Γενικά Τσιμπάει τον παπαγάλο και δεν τον αφήνει να φάει

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Aigeas
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Aigeas

PB New Member
Εγγραφή
2 Μαϊ 2008
Μηνύματα
9
Πόλη
Γαλάτσι
Καλησπέρα σας! Πριν 3 ημέρες στο σπίτι της φίλης μου, μας επισκέφτηκε μια παπαγαλίνα, αμέσως τη μαζέψαμε και της πήραμε όλα τα αξεσουάρ, σήμερα της πήραμε και ενα αρσενικό για παρέα, το κακό είναι ότι εκείνη απο την ώρα που τον βάλαμε μαζί της τον τσιμπάει και δεν τον αφήνει να φάει. Θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατι είμαι άσχετος με πουλιά και δεν ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε☹
 
Viazeste poli...logika tha eprepe na tin kratisete moni tis toulaxiston gia 2 vdomades...gia na sas sinithisi ligo, na sinithisi to kainourio tis spiti kai na iremisi, na tis perasei to sok...
Tora pou tin valete ena arseniko mporei kai na ton skotosei...einai akoma anhomeni kai tromagmeni...elpizo den einai arosti gia na mi kolisi to arsenkio (h antitheta)... mipos exoune kai poli megali diafora se ilikia?!
An tha sinixizei na ton tsibaei vgale to se allo klouvi...kai afise ta dipla dipla gia 10 meres gia na gnoristhune...
 
Δηλαδή αν αύριο συνεχίσει να κάνει τα ίδια η θηλυκιά, να τους χωρίσουμε; ή να τούς χωρίσουμε όπως και να έχει;
 
αμα συνεχησει να τον τσιμπαει κ αυριο βγαλτον γιατι μπορει κ να τον τραυματησει. Βλτον σε ξεχωριστο κλουβακι κοντα της για να τον συνηθησει..
 
Και προφανός αυτός που θα βγεί απο το κλουβί θα είναι ο αρσενικός ε;
 
Και προφανός αυτός που θα βγεί απο το κλουβί θα είναι ο αρσενικός ε;