Διατροφή Χωρίς συμπληρώματα τι κάνουμε;

spirtoulis

PB New Member
Εγγραφή
1 Ιουν 2008
Μηνύματα
54
Πόλη
Περιστέρι
Καλησπέρα,
Είμαι αρχάριος και σας παρακαλώ η ερώτησή μου όσο απλή απάντηση και να έχει για κάποιον που ξέρει να μην θεωρηθεί χαζομάρα. Σε κάθε post στο forum διαβάζω για συμπληρώματα διατροφής, βιταμίνες στο νερό και άλλα. Προσωπικά από τα 4-5 μαγαζιά που έχω ψωνίσει για τα πουλιά μου έχω ζητήσει, αλλα δεν έχω βρεί ούτε το grid που λέτε.
Όλοι μα όλοι μου δίνουν κάτι ζελατίνες με διάφορα σκευάσματα μέσα που μου λένε είναι πολύ δυνατά και τέτοια. Είχα μόλις την πρώτη μου γέννα και χθες προέτρεψα το τελευταίο μικρό να βγει από την φωλιά εντελώς και την έβγαλα.Ήταν το πρώτο τους βράδυ στο κλαρί. Η κανάρα μου θέλει να ξαναζευγαρώσει και διάβασα ότι το ασβέστιο είναι πολύ σημαντικό. Σουπιοκόκκαλο δεν έχω. Συμπληρώματα δεν βρίσκω. Τα πουλιά μου έχουν μόνο σπόρους, αυγουλάκι μέρα παρά μέρα και την κίτρινη βιταμίνη της orlux. Ti κάνει κάποιος στη περίπτωση που δεν είναι κάτοχοσ συμπληρωμάτων;
 
φιλε μου εισαι απο περιστερι. Ειτε στην

"https://www.ktiniatriki.gr/gr/profile.asp" στη θηβωνκατεβαινωντας πριν φτασεις στο φαναρι της τζων κεννεντυ

ειτε στο Pet City στη λ. Αθηνων (καβαλας) πριν τη στροφη για Δασος θα βρεις οτι θες

περα απο αυτο υπαρχουν και φυσικες τροφες συμπληρωματα (οχι βεβαια με την πυκνοτητα των συνθετικων). Αν δεν σε καλυπτουν οι διευθυνσεις που σου εδωσα τοτε κανουμε συζητηση και για φυσικα συμπληρωματα. Επιγραμματικα σου αναφερω το σουσαμι κια το αποξηραμενο συκο για ασβεστιο που ρωτας αλλα και αλλα