- Εγγραφή
- 7 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 20.400
Το PetBirds ως Κοινότητα εδώ και χρόνια καλείται καθημερινά να βοηθήσει ανθρώπους που έχουν αναλάβει τη φροντίδα ενός ή περισσοτέρων κατοικίδιων πτηνών. Μία από τις κατηγορίες θεμάτων που καλούμαστε, δυστυχώς συχνά, να βοηθήσουμε είναι τα προβλήματα υγείας των πτηνών.
Η πρακτική που ακολουθούμε εδώ και πάρα πολύ καιρό όσον αφορά τα προβλήματα υγείας των πτηνών, είναι να παραπέμπουμε τους φροντιστές των πτηνών στους ειδικούς σε θέματα υγείας που είναι οι κτηνίατροι. Μία πρακτική που δεν επιβλήθηκε από κάποιον κανόνα αλλά υιοθετήθηκε αρχικά από τη διαχείριση και στη συνέχεια από την Κοινότητα ως μία κοινά αποδεκτή στάση. Μία στάση που κάποια στιγμή ξεπέρασε τα όρια της Κοινότητάς μας και άρχισε δειλά δειλά να γίνεται κοινή πρακτική σε όμορους χώρους και μάλιστα σε εποχές που διέπρεπαν ένα σωρό wannabe γιατροί που έβγαζαν "γνωματεύσεις" και έγραφαν "συνταγές".
Έτσι, κάποια στιγμή ξεκίνησαν μέχρι και οι ομάδες στο Facebook να υιοθετούν αυτήν την πρακτική μας με αποτέλεσμα να αρχίσουν να εμφανίζονται στο προσκήνιο κτηνίατροι (πραγματικοί) δηλώνοντας ειδικοί στα πτηνά. Ένα ευτυχές γεγονός που δυστυχώς όμως στην πράξη αναδεικνύεται σχεδόν καθημερινά μέσα από τα θέματά μας η ανεπάρκεια αρκετών κτηνιάτρων στον τομέα της πτηνοπαθολογίας.
Το θέμα αυτό πολλές φορές προκαλεί αντιδράσεις από μέλη που αντιλαμβάνονται εκ πείρας εξόφθαλμες αστοχίες γιατρών σε διάφορα περιστατικά, γεγονός που γεννά προβληματισμούς που αφορούν τη γενική μας στάση πάνω στο θέμα της αντιμετώπισης των προβλήματα υγείας των πτηνών από ειδικούς, με ή χωρίς εισαγωγικά.
Η κριτική, ειδικά η καλοπροαίρετη είναι πάντοτε εποικοδομητική. Το να παραπέμπουμε όμως περιστατικά ασθενειών στους κτηνιάτρους και όταν κάποιος από αυτούς χορηγεί... antistress χωρίς να κάνει κάποια γνωμάτευση σε πουλάκι που ασθενεί εμφανώς και στη συνέχεια να αντιδρούμε με τρόπο που βάζει τον εκάστοτε φροντιστή που επισκέφτηκε το γιατρό στη θέση του απολογούμενου, νομίζω ότι μας βγάζει έξω από το σκοπό μας που είμαι η προσφορά βοήθειας στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα των πτηνών τους.
Με αυτόν τον τρόπο φτάνουμε στο σημείο να διαβάζουμε μηνύματα όπως:
Προσωπικά προβληματίζομαι πολύ. Θα τον τρελάνουμε τον κόσμο. Νομίζω ότι θα πρέπει πλέον να αποφασίσουμε ως Κοινότητα αν η σωστή πρακτική είναι να παραπέμπουμε τα περιστατικά που αφορούν σε προβλήματα υγείας στους ειδικούς ή να τα αναλαμβάνουμε εμείς. Δεν γίνεται στέλνουμε τους ανθρώπους στους γιατρούς και μόλις επιστρέψουν από την επίσκεψη να απαξιώνουμε τον ειδικό και να κάνουμε τον φροντιστή να αισθάνεται το λιγότερο αμήχανα.
Η γνώμη και αν θέλετε η πρότασή μου είναι να αφήνουμε τα μέλη να εκτελούν ανεπηρέαστα τις οδηγίες του γιατρού και να βοηθάμε στο πρακτικό μέρος της εφαρμογής της θεραπείας, όπου υπάρχει ανάγκη. Η κριτική ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ δεν βοηθά. Αργότερα μπορεί να κριθεί η θεραπεία που προτάθηκε, όχι μόνο εκ του αποτελέσματος αλλά και από μας.
Στη συνέχεια, καλό είναι και εύχομαι να το ακολουθήσουν ΟΛΑ τα μέλη, να ενημερώνουν το θέμα τους για την εξέλιξή του και να κάνουν το review τους στο ιατρείο που επισκέφθηκαν.
Όταν υπάρχουν εμπειρίες όπως:
Είναι καλό να γράφονται τα μηνύματα αυτά ^ εκτός από το forum και ως review στην παρουσίαση του εκάστοτε κτηνιάτρου. Μόνο με αυτόν τον τρόπο συγκεντρώνεται η πληροφορία για τον κάθε ειδικό ξεχωριστά και διευκολύνεται έτσι ο φροντιστής στην επιλογή του.
