Γενικά Parrotlet

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης kostas3
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

kostas3

PB New Member
Εγγραφή
7 Φεβ 2009
Μηνύματα
12
Πόλη
Αθήνα
Γεια σας! Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια για το πολύ ενημερωτικό φόρουμ. Αφού διάβασα και ενημερώθηκα για διάφορα είδη παπαγάλων και λαμβάνοντας υπόψιν και τον τρόπο ζωής μου (είμαι φοιτητής) κατέληξα στα χαριτωμένα parrotlets. Έστειλα mail στον Αργυρού από τη Ρόδο και μου είπε στην παρούσα φάση έχει μόνο μεγαλωμένα από γονείς με τιμή 60+20 τα μεταφορικά. Μου είπε ότι μωρά ταισμένα στο χέρι θα έχει στα τέλη της άνοιξης. Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω αλλά πιστεύτε πως είναι έμπιστο εκτροφείο; Κάποιον άλλο εκτροφέα που να ασχόλειται με parrotlets ξέρετε; Κάποιο καλό pet shop(αν και είμαι κατά); Συγγνώμη αν σας ζάλισα.:D
 
Φίλε δεν ξέρω πως δουλεύει ο εν λόγω κύριος αλλα εδώ των έχουν για πολύ καλό!Για να καταλάβεις και όπως θα έχεις παρατηρήσει φαντάζομαι αν βγεί κάποιος και ζητήσει εκτροφέα για παπαγάλους θα τον παραπέμψουν στον κ. Αργυρού! Πρέπει να είνια πολύ καλός εκτροφέας και δε σου κρύβω πως κι εγώ απο εκεί μαλλον θα αγοράσω παπαγάλο, αλλα σίγουρα υπάρχουν κι αλλοι στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις να βρείς! Σαν τιμή μου φαίνεται καλή! Σε πετ σοπ θα τα βρείς κοντα στα 90! Μεγαλωμένα απο τους γονείς τους που σημαίνει περισσοτερη ασχολία για να σε μάθει.. Αλλα εσύ σαν φοιτητάρας δεν έχεις πρόβλημα χρόνου φαντάζομαι... Η καλύτερη επιλογή είναι να είναι ταισμένο στο χέρι για να είναι σχετικά πιο εύκολο να σε μάθει και να μη σε φοβάται!Η επιλογή δική σου!
 
Ξεχασα φιλαράκο να σε καλωσορήσω... ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ και εδω σίγουρα θα βρείς αυτό που ψάχνεις!
 
Γεια σου Κωστα, λυπαμαι που δεν μπορω να σε βοηθησω, διοτι ο νεαρος που αγορασα το δικο μου parrotlet, φευγει για στρατιωτης και δεν ειχε σκοπο να ξαναβαλει τα πουλακια που εχει να ξαναζευγαρωσουν. Οταν δε, τον ρωτησα αν θελει ν'αναφερω τ'ονομα του, αρνηθηκε... Οποτε...