Αναπαραγωγή Έχω δύο άγρια κοκατίλ και θέλω να τα βάλω για αναπαραγωγή

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Kleos
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Kleos

PB Member
Εγγραφή
14 Μαρ 2021
Μηνύματα
480
Πόλη
Αθήνα
Έχω δυο άγρια κοκατιλ το ένα είναι αρσενικό και το άλλο πιθανότατα θυληκο. Ξέρω πως δεν είναι σίγουρο πως θα ζευγαρώσουν και θα μπουν σε διαδικασία αναπαραγωγής, αλλά λέω να το δοκιμάσω. Είμαι εντελώς αρχάριος στο θέμα αυτο και τα ερωτήματα μου είναι τα εξής: ξέρω πως τα θυληκα κανουν αυγά από μόνα τους σε περίπτωση που δεν κάνουν κάτι με το αρσενικό, τα αυγά αυτά βγαίνουν πάντα τζουφια η μπορεί να έχει και νεοσσο μέσα; στη φωλιά που θα τους πάρω πρέπει να βάλω και λίγο άχυρο μέσα γιατί έτσι έχω δει γίνεται σε βίντεο στο youtube; Το άχυρο αυτό αγοράζεται σε πετ σοπ; Τι πρέπει να τα ταιζω και για πόσο καιρό πριν βάλω την φωλιά αλλά και όταν γεννηθούν τα μικρά; Πότε είναι η περίοδος αναπαραγωγής; Όταν γεννηθούν τα μικρά θα τα ταιζουν οι γονείς τους η πρέπει να κάνω και εγώ κάτι;
 
Αν δεν υπαρχει αρσενικο στο κλουβι τα αυγα δεν μπορει να ειναι γονιμοποιημενα.
Το πρωτο βημα πριν απο καθε αλλο βημα ειναι να εισαι σιγουρος και οχι με βαση τις πιθανοτητες οτι εχεις ενα θηλυκο και ενα αρσενικο.
 
@Tony Forpus το ένα είναι σίγουρα αρσενικό. Το άλλο είναι λουτινο για τα οποία έχω ακούσει πως τις περισσότερες φορές είναι θυληκα αλλά δε μπόρεσα να δω τα φτερά του από μέσα αν είχαν βούλες η όχι για να κάνω τον διαχωρισμό γιατί δε με άφηνε, πάντως δεν τραγουδάει καθόλου και έχει αρκετά μικρότερο μέγεθος από το αλλο και η ουρά του είναι κίτρινη που έχουν τα θυληκα από όσο έχω διαβάσει. Τεστ dna το βλέπω δύσκολο να τους κάνω.
 
Νόμιζα ότι προσπαθείς να τα εξημερώσεις. Σκέφτεσαι να τους βάλεις φωλιά; Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, προσωπική άποψη, είναι να αποφασίσεις τι ακριβώς θέλεις από τα πουλάκια.