Αναπαραγωγή Βοήθεια για αναπαραγωγή καναρινιών

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης mohican
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

mohican

PB New Member
Εγγραφή
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
45
Πόλη
Ρόδος
Γεια σας
είμαι αρχάριος στην αναπαραγωγή
παλιότερα πριν 15 χρόνια έκανα αναπαραγωγή. Είμαι λάτρης των ωδικών και πάντα είχα τέτοια στο σπίτι.
τώρα ετοίμασα μια κλούβα 2μΧ1μ με 3 χωρίσματα για να θεχθεί τα νέα πουλιά
έχω βάλει δύο ζευγάρια (εσωτερικός χώρος ) για αναπαραγωγή και είναι αυτή τη στιγμή διαχωρισμένα σε ζευγαρώστρες
το πρώτο ( Tibrados) εδώ και ένα μήνα με διατροφή αυγό βραστό, αυγοτροφή, σπόρους, μήλο, πολυβιταμίνη, σουπιοκόκκαλο και άμμο
κάποια στιγμή τα ένωσα αφού είδα να φιλιούνται δεν μάλωναν αλλά η θυληκιά δεν έφτιαξε φωλιά αντίθετα ενώ στην αρχή έβαλε ένα δύο νήματα στη φωλιά μετά τα σκόρπιζε κάτω
έχει μιά εβδομάδα που τα έχω χωρίσει πάλι
Ο αρσενικός δεν κελαηδάει τη θυληκιά ούτε αυτή δείχνει τόσο ζωηρή όπως όταν ήταν πριν τα ενώσω
Έκανα κάτι λάθος, τι πρέπει να κάνω


το δεύτερο ζευγάρι φαίνεται πιό ετοιμο
ίδια διατροφή με το παραπάνω για τρεις εβδομάδες
ο αρσενικός ( σκουφάτος ) κελαηδάει συνέχεια η θυληκιά δύο μέρες σκίζει χαρτί από τον πάτο αλλά σκορπά τα νήματα. Δεν φιλιούνται η θυληκιά δεν κελαηδάει αλλά είναι ζωηρή
τι να κάνω

ευχαριστώ για το χρόνο σας
 
Πόσες ώρες διαρκεί ο φωτισμός μέσα στο χώρο που έχεις τα πουλιά;
 
ειναι σε γκαραζ με καλό φωτισμό (δυο μεγάλα παράθυρα με τζαμι και σιτες ) όσο εξωτερικά
(δεν τα βλεπει απ'επευθείας ήλιος ) -δεν φωτίζω επιπλέον
ευχαριστώ
 
Νομίζω ότι χρειάζονται λίγο περισσότερο χρόνο για να έρθουν. Είτε φταίει η διάρκεια φωτισμού, είτε η θερμοκρασία του χώρου, κάτι που σημαίνει ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί καθώς θα προχωρούμε περισσότερο προς την άνοιξη.

Άφησε το χωρισμα ανάμεσά τους και όταν δεις ότι η κανάρα προχωράει τη φωλιά με διάθεση να την τελειώσει, αφαίρεσε το χωρισμα.
 
ευχαριστώ για το χρόνο και τις συμβουλές σου
αισθάνομαι ευχάριστα και πιο σίγουρος που έγινα μέλος σας