Διατροφή Αυτό το φυτό είναι γλιστρίδα;

Την γλιστρίδα Βάσω κάνει να την φάει και ο Ηρακλής, όχι μόνο ο Τζιμακος. Πληροφοριακά στο λέω πάντα 😛
Πες της τα Γιάννη γιατί... Ο Τζιμάκος δεν θ΄αφήσει ούτε φύλλο γλιστρίδας στο καναρινάκι! 😜
 
Την γλιστρίδα Βάσω κάνει να την φάει και ο Ηρακλής, όχι μόνο ο Τζιμακος. Πληροφοριακά στο λέω πάντα 😛
😜Εννοείται... Ο Ηρακλακος περνάει πτερροροια τώρα και παίρνει βιταμίνες κάπου στο φόρουμ νομίζω διάβασα ότι δεν κάνει να του βάλω μαζί με βιταμινες
[automerge]1566338224[/automerge]
Πάντως ο Τζιμακος δεν την πολύ προτίμησε έφαγε ελαχιστα
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως ο Τζιμακος δεν την πολύ προτίμησε έφαγε ελαχιστα
Αν βρεις γλιστρίδα που να έχει και σποράκια, θα του αρέσει μάλλον περισσότερο🙂
 
Αν βρεις γλιστρίδα που να έχει και σποράκια, θα του αρέσει μάλλον περισσότερο🙂
Αύριο που θα πάω να ποτισω θα ψάξω... Πως μπορώ να φυτέψω; Επειδή είμαι άσχετη ρωτάω... Να κόψω να την αφήσω να ξεραθεί; ή είπα βλακεια;
 
Αν θέλεις να φυτέψεις σε γλάστρα στο σπίτι Βάσω τότε θα πρέπει να μαζέψεις σπόρους. Αν λες για τον κήπο τότε φυτρώνει μόνη της.
Ψάξε για φυτά με τέτοια μπουμπούκια Portulaca_oleracea__Purslane-016.webp
 
Τελευταία επεξεργασία:
ο Μάριος τρελαινόταν μόνο για τα σποράκια...
).webp
Να κόψω να την αφήσω να ξεραθεί; ή είπα βλακεια;
α😀! 🤣 👍
Ή θα μαζέψεις σποράκια που θα φυτέψεις την άνοιξη ή θα βγάλεις με τη ρίζα (προσεκτικά να μην σπάσει) ένα φυτό, το οποίο θα αφήσεις λίγες ώρες σε νερό και μετά θα φυτέψεις-ποτίσεις...
 
Αν λες για τον κήπο τότε φυτρώνει μόνη της.

Γιάννη στην βεράντα μου φυτρώσε πριν κάνα δυο εβδομάδες μια γλιστρίδα σε μια μεγάλη ζαρντινιέρα που έχουμε. Εντελώς μόνη της.. Και μου κανει εντύπωση γιατί είμαστε 2ο όροφο. Για αυτό το αναφέρω. Γιατί μου φάνηκε περίεργο για το πως μπορει να φύτρωσε εκεί πέρα..

Πάντως τα καναρίνια δεν είχαν τέτοιους προβληματισμούς. Την τίμησαν και την τιμούν με το παραπάνω 🙂