλάκια μου την ανοιξη. Λεω να βαλω τα 3 ζευγάρια που ετοιμάζω για φέτος στις ζευγαρωστρες αρχες φεβρουαριου και να αρχίσω 2μηνη προετοιμασία με αυγοτρογή, extra σπορους, φυτρες, αυγό κ.τλ πάντα με πρόγραμμα. Ένα από τα ζευγαράκια μου αποτελείται από κόκκινα μωσαικά (γνωρίζω όλα αυτά για το σκληρό-μαλακό πτέρωμα και το εχω φροντίσει) . όμως έχω ακούσει ότι το αυγό επηρεάζει το χρώμα τους. Δηλαδή κατά το ζευγάρωμα και την προετοιμασία δεν πρέπει να βάζω αυγό; Μόνο αυγοτροφή για λευκα και μωσαικα;! Επίσης όταν με το καλό βγούνε τα πουλάκια τους , θα γεννηθούν απευθείας με αυτές τις κόκκινες κηλίδες , ή πρέπει να κάνω κάτι; Όπως καταλαβαίνετε είμαι άσχετη με τη ράτσα και θα ήθελα να μου διευκρινίσετε μερικά πράγματα νωρίς , για να μην έχω πρόβλημα την άνοιξη.
Ευχαριστώ :)
 
Καλημέρα @evelinag. Αν έχεις σκοπό να δημιουργήσεις καναρίνια κοντά στο εκθεσιακό πρότυπο και με σκοπό μελλοντικά να τα παρουσιάσεις σε κάποια έκθεση, υπάρχουν μέλη συλλόγων, που θα σου απαντήσουν με λεπτομέρειες γύρω από το θέμα. Προσωπικά, ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την συγκεκριμένη ράτσα, γι αυτό και θα παραθέσω την δική μου άποψη.

όμως έχω ακούσει ότι το αυγό επηρεάζει το χρώμα τους.

Ισχύει. Μπορείς εναλλακτικά να δώσεις μόνο το ασπράδι του αυγού είτε σε φυσική μορφή είτε σε σκόνη.

Δηλαδή κατά το ζευγάρωμα και την προετοιμασία δεν πρέπει να βάζω αυγό;
Κατά το ζευγάρωμα και την προετοιμασία μπορείς να δίνεις. Μόλις εκκολαφθούν τα αυγά, τότε σταματάς να δίνεις τον κρόκο. Αυτό για να διατηρηθεί το πτέρωμα των μικρών και ιδιαίτερα τα κινητήρια φτερά τους, όσο το δυνατό πιο λευκά σύμφωνα με τα εκθεσιακά πρότυπα.

Μόνο αυγοτροφή για λευκα και μωσαικα;!