Γενικά Αποκωδικοποίηση στοιχείων δαχτυλιδιού μαλινουά

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης seneka21
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

seneka21

PB New Member
Εγγραφή
16 Μαρ 2023
Μηνύματα
63
Πόλη
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Γειά χαρά σε όλους.

Η ιστορία έχει ως εξής. Είμαι αρχάριος με μικρή εμπειρία, παιδιόθεν και σποραδικά, διατήρησης κοινών καναρινιών, κάνα δυο καρδερινών και μερικών budgies. Όλα τα προηγούμενα πουλιά ήταν αδαχτυλιδωτα.
Προ τριμήνου περίπου αγόρασα ένα δαχτυλιδωμενο αρσενικό καναρινάκι Μαλινουά από το Quicko επί της Αγγελάκη στη Θεσσαλονίκη που, θέλω να πιστεύω ότι από άγνοια του πωλητή, μου το "πάσαραν" για νεαρό 6 μηνών.
Τέλος πάντων, ας πρόσεχα, διότι κατόπιν εορτής είπα να δω τι σημαίνει το δαχτυλίδι του και το οποίο εκτός του ότι είχε μαύρο χρώμα, που αν δεν κάνω λάθος σημαίνει 2013-2019-2025, είχε πάνω του ευδιάκριτα σημειωμένο τον αριθμο19. Το πάθημα μάθημα.
Εξ αφορμής των παραπάνω είπα να ασχοληθώ λίγο με την αποκοδικοποίηση του δαχτυλιδιού. Θα παρακαλούσα λοιπόν, αν θα μπορούσε κάποιος ειδήμων φίλος του πραγματικά πολύ καλού αυτού forum, να με βοηθήσει στην αποκωδικοποίηση των στοιχείων του εν λόγω δαχτυλιδιού.
Έτσι πάνω του έχει σημειωμένα :
FPO
EM
560
19
035
Χρώμα Μαύρο.
Από την έρευνα μου βρήκα ότι:
FPO=Πανελλήνια Ορνιθολογική Ομοσπονδία (ΠΟΟ).
EM=Σωματείο Εκτροφέων Μαλινουά (ΣΕΜΑ)
560=? (Μάλλον είναι ο κωδικός εκτροφέα και εδώ είναι που κυρίως θα ήθελα την βοήθεια σας αν γνωρίζετε κάποια στοιχεία).
19=2019
035=αύξων αριθμός δαχτυλιδιού
Μαύρο=2013-2019-2025.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και συγνώμη αν κούρασα.
Εύχομαι ό,τι το καλύτερο σε όλους.
 
@seneka21
και μια εκδοση της σελιδας απο το 2019 οπου και σταματησε μαλλον να υφισταται .Εχει το καταστατικο(του 2019 θυμιζω)
ΕΜ 560 ΦΕΣΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ευχαριστώ πάρα πολύ. Τώρα έχω πλήρες ιστοικό του καναρινιού μου!

Να σαι καλά. 🙂