Γενικά Πώς να διαλέξω τον κατάλληλο παπαγάλο;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Gloria
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Gloria

PB New Member
Εγγραφή
6 Φεβ 2018
Μηνύματα
85
Πόλη
Νάουσα
Γειά σας! Σκέφτομαι να αγοράσω παπαγάλο αλλά δεν ξέρω πώς να διαλέξω τον κατάλληλο, όπως λέει ο τίτλος. Θέλω να είναι ήμερο πουλάκι, αν υπάρχει συγκεκριμένη ράτσα. Είμαι επίσης αρχάρια και παρόλο που διάβασα πολλά άρθρα αλλά πουθενά.Άκουσα πώς τα μπάτζι είναι καλά, είναι αλήθεια;
 
Κατ' αρχήν καλώς ήρθες.
Θα πρέπει να σκεφτείς αρκετά τι ακριβώς θέλεις, τι ζητάς, απ' τη συμβίωση με το παπαγαλάκι. Το αναλύεις και με την ανάλυση σίγουρα θα βρεθεί το καταλληλότερο για σένα. Υπάρχουν στο φορουμ άρθρα για όλα τα είδη παπαγάλων, όπως πχ αυτό για τα μπατζι https://community.petbirds.gr/threads/Παπαγαλάκια-budgie-budgerigar.44591/ αλλά προσωπική μου άποψη είναι αφού τα διαβάσεις όλα, μίλα εδώ στο φόρουμ και με τους ιδιοκτήτες παπαγάλων όπως αυτοί που θα "ξεχωρίσεις" γιατί ίσως μπορέσουν να σου δώσουν το "κλικ" παραπάνω για την τελική σου απόφαση.
 
Τα budgies είναι υπέροχα παπαγαλάκια. Διάβασε γι αυτά εδώ https://community.petbirds.gr/threads/Παπαγαλάκια-budgie-budgerigar.44591/.
Παρά το μικρό τους μέγεθος είναι πανέξυπνα, τσαχπίνικα και ιδίως τα αρσενικά μπορούν και μαθαίνουν να λένε κάποιες λεξούλες.
Αφού δεν είχες πριν παπαγαλάκι, διάβασε όσα περισσότερα άρθρα για την φροντίδα τους που θα βρεις εδώ https://community.petbirds.gr/threads/Οδηγός-φροντίδας-παπαγάλων.26295/ , κυρίως διατροφής, σωστού κλουβιού και σωστής θέσης του στο σπίτι και κυρίως φρόντισε να αγοράσεις ένα υγιές πουλάκι από κάποιο αξιόπιστο εκτροφείο και όχι από κάποιο μαγαζί.
Βεβαίως για ό,τι χρειαστείς, μη διστάζεις να ρωτάς 🙂
 
Αποψη μυ ειναι πως ολα εναι καλα! Εξαρταται τι ψαχνεις εσυ, τι σου αρεσει οπτικα και τι σου ταιριαζει!

Εδω εχει αρθρα για αρκετα ειδη οποτε μπορει λιγο να τα δεις και να βοηθηθεις!


Αφου καταληξεις σε καποια πες μας ποια σε ενδιαφερουν για να σου πουμε τη γνωμη μας αν θες!
 
Καλώς ήρθες!