Γενικά Περί επάρκειας των κτηνιάτρων

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Stavros
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Stavros

Administrator
Staff member
Εγγραφή
7 Απρ 2006
Μηνύματα
20.400
Το PetBirds ως Κοινότητα εδώ και χρόνια καλείται καθημερινά να βοηθήσει ανθρώπους που έχουν αναλάβει τη φροντίδα ενός ή περισσοτέρων κατοικίδιων πτηνών. Μία από τις κατηγορίες θεμάτων που καλούμαστε, δυστυχώς συχνά, να βοηθήσουμε είναι τα προβλήματα υγείας των πτηνών.

Η πρακτική που ακολουθούμε εδώ και πάρα πολύ καιρό όσον αφορά τα προβλήματα υγείας των πτηνών, είναι να παραπέμπουμε τους φροντιστές των πτηνών στους ειδικούς σε θέματα υγείας που είναι οι κτηνίατροι. Μία πρακτική που δεν επιβλήθηκε από κάποιον κανόνα αλλά υιοθετήθηκε αρχικά από τη διαχείριση και στη συνέχεια από την Κοινότητα ως μία κοινά αποδεκτή στάση. Μία στάση που κάποια στιγμή ξεπέρασε τα όρια της Κοινότητάς μας και άρχισε δειλά δειλά να γίνεται κοινή πρακτική σε όμορους χώρους και μάλιστα σε εποχές που διέπρεπαν ένα σωρό wannabe γιατροί που έβγαζαν "γνωματεύσεις" και έγραφαν "συνταγές".

Έτσι, κάποια στιγμή ξεκίνησαν μέχρι και οι ομάδες στο Facebook να υιοθετούν αυτήν την πρακτική μας με αποτέλεσμα να αρχίσουν να εμφανίζονται στο προσκήνιο κτηνίατροι (πραγματικοί) δηλώνοντας ειδικοί στα πτηνά. Ένα ευτυχές γεγονός που δυστυχώς όμως στην πράξη αναδεικνύεται σχεδόν καθημερινά μέσα από τα θέματά μας η ανεπάρκεια αρκετών κτηνιάτρων στον τομέα της πτηνοπαθολογίας.

Το θέμα αυτό πολλές φορές προκαλεί αντιδράσεις από μέλη που αντιλαμβάνονται εκ πείρας εξόφθαλμες αστοχίες γιατρών σε διάφορα περιστατικά, γεγονός που γεννά προβληματισμούς που αφορούν τη γενική μας στάση πάνω στο θέμα της αντιμετώπισης των προβλήματα υγείας των πτηνών από ειδικούς, με ή χωρίς εισαγωγικά.

Η κριτική, ειδικά η καλοπροαίρετη είναι πάντοτε εποικοδομητική. Το να παραπέμπουμε όμως περιστατικά ασθενειών στους κτηνιάτρους και όταν κάποιος από αυτούς χορηγεί... antistress χωρίς να κάνει κάποια γνωμάτευση σε πουλάκι που ασθενεί εμφανώς και στη συνέχεια να αντιδρούμε με τρόπο που βάζει τον εκάστοτε φροντιστή που επισκέφτηκε το γιατρό στη θέση του απολογούμενου, νομίζω ότι μας βγάζει έξω από το σκοπό μας που είμαι η προσφορά βοήθειας στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα των πτηνών τους.

Με αυτόν τον τρόπο φτάνουμε στο σημείο να διαβάζουμε μηνύματα όπως:
Ναι συμφωνώ και τώρα νιώθω άσχημα, έκανα τελικά το καλύτερο για εκείνο; Μάλλον όχι απ όσα λέμε και θα πρέπει να βρω άλλου να το πάω, το μόνο που θέλω είναι να γίνει καλά.

Προσωπικά προβληματίζομαι πολύ. Θα τον τρελάνουμε τον κόσμο. Νομίζω ότι θα πρέπει πλέον να αποφασίσουμε ως Κοινότητα αν η σωστή πρακτική είναι να παραπέμπουμε τα περιστατικά που αφορούν σε προβλήματα υγείας στους ειδικούς ή να τα αναλαμβάνουμε εμείς. Δεν γίνεται στέλνουμε τους ανθρώπους στους γιατρούς και μόλις επιστρέψουν από την επίσκεψη να απαξιώνουμε τον ειδικό και να κάνουμε τον φροντιστή να αισθάνεται το λιγότερο αμήχανα.

