Ασθένειες Budgie με διάρροια και τρόπος εξέτασης

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης mitsaki7
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

mitsaki7

PB New Member
Εγγραφή
27 Μαϊ 2023
Μηνύματα
40
Παιδιά, θα ήθελα τη γνώμη σας. Το πρωί είδα διάρροια στο χαρτί. Επικοινώνησα με κάποιον γιατρό και μου είπε να του πάω κουτσουλιές για να τις δει στο μικροσκόπιο. Ο συγκεκριμένος γιατρός είναι κτηνίατρος αλλά μου είπε πως ασχολείται και με πτηνά. Εγώ είμαι αρχάρια, δεν έχω ιδέα ποια είναι η σωστή προσέγγιση και επίσης δεν έχω ιδέα εάν ο συγκεκριμένος γιατρός έχει όντως αρκετή εμπειρία από πουλάκια. Σας ακούγεται οκει αυτό με το μικροσκόπιο;
 
, δεν έχω ιδέα ποια είναι η σωστή προσέγγιση
Από την στιγμή που υπάρχει διάρροια ή υποψία μη φυσιολογικών περιττωμάτων, αυτή είναι η σωστή προσέγγιση, η εξέταση τους στο μικροσκόπιο.
Εκεί ο γιατρός θα μπορέσει να δει αν υπάρχουν στα περιττώματα παθογόνοι μικροοργανισμοί, όπως μύκητες, βακτήρια, κ.α.
 
@Vada σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω δει από αναρτήσεις ότι τα στέλνουν για ανάλυση και περιμένουν τα αποτελέσματα τα οποία κάνουν κάποιες ημέρες να βγουν, και μου ακούστηκε κάπως απλά το μικροσκόπιο. Εν τέλει πήγα, τα είδε και μου είπε πως είναι γεμάτα κοκκίδια. Θα δώσω θεραπεία aviomycine. Σε ευχαριστώ και παλι
 
Σας ακούγεται οκει αυτό με το μικροσκόπιο;
Η κλινική εξέταση σε συνδυασμό με τη μικροσκοπική εξέταση μπορούν να δώσουν μία καλή εικόνα στο γιατρό. Σε κάποιες περιπτώσεις αυτό αρκεί ενώ σε κάποιες άλλες όχι διότι μπορεί να χρειαστεί να γίνουν εργαστηριακές εξετάσεις.
 
Εν τέλει πήγα, τα είδε και μου είπε πως είναι γεμάτα κοκκίδια. Θα δώσω θεραπεία aviomycine
Καλησπερα @mitsaki7
παραθετω κατι για το aviomycine ενδεικτικα και μπορεις να το ψαξεις περαιτερω προφανως.

Στην αναλυση/παρουσιαση δεν λεει η εταιρεια πουθενα οτι ειναι για κοκκιδιωση αλλα στοχευει αλλες παθησεις(αν μπορει να στοχευσει καπου πλεον μια υπερχορηγουμενη αντιβιωση(αλλη κουβεντα αυτη)

Για τα κοκκιδια υπαρχουν βεβαια αλλα φαρμακα που υπαρχουν στο εμποριο.
Μηπως να του ξαναμιλησεις?