Διατροφή Υπάλληλος pet shop έδωσε λάθος τροφή για μπάτζι

Εγγραφή
17 Μαϊ 2018
Μηνύματα
985
Πόλη
Αθήνα
Καλησπέρα. Πριν δύο μήνες δόθηκαν ως δώρο ένα ζευγάρι μπατζι σε έναν φίλο μου. Του είχαν φέρει και λίγη τροφή μαζί. Μόλις αυτή τελείωσε πήγε σε ένα πετ Σίτι (μπλε αλυσίδα) να αγοράσει ο υπάλληλος του έδωσε του σπόρους φυτρωματος της ριο για παπαγαλακια και εξωτικά. Αυτό δεν το ήξερε και άρχισε να ταΐζει με αυτούς κανονικά. Τα παπαγαλακια για περίπου 2 εβδομάδες δεν πολύ τρώγανε με αποτέλεσμα το ένα να ψωφισε. Με πήρε τηλ πανικοβλητος. Εντελώς τυχαία τον ρωτήσα αν έτρωγε κανονικά και μου είπε όλο το συμβάν. Πήγα και του πήρα λίγη απαγαλινη και μόλις την έβαλα στις ταιστρες το πουλάκι την καταβρωχθησε. Το είδα το πουλί.
Αρκετά αδυνατισμένη και με καρινα.
[automerge]1548956592[/automerge]
Μόλις μου το είπε νευρίασα τόσο πολύ. Ήμουν έτοιμος να πάω και να κάνω μια σύσταση στους υπαλλήλους. Εσείς τι θα. Κάνατε στη θέση μου.
 
Πρέπει άραγε να πάω στο κατάστημα να τους το πω; ς; Για να προσέχουν τι δίνουν σε ανθρώπους που δε ξέρουν τίποτα;
Εσύ τι πιστεύεις ότι αν πας θα γίνει;
[automerge]1548960773[/automerge]
Επειδή δεν βλέπω να απαντάς πιστεύω πως φταίει τόσο ο υπάλληλος όσο και ο φίλος σου. Δεν γίνεται να έχεις ένα κατοικίδιο και να μην ξέρεις τι τρώει. Ο πετσοπας να πουλήσει θέλει. Θα ήταν καλύτερο να πεις στον φίλο σου να ενημερωθεί λίγο σχετικά με τα budgie του ώστε να μην την ξαναπατήσει. Τωρα πας δεν πας το ίδιο αποτέλεσμα πιστεύω πως θα έχει. Πλήρης αδιαφορία!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Λέμε ότι στα πετ σοπς είναι παντελώς άσχετοι, κάποιες φορές δεν είναι ικανοί ούτε για εμπόριο τροφών που δεν θέλουν και κανένα πτυχίο αστροφυσικής για να το κάνεις. Αλλά και ο γνωστός σου έχει μερίδιο ευθύνης, η συσκευασία έγραφε σπόρους φυτρώματος. Δεν του έκοψε να σκεφτεί τι σημαίνει αυτό. 🙄
 
@Γιαννης17 τωρα το είδα το μήνυμα.

Εγώ απλώς πιστεύω πως δεν πρέπει να μένουμε πάντα σιωπηλόι. Πρεπει να τα λέμε για να γίνουν και αυτοί καλύτεροι. Δε περιμενο τίποτα απλώς υα αναφέρω το πρόβλημα.
[automerge]1548966447[/automerge]
Ο φίλος μου δε ξέρει τίποτε κακώς για εμένα αλλά και αυτοί απαράδεκτοι.
 
@Γιαννης17 τωρα το είδα το μήνυμα.

Εγώ απλώς πιστεύω πως δεν πρέπει να μένουμε πάντα σιωπηλόι. Πρεπει να τα λέμε για να γίνουν και αυτοί καλύτεροι. Δε περιμενο τίποτα απλώς υα αναφέρω το πρόβλημα.
[automerge]1548966447[/automerge]
Ο φίλος μου δε ξέρει τίποτε κακώς για εμένα αλλά και αυτοί απαράδεκτοι.
Καταλαβαίνω τον τρόπο σκέψης σου και πιστεύω πως έχεις δίκιο σχετικά με το θέμα.Ισως ο υπάλληλος να μην ήξερε όντως τι του έδινε ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται αλλά και ο φίλος σου... Τέλος πάντων, τελικά τι θα κάνεις;
 
Εγώ λέω να πάω απλώς να το πω να το έχουν στο νου τους γιατί έτσι μπορεί να χάνουν και πελάτες. Δε πάω να τσακωθω αλλά ηραμα να το επισημάνω
[automerge]1548968424[/automerge]
Εσείς τι θα κάνατε;
 
Για ποιο λόγο να διαμαρτυρηθείς εσύ για κάτι που έγινε στον φίλο σου;
Εάν κάποιος πρέπει να το κάνει, εκείνος είναι ο φίλος σου. Εκτός κι αν πρόκειται για παιδάκι. Όπως και να έχει έχει μερίδιο ευθύνης, ίσως και το μεγαλύτερο. Εάν δεν αποσκοπειτε στο να κερδίσετε ένα κιλό τζάμπα τροφής, που ίσως είναι το μόνο που θα κερδίσετε, τότε δεν νομίζω ότι έχει νόημα όλο αυτό. Δεν θα αλλάξει κάτι. Το πουλάκι πέθανε. Βοήθησε τον να μάθει να φροντίζει το άλλο.
 