Η γνώμη και αν θέλετε η πρότασή μου είναι να αφήνουμε τα μέλη να εκτελούν ανεπηρέαστα τις οδηγίες του γιατρού και να βοηθάμε στο πρακτικό μέρος της εφαρμογής της θεραπείας, όπου υπάρχει ανάγκη. Η κριτική ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ δεν βοηθά. Αργότερα μπορεί να κριθεί η θεραπεία που προτάθηκε, όχι μόνο εκ του αποτελέσματος αλλά και από μας.

Στη συνέχεια, καλό είναι και εύχομαι να το ακολουθήσουν ΟΛΑ τα μέλη, να ενημερώνουν το θέμα τους για την εξέλιξή του και να κάνουν το review τους στο ιατρείο που επισκέφθηκαν.

Όταν υπάρχουν εμπειρίες όπως:
ειχα επισκεφτεί και εγω το ιατρειο..τοτε ειχα 2 καναρινακια.ο γιατρος ηταν οντως πολυ φιλικος και ευγενικος αλλα εξέταση δεν εκανε. Επιασε το ενα καναρινακι μου ειπε πως εχει λιγο καρινα,απλα να του δινω λιγο παραπανω αυγοτροφη και το δευτερο (το πουλακι που ειχα βρει χωρις δαχτυλα) μια οπτικη ματιά.και θεωρω λίγο τσιμπημενη την επισκεψη(μιας και δεν εγινε καποιος ελεγχος εστω σε κουτσουλια) για καποια πραγματα που μπορει να σου πει και ενας έμπειρος εκτροφέας.μου ειχε δειξει και πως να κοβω τα νυχια πραγμα που ειχα κανει ηδη.

Είναι καλό να γράφονται τα μηνύματα αυτά ^ εκτός από το forum και ως review στην παρουσίαση του εκάστοτε κτηνιάτρου. Μόνο με αυτόν τον τρόπο συγκεντρώνεται η πληροφορία για τον κάθε ειδικό ξεχωριστά και διευκολύνεται έτσι ο φροντιστής στην επιλογή του.
 
Χωρίς να διαφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που έγραψε ο @Stavros , νομίζω πως δεν πρέπει να ακολουθήσουμε μια ενιαία γραμμή τύπου "δε λέμε τίποτα μέχρι να ολοκληρωθεί η θεραπεία".

Κατά τη γνώμη μου οτιδήποτε είναι αληθές /ακριβές και προκύπτει είτε από τις γνώσεις ή από την εμπειρία κάποιων μελών μόνο καλό κάνει μακροπρόθεσμα, ανεξάρτητα αν μπορεί προσκαιρα να προβληματίσει ή να μπερδέψει τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο.

Εξάλλου αυτό είναι και το νόημα μιας δημόσιας συζήτησης. Να ακουστούν διάφορα και ο καθενας μέσα από τα φίλτρα του να οδηγηθεί σε κάποιο συμπέρασμα.
 
Εξάλλου αυτό είναι και το νόημα μιας δημόσιας συζήτησης. Να ακουστούν διάφορα και ο καθενας μέσα από τα φίλτρα του να οδηγηθεί σε κάποιο συμπέρασμα.
Βεβαίως να γίνει. άλλωστε Η ελευθερία στην έκφραση των απόψεων είναι χαρακτηριστικό αυτού του χώρου. Αυτό που προτείνω (χωρίς να το επιβάλω) απλώς και για να γίνει σαφές είναι, η όποια κριτική να γίνεται αφού τελειώσει η θεραπεία διότι θεωρώ προσωπικά ότι όταν γίνεται από πριν δεν βοηθά. Το αντίθετο μάλιστα.

Ας μην αποκλείουμε και την περίπτωση να δουλέψει μία αγωγή με aviomycine και antistress μπορεί. Ας μη τρελαίνουμε από πριν τον φροντιστή στερώντας έτσι από κάποια περιστατικά αυτήν την πιθανότητα. Μπορεί μετά να μη χρειαστεί καν να κατακρίνουμε την επιλογή του γιατρού.
 
@Stavros Προσωπικά μιλώντας, δεν έχω προτρέψει κάποιον να μην ακολουθήσει αυτά που του είπε ο γιατρός.
Στο πρόσφατο thread ανέφερα ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη διάγνωση, όχι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βοηθήσει το aviomycine.
Και μάλιστα μπορώ να πω ότι από τη στιγμή που δεν είχε σαφή εικόνα και ο γιατρός για το τι παθογόνο υπάρχει, ήταν ορθολογική η κίνηση να δώσει aviomycin μιας και πιάνει πάρα πολλά από τα κοινά παθογονα των πτηνών.

