Αναπαραγωγή Τα αυγά της κανάρας κολλάνε πάνω της

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Giannis S
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Giannis S

PB New Member
Εγγραφή
25 Απρ 2019
Μηνύματα
80
-Γεια σας,

Είμαι αρχάριος στο θέμα της αναπαραγωγής καναρινιών, η κάναρα μου γέννησε 6 αυγά,όταν έκανε το τελευταίο είχαν ήδη σπάσει δυο αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία, ξεκίνησε κανονικά να κλωσαει, και σήμερα την είδα να έχει βγει έξω από την φωλιά για να φάει και στο κάτω μέρος να έχει κολλημένα δυο αυγά τα οποία προσπαθούσε να ξεκολλήσει από επάνω της. Έκανα ότι μπορούσα αλλά ήταν όλα σπασμένα κατάφερα να σώσω ένα το οποίο είναι λίγο τσουγκρισμενο, το κοίταξα με φακό και στο επανω μέρος ήταν άδειο και στο κάτω γεμάτο (δλδ κάτι υπήρχε και δημιουργούσε σκιά), αυτά θέλουν ακόμα δυο μέρες για να κλείσουν δεκατέσσερις μέρες που τα κλωσαει η καναρα, το αυγό το ξανά έβαλα στη φωλιά και η καναρα πήγε και συνέχισε να κλωσαει ( το καναρίνι το αρσενικό προσπαθεί να ξανά ζευγαρώσει από ότι είδα σήμερα. Θα ήθελα να μου πείτε γιατί έγινε αυτό, πως μπορώ να το αποφύγω την επόμενη φορά, με το άλλο αυγό τι να κάνω έχει σπόρο μέσα ή να το βγάλω για να ξανά ξεκινήσει ζευγάρωμα;
Ευχαριστώ.
 
Λυπάμαι αλλά χάθηκε αυτή η προσπάθεια.
Όταν σπάζει ένα αυγό πρέπει να απομακρύνεται αμέσως.
Για την ώρα... Βγάλε τη φωλιά και δώσε καθαρό νερό σε κάποιο δοχείο να κάνει μπάνιο.
Σε μια δυο μέρες μιλάμε για τα υπόλοιπα.
 
Μέχρι στιγμής έχω βγάλει το αυγό από την φωλιά (το οποίο είχε μέσα νεοσσό που δεν ζούσε )... καθάρισα το κλουβί και την φωλιά και τοποθέτησα μπανιέρα όπως μου είπατε, από ότι είδα τα πουλιά την χρησιμοποίησαν. τώρα περιμένω τις γνώσεις σας 🙂
 
Αα το αρσενικό έκανε μπάνιο τώρα και είναι βρεγμένα τα φτερά του και το βράδυ τα έχω έξω σε ένα υπόστεγο προστατευμένα μεν, έξω την νύχτα δε. Δεν πιστεύω να πάθει τίποτα από το κρύο;
 
Νομίζω πως μια δυο φορές αρκεί... αν και η εικόνα της κανάρας θα "αποφασίσει" πότε να σταματήσουμε τις "βουτιές"
Τι ώρα έβαλες το μπάνιο;