Η πρακτική που ακολουθούμε εδώ και πάρα πολύ καιρό όσον αφορά τα προβλήματα υγείας των πτηνών, είναι να παραπέμπουμε τους φροντιστές των πτηνών στους ειδικούς σε θέματα υγείας που είναι οι κτηνίατροι. Μία πρακτική που δεν επιβλήθηκε από κάποιον κανόνα αλλά υιοθετήθηκε αρχικά από τη διαχείριση και στη συνέχεια από την Κοινότητα ως μία κοινά αποδεκτή στάση. Μία στάση που κάποια στιγμή ξεπέρασε τα όρια της Κοινότητάς μας και άρχισε δειλά δειλά να γίνεται κοινή πρακτική σε όμορους χώρους και μάλιστα σε εποχές που διέπρεπαν ένα σωρό wannabe γιατροί που έβγαζαν "γνωματεύσεις" και έγραφαν "συνταγές".
Έτσι, κάποια στιγμή ξεκίνησαν μέχρι και οι ομάδες στο Facebook να υιοθετούν αυτήν την πρακτική μας με αποτέλεσμα να αρχίσουν να εμφανίζονται στο προσκήνιο κτηνίατροι (πραγματικοί) δηλώνοντας ειδικοί στα πτηνά. Ένα ευτυχές γεγονός που δυστυχώς όμως στην πράξη αναδεικνύεται σχεδόν καθημερινά μέσα από τα θέματά μας η ανεπάρκεια αρκετών κτηνιάτρων στον τομέα της πτηνοπαθολογίας.
Το θέμα αυτό πολλές φορές προκαλεί αντιδράσεις από μέλη που αντιλαμβάνονται εκ πείρας εξόφθαλμες αστοχίες γιατρών σε διάφορα περιστατικά, γεγονός που γεννά προβληματισμούς που αφορούν τη γενική μας στάση πάνω στο θέμα της αντιμετώπισης των προβλήματα υγείας των πτηνών από ειδικούς, με ή χωρίς εισαγωγικά.
Η κριτική, ειδικά η καλοπροαίρετη είναι πάντοτε εποικοδομητική. Το να παραπέμπουμε όμως περιστατικά ασθενειών στους κτηνιάτρους και όταν κάποιος από αυτούς χορηγεί... antistress χωρίς να κάνει κάποια γνωμάτευση σε πουλάκι που ασθενεί εμφανώς και στη συνέχεια να αντιδρούμε με τρόπο που βάζει τον εκάστοτε φροντιστή που επισκέφτηκε το γιατρό στη θέση του απολογούμενου, νομίζω ότι μας βγάζει έξω από το σκοπό μας που είμαι η προσφορά βοήθειας στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα των πτηνών τους.
Με αυτόν τον τρόπο φτάνουμε στο σημείο να διαβάζουμε μηνύματα όπως:
Ναι συμφωνώ και τώρα νιώθω άσχημα, έκανα τελικά το καλύτερο για εκείνο; Μάλλον όχι απ όσα λέμε και θα πρέπει να βρω άλλου να το πάω, το μόνο που θέλω είναι να γίνει καλά.
Προσωπικά προβληματίζομαι πολύ. Θα τον τρελάνουμε τον κόσμο. Νομίζω ότι θα πρέπει πλέον να αποφασίσουμε ως Κοινότητα αν η σωστή πρακτική είναι να παραπέμπουμε τα περιστατικά που αφορούν σε προβλήματα υγείας στους ειδικούς ή να τα αναλαμβάνουμε εμείς. Δεν γίνεται στέλνουμε τους ανθρώπους στους γιατρούς και μόλις επιστρέψουν από την επίσκεψη να απαξιώνουμε τον ειδικό και να κάνουμε τον φροντιστή να αισθάνεται το λιγότερο αμήχανα.
Η γνώμη και αν θέλετε η πρότασή μου είναι να αφήνουμε τα μέλη να εκτελούν ανεπηρέαστα τις οδηγίες του γιατρού και να βοηθάμε στο πρακτικό μέρος της εφαρμογής της θεραπείας, όπου υπάρχει ανάγκη. Η κριτική ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ δεν βοηθά. Αργότερα μπορεί να κριθεί η θεραπεία που προτάθηκε, όχι μόνο εκ του αποτελέσματος αλλά και από μας.
Στη συνέχεια, καλό είναι και εύχομαι να το ακολουθήσουν ΟΛΑ τα μέλη, να ενημερώνουν το θέμα τους για την εξέλιξή του και να κάνουν το review τους στο ιατρείο που επισκέφθηκαν.
Όταν υπάρχουν εμπειρίες όπως:
ειχα επισκεφτεί και εγω το ιατρειο..τοτε ειχα 2 καναρινακια.ο γιατρος ηταν οντως πολυ φιλικος και ευγενικος αλλα εξέταση δεν εκανε. Επιασε το ενα καναρινακι μου ειπε πως εχει λιγο καρινα,απλα να του δινω λιγο παραπανω αυγοτροφη και το δευτερο (το πουλακι που ειχα βρει χωρις δαχτυλα) μια οπτικη ματιά.και θεωρω λίγο τσιμπημενη την επισκεψη(μιας και δεν εγινε καποιος ελεγχος εστω σε κουτσουλια) για καποια πραγματα που μπορει να σου πει και ενας έμπειρος εκτροφέας.μου ειχε δειξει και πως να κοβω τα νυχια πραγμα που ειχα κανει ηδη.
Είναι καλό να γράφονται τα μηνύματα αυτά ^ εκτός από το forum και ως review στην παρουσίαση του εκάστοτε κτηνιάτρου. Μόνο με αυτόν τον τρόπο συγκεντρώνεται η πληροφορία για τον κάθε ειδικό ξεχωριστά και διευκολύνεται έτσι ο φροντιστής στην επιλογή του.