Αναπαραγωγή Χρειάζεται πάντα να αντικαθιστούμε τα αληθινά αυγά με ψεύτικα;

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης mixas78
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

mixas78

PB New Member
Εγγραφή
23 Δεκ 2015
Μηνύματα
46
Πόλη
Σιάτιστα
Η κανάρα μου γέννησε σήμερα το πρώτο αυγό. Δεν την βλέπω να κάθεται να κλωσσά. Είναι απαραίτητο να αντικαταστήσω το αυγό με ψεύτικο; Θυμάμαι παλιά είχα ένα ζευγάρι δεν ασχολήθηκα ποτέ με τέτοια πράγματα και όλα τα μικρά είχαν επιβιώσει. Άλλωστε είμαι αρχάριος και δεν θα μου άρεσε να να βάζω και να βγάζω αυγά από τη φωλιά μην κάνουμε και κανένα μοιραίο λάθος...
 
Σε κάποιες περιπτώσεις είναι καλύτερα να αφήνουμε τα αυγά στη θέση τους και σε κάποιες άλλες όχι.
Το ποιος θα κάνει αντικατάσταση αυγών θα το αποφασίσει μόνος του αφού πρώτα ζυγίσει τις ικανότητές του, το χρόνο του και γενικά τις απαιτήσεις της εκτροφής.
Αλλάζοντας τα αυγά..."θεωρητικά"... Δίνεις ίσες ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλους τους νεοσσούς.
Όμως δεν υπάρχει καμία διαβεβαίωση πως θα ζήσουν όλοι... είτε τα αλλάξεις τα αυγά... είτε όχι.
 
Άλλωστε είμαι αρχάριος και δεν θα μου άρεσε να να βάζω και να βγάζω αυγά από τη φωλιά μην κάνουμε και κανένα μοιραίο λάθος...
Σωστή η σκέψη σου, είναι πάντα και στο πόσο φοβάσαι να το κάνεις...
Κι εγώ αρχάρια ήμουν στην μία αναπαραγωγή που έχω κάνει ως τώρα, και τα αντικατέστησα...Βέβαια με τα χέρια, που έχει κάποιους κινδύνους, κι έτσι σκοπεύω φέτος να αγοράσω την ειδική λαβίδα. Όμως με γλίτωσε από το ότι τα μικρά θα μπορούσαν να έχουν διαφορά στις ημέρες (και μάλιστα επειδή η κανάρα μου ήταν πρωτάρα,έκανε 3 αυγά ανά 2 μέρες! Επομένως 3 αυγά θα είχαν διαφορά 5 ημερών!), το οποίο έκρινα ότι θα ήταν μελλοντικά μεγαλύτερη δυσκολία για μένα από το να αντικαταστήσω τα αυγά. Μάλλον, έτσι; Δεν ξέρω πώς θα ήταν να έχω νεοσσούς με διαφορά ηλικίας, αλλά πιστεύω ότι θα με παίδευε σαν αρχάρια. Και το "πόσο φοβάσαι να το κάνεις" το λέω γιατί πρόσφατα είδα σε ένα post έναν φίλο που φοβόταν να κόψει τα νύχια του καναρινιού του, κάτι που εμένα μου φαίνεται πανεύκολο!