Αναπαραγωγή Υπάρχουν ημερομηνίες για να γίνει σωστή αναπαραγωγή;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης philipas
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

philipas

PB New Member
Εγγραφή
19 Νοε 2007
Μηνύματα
4
Πόλη
Χανιά
Γεια σας Καλή Χρονιά σε όλους Και υγεία πάνω από όλα,
'Οπως είχα αναφέρει είμαι κάτοχος ενός ζευγαριού Αχατών κόκκινων, είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα και σιγά σιγά μέσα από αυτό το forum προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα για να μπορέσω να ανταπεξέλθω σωστά στα πουλάκια μου, αλλά μάλλον κάνω κάποια λάθη και θα ήθελα την βοήθειά σας. Το ζευγάρι αυτό το είχα μαζί σε μια ζευγαρώστρα(ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ) ώσπου έβλεπα την κανάρα μου να μου δαγκώνει την εφημερίδα που έχει στον πάτο, κατάλαβα ότι κάτι γίνεται,έβαλα αμέσως την φωλιά και το πουλάκι έκανε 3 αυγουλάκια. Για να μην μακρυγορώ αυτό έχει γίνει αρκετές φορές αλλά πουλάκι δεν βγήκε ποτέ, σίγουρα κάτι φταίει, άκουσα οτι επειδή είναι μαζί με το αρσενικό και η ζεστή θερμοκρασία τα έχει μπερδέψει λιγάκι, σας παρακαλώ επειδή αν μου πάθουν κατι θα τρελλαθω και βλέπω και τις φωτογραφίες απο τις γεννες και ζηλεύω πείτε μου τι πρέπει να κάνω, να τα χωρίσω;Να τα βγάλω έξω από το σπίτι;Ευχαριστω και αναμενω απαντηση σας...
 
Γειά σου αγαπητέ philipa λοιπόν είχα και εγώτο ίδιο πρόβλημα με τα πρώτα μου κανάρια. Για να μην πολυλογώ σε συμβουλεύω να τα χωρίσεις για τον πρώτο καιρό μέχρι να μάθει ο αρσενικός να κελαηδά. Επίσης θα πρέπει να είναι απέναντι όταν μάθει ωστε να τισ ξυπνά τις ορμόνες για να φτιάξει φωλιά. Επίσης εάν το αρσενικό δεν ξέρει να κελαηδά καλό θα ήταν να πάρεισ κάποιο άλλο για να το μάθει να κελαηδά.


philip
 
να τα χωρίσεις για τον πρώτο καιρό μέχρι να μάθει ο αρσενικός να κελαηδά
philip
. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ωστόσο νομίζω ότι ο αρσενικος κελαιδά και πάλι να τα χωρίσω; Την φωλιά να την αφήσω μέσα; Τα πουλιά να τα βγάλω εκτός σπιτιού; Συγνώμη αν σε ζάλησα...
 
Η θηλυκια είναι έτοιμη ενώ ο αρσενικός όχι.