Αυτό που κατά καιρούς καυτηριαζω είναι το ότι συνήθως δίνουν το συγκεκριμένο σκεύασμα γιατί δεν ξερουν και τίποτε άλλο να δώσουν επί της ουσίας (α, ξέρουν και το baytril).
Διότι στον ειδικό απευθύνεσαι για το κάτι παραπάνω από αυτά που ξέρεις μόνος σου ή ξέρει να σου πει ένας ραντομ χομπιστας
Εμενα αυτό με ενοχλεί και σχολιάζω.

Επισης το aviomycin κακώς υποτιμάται διότι συνήθως δουλεύει και σώζει.

Άλλο το ένα άλλο τ'αλλο. 😁
 
Τελευταία επεξεργασία:
@Stavros καλημερα..εχεις δίκιο..το σχόλιο μου ηταν λαθος που διατυπώθηκε σε ενα μελος που αυτη τη στιγμη αντιμετωπιζει μια ασθενεια στο πουλακι και το μονο που μπορει να προσκόμισε απο εμενα ηταν παραπάνω αγχος..αν θες μπορείς να το μεταφέρεις/αφαιρέσεις διοτι ειναι λιγο ακυρο στην προκειμενη περιπτωση. Εννοείτε οτι γνωμη μου ειναι να ακολουθησει οτι ειπε ο γιατρός.
 
Προσωπικά μιλώντας, δεν έχω προτρέψει κάποιον να μην ακολουθήσει αυτά που του είπε ο γιατρός.
εχεις δίκιο..το σχόλιο μου ηταν λαθος που διατυπώθηκε σε ενα μελος που αυτη τη στιγμη αντιμετωπιζει μια ασθενεια στο πουλακι
Παιδιά με το μήνυμά μου δεν κατηγορώ κάποιον προσωπικά για κάτι που έγραψε και πολύ περισσότερο εσάς. Εύχομαι να μην παρεξηγηθεί το μήνυμα μου σε αυτό. Και εγώ ο ίδιος έχω κριτικάρει αρκετές φορές διάφορες διαγνώσεις πριν την εφαρμογή της θεραπείας. Απλά διαπιστώνω πια ότι ίσως αυτό δεν βοηθά έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζει πολλά πολλά ή ακόμη χειρότερα, ίσως τον μπερδεύει περισσότερο.

το σχόλιο μου ηταν λαθος που διατυπώθηκε σε ενα μελος που αυτη τη στιγμη αντιμετωπιζει μια ασθενεια στο πουλακι
Παντελή, σκέψου πάντως και την περίπτωση των reviews. Εκεί όχι μόνο δεν μπερδεύει αλλά βοήθα πραγματικά κάποιον που προσπαθεί να επιλέξει ένα γιατρό.
 
Ας μην αποκλείουμε και την περίπτωση να δουλέψει μία αγωγή με aviomycine και antistress μπορεί.
Φυσικά μπορεί και να δουλέψει μια τέτοια αγωγή και πραγματικά εύχομαι να δουλέψει και στο συγκεκριμένο πουλάκι και σε ολα τα αλλά.
Απλά αυτή την αγωγή μπορώ να την εφαρμόσω και εγω, που δεν έχω γνώση μόνο από όσα έχω διαβάσει ή έχω ρωτήσει, σε ένα πουλάκι χωρίς να χρειαστεί επίσκεψη σε κτηνίατρο και μάλιστα με υψηλό κόστος.
Το anti stress ειναι ένα βιταμινουχο σκεύασμα που πουλάει εύκολα και που μπορεί να επιλέξει οποιοσδήποτε και το aviomycine μια «γενικής χρήσης» αντιβίωση που οποίος ψάξει πληροφορίες είτε στο φόρουμ είτε σε πετ σοπ είτε σε πτηνιατρο την χορηγούν με ευκολία. Κλείνοντας να ξεκαθαρίσω πως δεν πρέπει να τα βάζουμε ολα στο ίδιο τσουβάλι και εννοώ πως υπάρχουν σίγουρα κτηνίατροι που γνωρίζουν από πτηνά αλλά στην πλειοψηφία τους δεν γνωρίζουν και ασχολούνται κυρίως με τετράποδα ομως από την άλλη δεν λεει κανεις οχι για 40€-50€ σε λίγη ώρα 😉.
 
