Φροντίδα Πήρα δύο budgies και θα ήθελα να μου πείτε μερικά πράγματα

Nikosbudjie

PB New Member
Εγγραφή
17 Οκτ 2020
Μηνύματα
31
Πόλη
Μαρούσι
Καλησπέρα.πηρα σήμερα δύο παπαγαλάκια και φαίνονται χαρούμενα μαζί κάθονται δίπλα δίπλα συνεχώς και το θηλυκό πειράζει συνεχώς το αρσενικό 😂 επειδή είμαι τελείως άσχετος θα ήθελα να μου πείτε μερικά πράγματα.οπως ποια είναι η καλύτερη εταιρεία τροφής και αν κάνει να τους βάζω νερό βρύσης η εμφιαλωμένο.και αν το κλουβί τους είναι σωστό κ αν θέλει κάποιες αλλαγές.μου έδωσαν και μια φωλιά για όταν ζευγαρώσουν αλλά δεν την έχω βάλει, γιατί δεν ξέρω πότε πρέπει και σε ποια εποχή.
 

Συνημμένα

  • received_697863050847260.webp
    received_697863050847260.webp
    257,4 KB · Προβολές: 32
  • received_743620932859233.webp
    received_743620932859233.webp
    279,2 KB · Προβολές: 32
  • received_876104609590109.webp
    received_876104609590109.webp
    220,6 KB · Προβολές: 22
  • received_341447387111321.webp
    received_341447387111321.webp
    16,7 KB · Προβολές: 33
Να τα χαίρεσαι!
Είχα περίπου 6 χρόνια μπαντζί και έπαιρνα χύμα τροφή, από συνοικιακό pet shop Είναι αρκετά εύκολο είδος από αυτή την άποψη. Μπορείς αν τους δίνεις ξυροκάρπια [ανάλατα εννοείτε!] φρούτα σε κομμάτια, φρούτα αποξηραμένα. Μέχρι και αυγό βραστό έτρωγαν τα δικά μου.
 
Θα σου πρότεινα όταν μπορέσεις να αγοράσεις γύρω στις 3 ξύλινες πατήθρες από φυσικά κλαδιά όπως αυτή :


beezteesxi_4005399.webp

Είναι πολύ προτιμότερες από αυτές που έχεις τώρα.
Θα αγοράσεις επίσης ένα σουπιοκόκκαλο το οποίο θα έχεις πάντα στο κλουβί. Δες εδω : https://community.petbirds.gr/threads/Σουπιοκόκκαλο-στα-πουλιά.17816/
Μπορείς να δοκιμάσεις το μείγμα της Deli nature για τα budgie το οποίο είναι ένα από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στο εμπόριο : AA1495_A.webp