Διατροφή Πως να συντηρήσω την Orlux Insect Pate;

Kostas Angelo

PB New Member
Εγγραφή
15 Δεκ 2013
Μηνύματα
166
Πόλη
Αθήνα
Έψαξα παντού για τον τρόπο διατήρησης αλλά δεν βρήκα κάτι, και στο mail που έστειλα στην versele δεν έχω ακόμα απάντηση.
Γνωρίζει κάποιος μετά το άνοιγμα πόσο καιρό μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία δωματίου και άν χρειάζεται ψυγείο;
Έχω ανοίξει ένα σακουλάκι εδώ και δύο μήνες περίπου αλλά δεν ξέρω άν πρέπει να το χρησιμοποιώ ακόμα.έχω μικρή εκτροφή και δεν καταναλώνεται εύκολα.
 
Έψαξα παντού για τον τρόπο διατήρησης αλλά δεν βρήκα κάτι, και στο mail που έστειλα στην versele δεν έχω ακόμα απάντηση.
Γνωρίζει κάποιος μετά το άνοιγμα πόσο καιρό μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία δωματίου και άν χρειάζεται ψυγείο;
Έχω ανοίξει ένα σακουλάκι εδώ και δύο μήνες περίπου αλλά δεν ξέρω άν πρέπει να το χρησιμοποιώ ακόμα.έχω μικρή εκτροφή και δεν καταναλώνεται εύκολα.
Σε τι ποσότητα είναι Κώστα;
 
η συσκευασία Γιάννη είναι 200 γρ. Δεν μου έχει μείνει μεγάλη ποσότητα και δεν είναι τίποτα να το αντικαταστήσω με καινούργια συσκευασία αλλά μου έχει κάνει εντύπωση που δεν υπάρχουν πληροφορίες διατήρησης από τις εταιρίες για τα προϊόντα τους.
 
η συσκευασία Γιάννη είναι 200 γρ. Δεν μου έχει μείνει μεγάλη ποσότητα και δεν είναι τίποτα να το αντικαταστήσω με καινούργια συσκευασία αλλά μου έχει κάνει εντύπωση που δεν υπάρχουν πληροφορίες διατήρησης από τις εταιρίες για τα προϊόντα τους.
Ίσως είναι λάθος τους..
Όμως και σκέτο μείγμα σπόρων να ήταν... με τέτοιες θερμοκρασίες είναι εύκολο να αναπτυχθούν μικροοργανισμοί για να μην πω και έντομα.
H Orlux Insect patee περιέχει τουλάχιστον 25% έντομα τα οποία είναι πολύ πλούσια σε πρωτεΐνες, αυγά μυρμηγκιών, προνύμφες και συνεπώς χρειάζεται χαμηλές θερμοκρασίες για να συντηρηθεί. Θεωρώ πως μ' ένα τάπερ στο ψυγείο θα την κρατήσεις και συνεχώς φρέσκια αλλά και μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
 
και κάτι άλλο Γιάννη.. Η συσκευασία απο κάτω έχει τον αριθμό παρτίδας και μια ημερομηνία.."Ομως δεν γράφουν αν είναι ημερομηνία παραγωγής ή λήξης. Άν είναι λήξη τότε την πάτησα κατά την αγορά..'Εχεις ιδέα;
 
Τότε την πάτησα! Ευτυχώς τα πουλάκια δεν πάθανε τίποτα.. Θα ενημερώσω και τον ιδιοκτήτη του pet..
Πάντως μεγάλο λάθος από τις εταιρίες που δε αναφέρουν τους τρόπους συντήρησης και άν η ημερομηνία από κάτω είναι λήξης ή παραγωγής.. Νομίζω πως πρέπει να τους στείλω ένα mail παραπόνων..
Καλό θα ήταν πιστεύω όσοι διαβάσουν την συζήτηση και χρησιμοποιούν το προϊόν να τσεκάρουν λίγο την παρτίδα και την ημερομηνία. Πολλές φορές μπορεί μια παρτίδα να είναι για μια συγκεκριμένη χώρα..
 
Τότε την πάτησα! Ευτυχώς τα πουλάκια δεν πάθανε τίποτα.. Θα ενημερώσω και τον ιδιοκτήτη του pet..
Πάντως μεγάλο λάθος από τις εταιρίες που δε αναφέρουν τους τρόπους συντήρησης και άν η ημερομηνία από κάτω είναι λήξης ή παραγωγής.. Νομίζω πως πρέπει να τους στείλω ένα mail παραπόνων..
Όταν υπάρχει μόνο μια ημερομηνία είναι πάντα λήξης...
Αν έχει δύο... Παραγωγής η πάνω και λήξης η κάτω.
 
. Νομίζω πως πρέπει να τους στείλω ένα mail παραπόνων..
Είχαμε κάνει και πέρσι αλληλογραφία δύο άτομα, μεταξύ των οποίων το ένα εγώ αλλά ψάχνω τόση ώρα και δεν βρίσκω το νήμα εκείνο. Αν το βρω θα το βάλω.
 
για παράπονα Μαρία;θέλω πρώτα να ρωτήσω στο pet πότε έκανε την παραλαβή και αν δεν είναι δικό του σφάλμα τότε θα το προχωρήσω.
 
για παράπονα Μαρία;θέλω πρώτα να ρωτήσω στο pet πότε έκανε την παραλαβή και αν δεν είναι δικό του σφάλμα τότε θα το προχωρήσω.
Ανάξιο λόγου...
Εμείς φταίμε... η ημερομηνία ήταν πάνω στη συσκευασία όταν το αγοράσαμε!
Απλά ενημερώνεις το κατάστημα... Θα απολογηθεί πως δεν το είδε... και τέλος.
Μακάρι να είναι η τελευταία φορά που την πατάμε... 😀
 
Ίσως αν είναι φιλότιμοι σου δώσουν μία άλλη αυγοτροφή.
Όχι για παράπονα, για πληροφορίες συντήρησης.
 
Συμφωνώ με τον Γιάννη. Γενικά είναι δική μας ευθύνη και πρέπει να κοιτάμε ημερομηνίες. Απλά ενημέρωσε το κατάστημα ότι το είδες και την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτικός.
 
Έχεις δίκιο Γιάννη.. Αφού δεν το είδα πρώτα εγώ..Απλή ενημέρωση στον καταστηματάρχη και μέχρι εκεί.
Όταν μου απαντήσουν από την εταιρία θα το ανεβάσω ώστε να ξέρουμε όλοι τις οδηγίες συντήρησης.
 
Έχεις δίκιο Γιάννη.. Αφού δεν το είδα πρώτα εγώ..Απλή ενημέρωση στον καταστηματάρχη και μέχρι εκεί.
Όταν μου απαντήσουν από την εταιρία θα το ανεβάσω ώστε να ξέρουμε όλοι τις οδηγίες συντήρησης.
Σωστός...
Αυτό θα βοηθήσει και τους υπόλοιπους...
Προκαταβολικά λοιπόν... σ' ευχαριστούμε!
 
Back
Top