Γενικά Γιατί δεν κελαηδά καναρίνι που δέχτηκε επίθεση από γεράκι;

Εγγραφή
2 Ιαν 2015
Μηνύματα
189
Πόλη
Λευκάδα
Γεια σας ειμαι νεο μελος εδω. Ειμαι εκτροφέας καναρινιων και ειχα ενα μικρο καναρινι 1 χρονων και ειναι ο καλυτερος δασκαλος! Αλλα σταματησε να κελαιδαει απο τοτε που το τραυματισσε ενα γερακι κι απο τοτε δεν εχει ξανατραγουδησει ποτε ξανα! Τι μπορει να εχει;

Περιμενω να μου στειλετε!
 
χμμ καλή ερώτηση. Πόσο καιρό είναι που στο τραυμάτισε; Γιατί κάπου διάβαζα ότι αν ένα καναρίνι σταματήσει να κελαηδά (πχ από αρρώστια), ακόμα και όταν αναρρώσει, δε συνεχίζει το κελάηδημα και τότε πρέπει να περιμένουμε μέχρι του χρόνου για να ξαναέρθει στη σωστή εποχή και να κελαηδήσει από την αρχή. Δε συνεχίζει δηλαδή από 'κεί που είχε "μείνει". Βέβαια επειδή είμαι αρχάρια, δεν είμαι και ο πιο κατάλληλος άνθρωπος για να σου λύσω την απορία, μπορεί να λέω και χαζομάρες. Οπότε ας περιμένουμε κάποιον πιο έμπειρο να μας πει!
 
οπως βλεπεις και στην εικονα προφιλ μου ειμαι εκτροφεας αλλα τετοιο πραγμα δεν εχω ξαναπαθει και με εχι ποιασει μελαγχολια μωρε

ασε που τωρα το εχω βαλει για αναπαραγωγη αλλα νομιζω οτι εχει ακαρεα τραχειας
 
Ένα video ίσως βοηθούσε περισσότερο... απ' όσα γνωρίζω έχουν "ειδική" συμπεριφορά, με θορύβους κλπ, χαρακτηριστικό αυτών των παρασίτων...
 
το ελεξγα misalouris δεν κανει αυτο που λενε (τσικ τσικ) αλλα ειναι πολυ φουσκωμενο τελευταια χανει πουπουλα αν και εχει περασει αυτη η περιοδος τρωει τα πιο λυπαρα σπορια και τον εχω βαλει για αναπαραγωγη αλλα και παλι τσακωνεται με την καναρα γιατι;
 
Πότε έγινε η επίθεση;

Καλά είναι φουσκωμένο, χάνει πούπουλα και τον έβαλες για αναπαραγωγή;! Χωρισε τον άμεσα και βάλτον μόνο τούδε ένα κλουβί!
 
το ελεξγα misalouris δεν κανει αυτο που λενε (τσικ τσικ) αλλα ειναι πολυ φουσκωμενο τελευταια χανει πουπουλα αν και εχει περασει αυτη η περιοδος τρωει τα πιο λυπαρα σπορια και τον εχω βαλει για αναπαραγωγη αλλα και παλι τσακωνεται με την καναρα γιατι;