Eιναι διαφορετικο πραγμα η κριτικη στην εκαστοτε θεραπευτικη αγωγη που προτεινει ο καθε γιατρος και διαφορετικο πραγμα η κριτικη στο εαν γινεται διαγνωση ή οχι.

Οπως εγραψα χαρακτηριστικα και σε καποιο αλλο θεμα,κανεις απο εμας δεν θα πηγαινε σε εναν γιατρο και θα εφευγε με μια συνταγη στο χερι χωρις να εχει υπαρξει διαγνωση.

Το να βλεπουμε να πετανε 50ευρα απο δω και απο κει και τελικα να μην εχουμε και εικονα του τι συμβαινει,επιβαλλει την κριτικη κατα την γνωμη μου.
Σε διαφορετικη περιπτωση θα συνεχισουν τα 50ευρα να κανουν πτησεις!
 
Σε διαφορετικη περιπτωση θα συνεχισουν τα 50ευρα να κανουν πτησεις!
Ούτως ή άλλως θα συνεχιστούν. Τα reviews θα βοηθήσουν κάπως στον περιορισμό τους από τη στιγμή που δεν θα πιάνονται εξ απήνης λόγω άγνοιας οι εν δυνάμει νέοι πελάτες. Επίσης, είναι πολύ πιθανό να συνεχιστούν τα διάφορα παράλογα είτε υπάρχουμε εμείς εδώ είτε όχι. Η ουσία του μηνύματος μου όμως δεν είναι αυτή. Είναι ο προβληματισμός για το αν βοηθάει ένα μπερδεμένο (με την κυριολεκτική, την καλή έννοια) ήδη μέλος μας η κριτική πάνω στα πεπραγμένα της επίσκεψής του, όταν δηλαδή η απόφασή του πάρθηκε ΗΔΗ και επισκέφθηκε κάποιον γιατρό μετά από παρότρυνσή μας. Ο προβληματισμός για το αν η κριτική που εκφράζεται ΠΡΙΝ εφαρμοστεί η θεραπεία βοηθά πραγματικά ή αν είναι καλύτερα να γίνεται μετά το πέρας της θεραπείας.
 
@Stavros

Κοίτα Σταυρο,αν είχα πάει σε έναν γιατρό και είχα δώσει ένα 50ευρω χωρίς να κάνει το καλύτερο δυνατο θα ήθελα κάποιος να μου το πει.

Τα reviews σίγουρα βοηθάνε κάποιον που ξέρει τι θα πρέπει να περιμένει από τον γιατρό.
Για παράδειγμα,κάποιος που δεν γνωρίζει θα αξιολογήσει θετικά τον γιατρο που του προτείνει εμβόλιο για την ψιττακωση χωρίς να υπάρχει τέτοιο εμβόλιο.
Οπότε αν εκεί πχ έρθει το δικό μας input μετά την "θεραπεια" έχει πετάξει το πουλάκι και 250 ευρώ μαζί!
 
Τελευταία επεξεργασία:
@Stavros Ό,τι στάση και να κρατήσουμε ως φόρουμ απέναντι σε αυτό το ζήτημα είναι δίκοπο μαχαίρι. Άλλες φορές μπορεί να βοηθάμε τον εκάστοτε χρήστη και άλλες φορές να τον μπερδεύουμε. Δε νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να εξασφαλίσουμε ότι πάντα θα γίνεται το καλύτερο δυνατό. Ο κάθε ένας λειτουργεί διαφορετικά ανά περίπτωση.
Εγώ ''οφείλω'' να πω αυτό που γνωρίζω/πιστεύω προσπαθώντας να το τεκμηριώσω όσο καλύτερα μπορώ. Ε δεν μπορώ τώρα να προβλέπω και κάθε φορά πως θα το φιλτράρει ο καθένας και τι θα καταλάβει.

Άλλωστε έχω επιλέξει να τοποθετούμαι όχι για ψύλλου πήδημα αλλά μόνο όταν βλέπω κάτι το οποίο είναι προφανές λάθος. Άλλωστε όπως έχουμε πει αρκετές φορές, με αυτά που γράφουμε δεν απευθυνόμαστε μόνο στο χρήστη που ζητά βοήθεια αλλά και σε όλους όσους παρακολουθούν τη συζήτηση ή τύχει και τη διαβάσουν στο μέλλον. Και σίγουρα κάποιοι από όλους αυτούς θα είναι κτηνίατροι, πετσοπάδες κτλ οπότε μπορεί να ταρακουνηθούν και λίγο.

