Γενικά Περιστέρι Ουζμπεκιστάν άξαφνα στο μπαλκόνι μου (Θεσσαλονίκη)

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Desp
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Desp

PB New Member
Εγγραφή
31 Αυγ 2020
Μηνύματα
2
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα,

Κατοικώ στη Θεσσαλονίκη, και πριν από 5 ημέρες ήρθε ένα περιστέρι (έχει φτερά στα πόδια, μικρό ράμφος) στο μπαλκόνι μου. Ηταν ακίνητο για 2 μέρες και φοβισμένο. Του έδωσα ψωμάκι κ νερό.. κ μετά από 2 μέρες άρχισε δειλα δειλά να κάνει φτερουγίσματα στο μπαλκόνι. Πετάει αλλά ξαναγυρνάει και κρύβεται..

Είναι λίγο χτυπημένο (λείπουν ελάχιστα φτερα/τρίχωμα) στο σβέρκο, μάλλον πήγε να το αρπάξει κανά άλλο πουλί.. Ωστόσο μου φαίνεται οικόσιτο γιατί όταν έπαψε να με φοβάται, τρώει από το χέρι μου, με πλησιάζει, έρχεται κ χτυπά το τζάμι για να το ταίσω..

Ωστόσο, εγώ είμαι άσχετη από περιστέρια, ούτε ενδιαφέρομαι ή μπορώ να το κρατήσω. Δεν θέλω να το κατεβάσω κάτω γιατί θα το φάει καμιά γάτα, αλλά δεν μπορώ να το κρατήσω/φροντίσω άλλο.. Υπάρχει κάποιος ενδιαφερόμενος να έρθει να το πάρει ή να το πάω κάπου; Επισυνάπτω και φωτογραφία.
 

Συνημμένα

  • IMG_20200826_084053.webp
    IMG_20200826_084053.webp
    59,6 KB · Προβολές: 49
Γεια σου Δέσποινα. Καλώς ήρθες στην παρέα μας και Μπράβο σου που το φροντίζεις όσο μπορείς.
Θα ήθελα να δεις αν υπάρχει κάποιο δαχτυλίδι στο πόδι του κι αν ναι, να διαβάσεις τα στοιχεία που αναγράφονται.
Αν δεν έχει, τότε δυστυχώς δεν είναι εύκολο να βρεις τον κάτοχό του, οπότε ίσως αν ρωτήσεις σε κοντινό πετσοπ ποιος μπορεί να έχει τέτοια περιστέρια (όμως στη θέση σου δεν θα το έδινα σε πετσοπ να το κρατήσει ή να το δώσει, γιατί συνήθως τα ζώα / πουλιά περνούν πολύ άσχημα σε τέτοια καταστήματα, παρά τις διαβεβαιώσεις των ιδιοκτητών). Για την φροντίδα του θα σου πουν περισσότερα οι "περιστεράδες" της παρέας, π.χ. @gianniskilkis , @boukefalas