Γενικά Να πάρω αρσενικό ή θηλυκό budgie για παρέα στο θηλυκό μου;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης anast1
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

anast1

PB New Member
Εγγραφή
6 Ιουν 2021
Μηνύματα
77
Πόλη
Αθήνα
Γεια σας!

αφού κατάφερα να αποκτήσω μεγαλύτερο κλουβί σκέφτομαι να πάρω ένα ακόμα Budgie..

Δεν με ενδιαφέρει η αναπαραγωγή .. απλά θα ήθελα την γνώμη σας αν θα ήταν καλύτερα να πάρω αρσενικό ή θυληκό .. για καλύτερη συμβίωση..

Αυτό που έχω ήδη είναι θυληκό😊
 
Βρέθηκα στην ίδια θέση πριν ένα μήνα και με όσους εκτροφείς μίλησα, αν θέλεις να αποφύγεις την αναπαραγωγή, ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι άλλο ένα θηλυκό, παρόλο που γενικά τα θηλυκά μπάτζι είναι κάπως νευρικά και πιο δύσκολα στην εκπαίδευση. Γιαυτό προτίμησα να πάρω μεγαλωμένο στο χέρι και ενήλικο, με την ελπίδα ότι και δεν θα χρειαστεί ιδιαίτερη εκπαίδευση, αφού είμαι αρχάρια, και θα δώσει το καλό παράδειγμα στο αλλο θηλυκό που είναι άγριο. Πάντως και αρσενικό να πάρεις, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να καταπιέζει το αρσενικό, υπάρχουν διάφορες τετοιες ιστορίες εδώ. Γενικά αν θέλει κανείς δύο μπάτζι χωρ'ις αναπαραγωγή, δύο αρσενικά ειναι το κλειδί. Εκπαιδεύονται πιο εύκολα, τραγουδούν περισσότερο και είναι παχνιδιάρικα χωρίς να σκοτώνονται. Αλλα μιας και μας έχει προκύψει θηλυκό...
Υπάρχει βέβαια και μια άλλη επιλογή: κοκατίλ. Κατά τους εκτροφεις και σε πολλά δημόσια κλουβιά μπάτζι και κοκατιλ συζούν άριστα και φυσικά δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν. Είναι όμως ένα άλλο είδος, και κάπως μεγαλύτερο.
 
@Nausicaa σε εσένα πως παει η συμβίωση με τα 2 θυληκά?

βασικά αρέσουν τα parrolet αλλά δεν ξερω αν μπορούν να συμβιώσουν με budgie🙃
 
Ο γενικος κανόνας ειναι να μην μπλεκουμε διαφορετικα ειδη στο ιδιο κλουβι.
Τα parrotlets ειναι κυκλοθυμικα και πολυ δυναμικα πουλακια και μην σε ξεγελα το μεγεθος τους,οταν δαγκωνουν δεν αστειεύονται.