Διατροφή Χαλασμένη η συσκευασμένη τροφή πουλιών

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης anatolia
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

anatolia

PB Member
Εγγραφή
14 Δεκ 2014
Μηνύματα
834
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Πριν ένα μήνα περίπου στα Μουδανιά αγόρασα την συνηθισμένη συσκευασμένη τροφή για τα κοκατίλ, και όταν την άνοιξα στο σπίτι, ήταν φίσκα στα ζουνούνια. Απογοήτευση και εκνευρισμός…τα πέταξα όλα όπως ήταν….

Την προηγούμενη Παρασκευή πέρασα από ένα κατάστημα μεγάλο στην Θεσσαλονίκη να πάρω τροφές στα πουλιά και στα άλλα μας ζώα.

Πάλι δεν μου πέρασε τίποτε κακό από το μυαλό, πήρα τροφές και όταν τις άνοιξα στο σπίτι – πάλι σοκ! Φίσκα στα ζουζούνια! Θύμωσα και πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα. Ο πωλητής μου είπε ότι αυτά συμβαίνουν συχνά στις τροφές τις συσκευασμένες (που εμένα στα 2 χρόνια ήταν 2η φορά που συνέβη!) και ότι για αυτό δίνουν τροφές χύμα που μπορούν να τις ελέγξουν. Αφού μου είπε το αδιανόητο, να δώσω παρόλα ταύτα τις τροφές στα πουλιά και διαμαρτυρήθηκα σφοδρά, τελικά, είπε να του τις φέρω να κάνουμε ανταλλαγή με άλλες και το Σάββατο πήγα στο κατάστημα αποφασισμένη να πάρω αυτό, για το οποίο πλήρωσα (και + τις βενζίνες πήγαινε-έλα Χαλκιδική).

Με το που με είδε, με γνώρισε αμέσως και του επέστρεψα τις 2 σακούλες με τις χαλασμένες τροφές. Νόμιζε ότι θα πάρω άλλες και θα φύγω αμέσως, αλλά λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο.) Παιδιά, τον έκανα να ανοίξει 2 ίδιες τροφές, τις απλώσαμε σε σακούλα μεγάλη μέσα στο κατάστημα και τις ανακάτεψα και περίμενα να δω αν είναι οκ. Τελικά, αφού πετάξαμε 3-4 τροφές που είχαν ζουζούνια και κάθε φορά περιμέναμε με 5-10 λεπτά να δούμε αν είναι καλές, βρήκαμε τις φρέσκιες και αποχώρησα Κυρία….

Μεταξύ άλλων έμαθα ότι με την κρίση οι συσκευασμένες τροφές που είναι και μάρκας και πιο ακριβές από τις χύμα «φεύγουν» πιο δύσκολα και πιάνουν σκουλήκια στα ράφια των καταστημάτων…. Επέμενε ο μαγαζάτορας ότι η χύμα τροφή είναι καλύτερη και δεν μπήκα στο τρυπάκι να του κάνω αντίλογο, καθώς ξέρω ότι η γερμανική τροφή που τους έδινα πάντα (τώρα, λόγω έλλειψης τους πήρα μία από Βέλγιο) είναι η καλύτερη στην ελληνική αγορά, μου το είχε πει και η πανεπιστημιακή χειρουργός όταν είχαμε πάει την Κούκι και το Ρικάκι πέρυσι για εξετάσεις.

Το ζήτημα είναι σοβαρό και προσέξτε τι αγοράζετε αυτό τον καιρό. Εάν το μαγαζί είναι σωστό, οφείλουν να ανοίξουν τη σακούλα μπροστά σας, όπως έκανα εγώ αυτή τη φορά και δεν πήγαν χαμένα τόσα λεφτά και δεν πεινάσανε τα κοκό μας.

