Φροντίδα Πως σκεπάζω το κλουβί με νάυλον;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης yiatse
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

yiatse

PB New Member
Εγγραφή
4 Νοε 2016
Μηνύματα
34
Πόλη
Πάτρα
Επειδή είμαι αρχάριος και φοβάμαι μην κάνω κάποια πατάτα... ☹
Πως σκεπάζω το κλουβί που έχω σε εξωτερικό χώρο με νάυλον; Το σκεπάζω από όλες τις πλευρές και αφήνω το κάτω μέρος ανοιχτό; Ή πρέπει να αφήσω και το μπροστινό ανοιχτό για να μην σκάσει το καναρίνι;
Το κλουβί το έχω στον τοίχο με στερεωμένο με γατζάκια και μέσα σε πλαίσιο προσταστίας το οποίο είναι φτιαγμένο με κουνελόσυρμα... Οπότε το πλαστικό νάυλον θα ακουμπήσει πάνω στο πλαίσιο αυτό...
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...
 
Κλείσε σίγουρα τις πλευρές απ'όπου φυσάει και άσε σίγουρα μία τουλάχιστον πλευρά ανοιχτή. Δε λέει να μη φαίνεται κιόλας.

Από το κρύο μην το φοβάσαι, δεν παθαίνει τίποτα. Αν κιόλας το μέρος είναι τέτοιο όπου δε φυσάει ποτέ, μη βάζεις καν νάυλον.
 
Αυτά από τα οποία πρέπει να προστατεύουμε τα πτηνά δεν είναι τόσο το κρύο αλλά η άμεση έκθεση στον ήλιο ή σε ρεύματα.
Μόνο σε περίπτωση ακραίων θερμοκρασιών επεμβαίνουμε με τέτοιες μεθόδους.
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...
Άμεση έκθεση στον ήλιο δεν έχει γιατί είναι κάτω από τέντα και είναι κρεμασμένο σε γωνία που σχηματίζουν 2 τοίχοι...
Οπότε μάλλον είναι κομπλέ... και θα επέμβω μόνο σε ποιο χαμηλές θερμοκρασίες...
Ευχαριστώ και πάλι
 
Από το κρύο μην το φοβάσαι, δεν παθαίνει τίποτα. Αν κιόλας το μέρος είναι τέτοιο όπου δε φυσάει ποτέ, μη βάζεις καν νάυλον.
Σωστά...
Η τοποθέτηση του νάιλον βοηθά μόνο στην αποφυγή των κρύων ρευμάτων αέρα κι όχι του κρύου που θα περάσει μέσα έτσι ή αλλιώς.
 
Κλείσε σίγουρα τις πλευρές απ'όπου φυσάει και άσε σίγουρα μία τουλάχιστον πλευρά ανοιχτή.
.. Ανοιχτή μόνο την εμπρόσθια πλευρά του κλουβιού..όλα τα υπόλοιπα μπορείς να τα ''ασφαλίσεις'' με το νάυλον.
 
.. Να θυμάσαι και αν έχεις τη δυνατότητα επιλογής.. Να το κάνεις, σε εξωτερικές κυρίως εκτροφές επιλέγουμε Νότια ή Νοτιοανατολικά σημεία τοποθέτησης των κλουβιών.