Αν βέβαια αποφασίσουμε να τηρήσουμε όλοι μια κοινή γραμμή προφανώς και θα ακολουθήσω. Αλίμονο.
 
@patrickios

Μετά από κάποιο σημείο αναγκαζόμαστε να το κάνουμε Πατρικιε.
Κάποτε στην Αττική ξέραμε ότι είχαμε στάνταρ 3 σωστούς πτηνιάτρους,τώρα για διάφορους λόγους έχουμε μείνει με έναν.

Για μένα οταν υπάρχει ταριφα στην εξέταση,πρέπει να εκτελούνται και συγκεκριμένες "εργασίες."

Τον προβληματισμό του @Stavros τον αντιλαμβάνομαι,άλλα όπως είπα και πιο πανω προτιμώ μετά την πρώτη εξέταση και πριν την επανεξέταση να έχει κάποιος την γνώση και να κρίνει αν θα απαιτήσει κάτι ως πελάτης.
Όλα αυτά ΑΦΟΥ θα έχει ακολουθήσει την αγωγή που του προτάθηκε.

Ενα αλλο θεμα που προκύπτει πέρα από το να σωθεί ένα πτηνό,είναι και το κόστος με το οποίο θα γίνει αυτό και μιλώ μόνο για αχρείαστα κόστη στην λογική της ταρίφας.
 
Κοίτα Σταυρο,αν είχα πάει σε έναν γιατρό και είχα δώσει ένα 50ευρω χωρίς να κάνει το καλύτερο δυνατο θα ήθελα κάποιος να μου το πει.
Μα δεν λέω να μην ειπωθεί. Λέω απλά να ειπωθεί σε σωστό χρόνο, θεωρώντας ότι το να ειπωθεί πριν τη θεραπεία δεν βοηθά αλλά μπερδεύει περισσότερο ένα ήδη αγχωμένο άνθρωπο.. Μετά τη θεραπεία φυσικά και ΠΡΕΠΕΙ να ειπωθεί και μάλιστα να κριθεί και το υπερβολικό πόσο της επίσκεψης που ανέφερες ως παράδειγμα.

Τα reviews σίγουρα βοηθάνε κάποιον που ξέρει τι θα πρέπει να περιμένει από τον γιατρό.
Ναι αυτό το πιστεύω. Πιστεύω γενικά στα features του εργαλείου.

Για παράδειγμα,κάποιος που δεν γνωρίζει θα αξιολογήσει θετικά τον γιατρο που του προτείνει εμβόλιο για την ψιττακωση χωρίς να υπάρχει τέτοιο εμβόλιο.
Και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να σχολιαστεί η αξιολόγηση του. Αν έχει αυτήν την εντύπωση να γνωρίζει ότι η αξιολόγηση του δεν θα έπρεπε να δίνει credits στο γιατρό αλλά το αντίθετο. Και αυτή η περίπτωση όμως δεν αφορά το αρχικό μου μήνυμα, στο οποίο λέω ότι τα ΜΕΤΑ της επίσκεψης ΠΡΕΠΕΙ να κρίνονται όταν υπάρχει λόγος. Το αρχικό μου μήνυμα αφορά τα πριν τη θεραπεία, εκεί που κάποιος βρίσκεται σε σύγχυση λόγω της κατάστασης που καλείται να αντιμετωπίσει.
 
@Stavros

Συμφωνώ σε όλα Σταυρο,το γράφω και πιο πανω άλλα να το κάνω ξεκάθαρο και εδώ.

Η κριτική για την διαδικασία με τη εκτέλεση της αγωγής είναι 2 διαφορετικά πράγματα.
Από την στιγμή που πρότεινε αγωγή ο γιατρος αυτή ακολουθειται άλλα παραλληλα -κατα την γνώμη μου- η κριτική επι της διαδικασίας είναι χρήσιμη σε οποιαδήποτε στάδιο.
 