@ζιζι τελικά έχεις δίκιο δε θα γίνει και κάτι καλύτερα να τον μάθω 5 πράγματα.

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια και τον χρόνο σου!
[automerge]1548999872[/automerge]
Θα πήγαινα εγώιακαι ξέρω περισσότερα για κανέναν άλλο.
 
Τασε! Κριμα στο πουλακι που χαθηκε, με ενα πολυ κακο τροπο ο φιλος σου και ο καθε φιλος σου, εμαθε τι σημαινει να εισαι υπευθυνος για τις ζωες που "κουβαλας" σπιτι σου.
 
Ο υπάλληλος του καταστήματος κατά πάσα πιθανότητα δουλεύει εκεί για 500euro, δεν του αρέσει αυτό που κάνει, δεν επιδεικνύει ζήλο κλπ κλπ κλπ.. Άρα άκρη με αυτόν δεν θα βγει άλλα ούτε με τον "υπεύθυνο" του καταστήματος.
Το πολύ πολύ για να διατηρήσει τις ισορροπίες να σας δώσει ένα κιλό τροφή για να σας ξεφορτωθεί.

Εγώ λέω να πάω απλώς να το πω να το έχουν στο νου τους γιατί έτσι μπορεί να χάνουν και πελάτες.

Αυτές οι αλυσίδες για να πτοηθούν σε επίπεδο φήμης θέλει άλλες προσεγγίσεις. Το δικό σας, άσχημο, περιστατικό είναι μηδενικής σημασίας και βαρύτητας για να έχει επιπτώσεις.
Δεν χάνουν έτσι πελάτες γιατί α) δεν είναι συνοικιακό μαγαζί που απευθύνεται σε γειτονιές άρα αναπτύσσεται τοπικά η όποια φήμη και β) διότι έτσι κι αλλιώς οι διαδικασίες του marketing που έχουν είναι με τέτοιο τρόπο δομημένες ώστε να χάνουν έναν και να κερδίζουν τρεις.

Σε αυτές τις περιπτώσεις χρειάζεται, χρήμα, γνώσεις, υπομονή, χρόνος και μέθοδος για να μπορέσεις να καταγγείλεις και να έχεις αξιώσεις για την όποια αποζημίωση..

Και αυτό μόνο στην περίπτωση που "δεν έχεις συνυπευθυνότητα"..
Στην περίπτωση του φίλου σου ούτε αυτό ισχύει σαν επιχείρημα. Έχει συνυπευθυνότητα διότι, κατά την νομική political correct, προσέγγιση που σίγουρα θα κάνει η άλλη πλευρά, εφόσον η συσκευασία αναγράφει το τι έχει μέσα το προϊόν είναι και ο φίλος σου υπεύθυνος ανεξαρτήτως τι του έδωσε ο υπάλληλος που εκείνη την ώρα θα τον παρουσιάσουν ότι είχε απόσπαση προσοχής για τον Α ή Β λόγο..

Με άλλα λόγια.. Καμένο χαρτί η ιστορία!
Το ίδιο θα μπορούσε να πάθει ο φίλος σου εάν θα ζήταγε σαντιγί και του έδιναν αφρό ξυρίσματος..

Το κακό είναι ότι χάθηκε μια ψυχούλα που εξαρτώταν καθαρά από τον φίλο σου..

Άρα, πριν αγοράσουμε κάτι και δεν έχουμε γνώσεις καλό είναι να έχουμε ενημερωθεί πριν.. έστω και στοιχειωδώς!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ναι παιδιά δεν έφαγε ούτε σπόρο. Δε τους γοθσταρε
Τάσο έχεις διατυπώσει ένα επιχείρημα που είναι ανεδαφικό.
Η συσκευασία των σπόρων για βλάστηση της RIO περιέχει 10 σπόρια εκ των οποίων τα 8 είναι βασικά στο σιτηρέσιο των budgie.
To παπαγαλάκι του φίλου σου λοιπόν ψόφησε για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός απο αυτούς που μας ανέφερες.
 
Έστω... Σημασία έχει πως το πουλάκι είχε αυτό το άδοξο τέλος..

Σε αυτες τις περιπτωσεις εχει μεγαλη σημασια να ξερουμε και τι το προκαλεσε για να αποφυγουμε τα ιδια λαθη, αυτο σου λενε τα παιδια πιο πανω.
 
Back
Top