Γενικά Μεταφραστής σε απόγνωση!

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Ziggy
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Ziggy

PB New Member
Εγγραφή
10 Δεκ 2021
Μηνύματα
2
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Γεια και χαρά σε όλους και όλες και καλώς σας βρήκα!

Είμαι παντελώς άσχετος με τα πουλιά, αλλά ως μεταφραστής βρίσκομαι συχνά σε αχαρτογράφητα σκοτεινά νερά (που καταβάθος με γοητεύουν). :-)

Έχω να μεταφράσω στα αγγλικά μια απομαγνητοφωνημένη αποστροφή ενός περιστερά από τη Φολέγανδρο. Το απόσπασμα είναι αυτό:

"Έχω ρώσους, σαχλαμπάδες, παπαγάλια, ταχυδρόμους, πεταλούδες, εγγλεζάκια." Δεν υπάρχει καθόλου άλλο συγκείμενο, ούτε έχω πρόσβαση στο ηχητικό.

Προσπαθώ να βρω τις λατινικές ονομασίες, μπας και μετά εντοπίσω τις καθομιλούμενες αγγλικές. Έχω ήδη πρήξει μια φίλη βιολόγο, και είστε η τελευταία μου ελπίδα!

Για την ώρα έχω τα εξής:

1. Ρώσοι: μια υποψία ότι ίσως είναι κοινές πάπιες.
2. Σαχλαμπάδες: μπορεί να είναι ζεμπράκια στα φολεγανδρίτικα;
3. Εγγλεζάκια: δεν έχω καταφέρει να σιγουρευτώ ποιο είδος παπαγάλου είναι.
4. Παπαγάλια, ταχυδρόμοι, πεταλούδες: Υπάρχει περίπτωση ο όρος παπαγάλια να αφορά κάποιο συγκεκριμένο είδος; Ταχυδρόμοι υποθέτω είναι τα ταξιδιωτικά περιστέρια. Πεταλούδες ελπίζω να είναι οι... πεταλούδες! Αν έχετε άλλες ιδέες, ευπρόσδεκτες.

Ευχαριστώ!
 
Το φοβόμουνα αυτό. Ότι θα πρέπει να τα μεταφράσω από τα "περιστεράδικα" στα ελληνικά και από εκεί στα λατινικά και από εκεί στα αγγλικά και από εκεί στα περιστεράδικα αγγλικά. Μάλλον θα υποβάλω την παραίτησή μου.

Υπάρχει περίπτωση να μπορέσουμε να το αποκρυπτογραφήσουμε; Έχουμε τέτοιους μύστες εδώ;

[Τα εγγλεζάκια θαρρώ ότι είναι κοινό είδος παπαγάλου. Υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιείται ο ίδιος όρος για κάποιο (αγγλικό) είδος περιστεριού;]
 
Καλησπέρα... Ρώσοι είναι περιστέρια γυρίσματος με καταγωγή από την Ρωσία. Το χαρακτηριστικό τους είναι έντονα μονόχρωμα με γεμάτα φτερά στα πόδια. Πολλές φορές φτάνουν στο μέγεθος των φτερών πτήσης.