Φροντίδα Βοήθεια στο στήσιμο νέου περιστερώνα

GiannisKriti

PB New Member
Εγγραφή
17 Μαρ 2014
Μηνύματα
8
Είμαι αρχάριος στην εκτροφή περιστεριών. Πριν ένα μήνα διαμόρφωσα μία αποθήκη σε περιστερώνα, κλείνονται τα παράθυρα και τοποθετώντας φωλιές και τεχνητά κλαδιά.
Φίλοι μου έδωσαν 4 ζευγάρια από τις ντόπιες φυλές κοινών περιστεριών. Από αυτά τα ζευγάρια το ένα δεν έχει κάνει καμία κίνηση, το δεύτερο κυνηγιούνται για να ζευγαρώσουν, το τρίτο έχει γεννήσει ένα αυγό και το τέταρτο έχει δύο νεοσσούς.

Τα περιστέρια αυτήν την στιγμή δεν είναι ελεύθερα. Ο σκοπός μου όμως είναι η δημιουργία ενός ανοιχτού περιστερώνα που όλα τα περιστέρια θα μπορούν πετούν ελεύθερα, να αναπαράγονται κλπ...

Θέλω να σας ρωτήσω δύο πράγματα.
Μπορώ να βάλω μαζί με τα ντόπια περιστέρια και ένα ζευγάρια από μία φυλή που μου αρέσει; Είναι σίγουρο δηλαδή ότι το ζευγάρι και οι απόγονοί του θα ζευγαρώνουν μόνο μεταξύ τους;
Μετά από πόσο χρόνο θα μπορώ να δημιουργήσω ένα άνοιγμα στον περιστερώνα για να πετούν ελεύθερα, χωρίς να έχω τον φόβο ότι θα φύγουν;

Εκτός από τα παραπάνω, με χαρά δέχομαι τις συμβουλές σας για οποιοδήποτε άλλο θέμα θεωρείτε ότι θα πρέπει να με απασχολεί προκειμένου να δημιουργήσω έναν όμορφο περιστερώνα.
 
Γιάννη καλώς ήρθες στην παρέα του PB.
Στο πρώτο ερώτημα, αν θες να έχεις διαφορετικές φυλές, πρέπει να έχεις και διαφορετικούς χώρους(κουμάσια-περιστερώνες).
Στο δεύτερο ερώτημα, αν δεν είναι ταχυδρόμοι που μπορεί να φύγουν ανά πάσα στιγμή, ή αν αυτοί που σου έδωσαν τα περιστέρια δεν είναι εκεί κοντά για να πάνε πάλι πίσω, μπορείς να τα αφήσεις μόλις αρχίσουν να μεγαλώνουν μικρά.
Ένα θέμα που πρέπει να προσέξεις είναι τα κουνάβια.
Πως θα κάνεις την είσοδο-έξοδο των περιστεριών μη προσβάσιμη στα κουνάβια και σε άλλα αρπακτικά αλλά το κουνάβι αν μπει μέσα είναι καταστροφή.