Γενικά Τι παπαγάλο έχω;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης stavrosz
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

stavrosz

PB New Member
Εγγραφή
5 Σεπ 2009
Μηνύματα
5
Πόλη
Αθήνα
Γειάς σας, πριν λίγο καιρό πήρα τον πρώτο μου παπαγάλο και έτσι είμαι άσχετος ακόμα. Μπορείτε να μου πείτε τι είδος είναι γιατί καθώς έψαχνα για να τον εκπαιδεύσω, είδα οτι δεν γίνονται σε όλα τα είδη. Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Επίσης αν μπορείτε πείτε μου κανένα tip.
 
Το πουλάκι που έχεις στη κατοχή σου είναι αυτό που έχεις ως εικόνα προφίλ; Αν ναι, τότε έχεις ένα πανέμορφο Budgie.

Όταν λες ότι θες να το εκπαιδεύσεις; Τι εννοείς; Θες να του μάθεις να κάνει κάτι; Ή εννοείς ότι θέλεις να το εξημερώσεις; Να το βγάζεις εκτός κλουβιού κλπ;

Δώσε μας όμως μερικές πληροφορίες... Πόσο χρονών είναι; Πώς τα πάτε μεταξύ σας, έχει εξοικειωθεί μαζί σου ή σε φοβάται ακόμη;
 
Αναστασία, αν κρίνω απο αυτά τα λίγα που μπορώ να διακρίνω στη φωτογραφία πρεπει να είναι κάτω απο έτους
 
Ναι, αυτος ειναι. Το πήρα στις 5/9 (τόσο πρόσφατα!). Δεν ξέρω την ηλικία του γιατί το πήρα από pet shop και δεν μου το ανέφεραν. Ξέρω ότι είναι αρσενικό. Έχει εξοικειωθεί λίγο μαζί μου, αλλά πιστεύω σε λίγες μέρες θα είναι εντάξει. Θα ήθελα για αρχή τουλάχιστον να τρώει από το χέρι μου και πιο μετά να το βγάζω από το κλουβί του. Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια σας και τον χρόνο σας.

Δειτε και αλλες foto του
 

Συνημμένα

  • DSC01001.webp
    DSC01001.webp
    49 KB · Προβολές: 101
Καλημέρα Σταύρο και καλώς ήρθες. Οι παπαγάλοι είναι κοινωνικά πουλάκια και θέλουν παρέα πάρε και άλλο ένα για να μην είναι μόνο του.
 
Κατ' αρχήν θέλει πολλή υπομονή μέχρι να το ημερέψεις τελείως... Μην βιάζεσαι και μην το καταπιέζεις... Αν θες να το ταϊζεις με το χέρι σου, στην αρχή να του έχεις κάτι που του αρέσει έξω από το κλουβί, ετσι ώστε να έρθει αυτό να το πάρει από εσενα... Όταν θα τρώει ετσι απ'το χέρι σου χωρίς να φοβάται μπορείς να το ταϊζεις και μέσα απ' το κλουβί... Αλλά πάνω απ' όλα ΥΠΟΜΟΝΗ...