Άλλωστε όπως έχουμε πει αρκετές φορές, με αυτά που γράφουμε δεν απευθυνόμαστε μόνο στο χρήστη που ζητά βοήθεια αλλά και σε όλους όσους παρακολουθούν τη συζήτηση ή τύχει και τη διαβάσουν στο μέλλον
Βεβαίως και πρέπει να λέγονται τα πάντα όταν υπάρχουν λόγοι. Νομίζω πως η μόνη διαφωνία μας βρίσκεται στο χρονικό σημείο που πρέπει να λέγονται αυτά τα πράγματα.

Αν βέβαια αποφασίσουμε να τηρήσουμε όλοι μια κοινή γραμμή προφανώς και θα ακολουθήσω. Αλίμονο.
Όχι, σε καμία περίπτωση. Σε αυτή τη συζήτηση δεν τίθεται θέμα γραμμής. Είναι απλά μία συζήτηση για έναν προβληματισμό, μία στεναχώρια αν θέλεις για ορισμένες καταστάσεις που εμφανίζονται όλο και συχνότερα πλέον στο forum.
 
Εγώ προσωπικά δεν προτείνω τίποτα σε κανέναν , αυτές τις λίγες φορές που μίλησα πρότεινα να πάνε σε πτηνίατρο. Όσον αφορά το θέμα πτηνίατροι πρόσφατα πρότεινα σε γνωστό μου να πάει σε ένα συγκεκριμένο κτηνιατρείο λόγο φήμης εξέτασε τις κουτσουλιές και δεν βρήκε τίποτα , ενώ είχε στείλει δείγμα ταυτόχρονα σε γνωστό διαγνωστικο και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το πουλάκι είχε όντως θέμα. Εκτέθηκα ουσιαστικά χωρίς λόγο και στη τελική μετά από αυτό ποιον απτους 2 να πιστέψεις;
 
  • Like
Αντιδράσεις: jk1980
Νομίζω ότι όλα ξεκινάνε από την αντιμετώπιση των περιστατικών από τους εξειδικευμένους πτηνιατρους. Από προσωπική εμπειρία και από ότι έχω διαβάσει στο φόρουμ, συμπεραίνω μια αδιαφορία σε ότι αφορά τα πτηνά. Νομίζω ότι, κατά βάθος, δεν είμαστε ούτε εμείς οι ίδιοι ικανοποιημένοι από τις διαγνώσεις, αν αυτές γίνονται ή από τις φαρμακευτικές αγωγές, αν αυτές δίνονται και βέβαια με το αζημίωτο το οποίο δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο. Εγώ, ως μη γνώστης, θα ήθελα τις γνώμες από άτομα με πείρα χρόνων. Αυτό μπορεί να με βοηθήσει να ζητήσω διευκρινήσεις για κάτι, είτε ακόμη να ζητήσω και μια δεύτερη γνώμη. Εννοείται ότι δεν παίρνει κανείς την θέση του ειδικού και η εντύπωσή μου μέχρι τώρα είναι ότι όλοι στις κριτικές τους, το τονίζουν. Βέβαια, κατανοώ το θέμα που έθεσες, γιατί έχω αντιληφθεί, ακόμη κι εγώ, να δημιουργείται μια σύγχυση στον ενδιαφερόμενο. Αλλά έχω την εντύπωση ότι για να ανοίγει κάποιος ένα τέτοιο θέμα, ίσως και ο ίδιος δεν είναι σίγουρος.
 
Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι κακό να γίνεται άμεσα η κριτική και ο σχολιασμός μιας διάγνωσης.
Μέχρι στιγμής έτσι κι αλλιώς δεν έχω δει κανέναν να προτείνει σε κάποιον να μην ακολουθήσει τις οδηγίες και την αγωγή που του πρότεινε ο κτηνίατρος που επισκέφτηκε.
Αντιθέτως από την άλλη πιστεύω ότι είναι χρήσιμη και κρίσιμη ίσως η άμεση κριτική σε μια διάγνωση από την άποψη ότι εγώ ως αρχάριος μπορεί να δω το καναρίνι μου να στέκεται φουσκωμένο στον πάτο, να μην τρώει, να κάνει διάρροια και τελικά να πηγαίνω σε έναν γιατρό και απλά να δίνει ένα φάρμακο χωρίς καν να το πιάσει στα χέρια του.
Σε αυτή την περίπτωση κατά τη γνώμη μου καλά θα κάνετε οι πιο έμπειροι και θα μου βάλετε φυτίλια με αποτέλεσμα να πάω και σε δεύτερο γιατρό.
 
Back
Top