Προσοχή λοιπόν και στις συσκευασμένες τροφές σε περίοδο κρίσης! )
 
Όλα τα προϊόντα που προορίζονται για σίτιση ανθρώπων ή ζώων έχουν ημερομηνία λήξης πάνω στη συσκευασία τους.
Αν η ημερομηνία αυτή ξεπεραστεί τότε οι πιθανότητες να είναι αλλοιωμένη η τροφή μέσα στη συσκευασία είναι φοβερά πολλές.
Σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις που η αποθήκευσή τους γίνεται σε μη ενδεικνυόμενα μέσα ή χώρους τότε πολύ πιθανόν να προηγηθεί η αλλοίωση της ημερομηνίας λήξης του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση απαιτείται εγρήγορση και παρατηρητικότητα από μας ώστε να προλάβουμε το κακό...
Αλλά κι ακόμη κι αν διαπιστώσουμε στο σπίτι μας ληγμένα ή κατεστραμμένα προϊόντα να μη διστάσουμε να τα πάμε πίσω και να απαιτήσουμε αντικατάσταση με σωστά ή επιστροφή των χρημάτων μας.
Φυσικά μιλάω για τις επώνυμες συσκευασίες προϊόντων και όχι οι χύμα τροφές που απλά συσκευάζονται από το petshop στις ποσότητες που αυτό θέλει, γιατί σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν ισχύει τίποτε από τα παραπάνω... Μπορούν άνετα να είναι επιζήμιες από την πρώτη μέρα που ανοιχτεί η αρχική συσκευασία τους.
Προφανώς @anatolia έκανες το σωστό και το χάρηκα...
Την επόμενη φορά θα σκεφτεί πολύ για το τι προϊόντα θα θελήσει να σου "πασάρει"...
 
Πιθανόν το συγκεκριμένο κατάστημα να μην αποθηκεύει με ορθό τρόπο τις συσκευασμένες τροφές. Φανταστείτε πιο θα είναι το αποτέλεσμα στις χύμα;

Είδες την ημερομηνία λήξης πάνω στην συσκευασία; Μήπως είχε σβηστεί και ξαναγραφεί από πάνω. Δοκίμασες να επικοινωνήσεις με την εταιρεία - εισαγωγέα για να εκφράσεις τα παράπονα σου;
 
Οι ημερομηνίες ήταν όλες σωστές και έγκυρες, το κατάστημα διαθέτει κλιματισμό (σε αντίθεση με εκείνο στα Μουδανιά), αλλά δεν ξέρω γατί συνέβη όλο αυτό. Και στην τελική, ο καταστηματάρχης πρέπει να επικοινωνήσει με την αντίστοιχη εταιρεία, και όχι εγώ ο τελικός καταναλωτής. Εκείνον έβαλα να ανοίξει άλλες 4 τροφές που αναγκάστηκε να πετάξει μπροστά μου... Η ζημία δική του, εξού και η επικοινωνία που πρέπει να κάνει με την εταιρεία σε τέτοιες περιπτώσεις, νομίζω...
Πάντως, τώρα πια το άνοιγμα των τροφών επί τόπου θα γίνει κανόνας μου, από όποιο κατάστημα και να αγοράζω...)
 
Οι ημερομηνίες ήταν όλες σωστές και έγκυρες, το κατάστημα διαθέτει κλιματισμό (σε αντίθεση με εκείνο στα Μουδανιά), αλλά δεν ξέρω γατί συνέβη όλο αυτό. Και στην τελική, ο καταστηματάρχης πρέπει να επικοινωνήσει με την αντίστοιχη εταιρεία, και όχι εγώ ο τελικός καταναλωτής. Εκείνον έβαλα να ανοίξει άλλες 4 τροφές που αναγκάστηκε να πετάξει μπροστά μου... Η ζημία δική του, εξού και η επικοινωνία που πρέπει να κάνει με την εταιρεία σε τέτοιες περιπτώσεις, νομίζω...
Πάντως, τώρα πια το άνοιγμα των τροφών επί τόπου θα γίνει κανόνας μου, από όποιο κατάστημα και να αγοράζω...)
Καλά έκανες και επέμενες ειδικά αφού είχες δύο κρούσματα, ας μεταφέρει κι εκείνος τα παράπονα των πελατών στην εταιρεία. Θα έπρεπε να σε ευχαριστήσει κιόλας που ξαναπήγες μετά από αυτά τα περιστατικά!
 
Back
Top