Φροντίδα Είμαι σε αναζήτηση μεσαίου - μεγάλου παπαγάλου

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης GreGoz
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

GreGoz

PB New Member
Εγγραφή
16 Ιουν 2022
Μηνύματα
20
Πόλη
Ηγουμενίτσα
Καλησπέρα στην ομάδα
Παρακολουθώ το φόρουμ εδώ κ λίγο κ θέλω να σας πω ένα μεγάλο μπράβο 👋👋
Έχετε κάνει καταπληκτική δουλειά με την οποία βοηθάτε πολύ κόσμο!
Τώρα να σας πω για εμένα μήπως μπορείτε να βοηθήσετε κ να προτείνετε.
Ειμαι σε αναζήτηση να πάρω παπαγάλο,παλιά όταν ήμουν μικρός είχα κάτι παπαγαλάκια κ καναρίνια οπότε είμαι αρχάριος.Παντα ήθελα έναν παπαγάλο κ καλά μεγάλο(όταν λέω μεγάλο δεν εννοώ κανεναν μακαο απλά όχι παπαγαλάκια ή κοκατιλ) οπότε τώρα με τα παιδιά(6 κ 3 χρόνων) είπα να τους πάρω έναν...
Νομίζω έχω καταλήξει σε μονκ ή ringneck(βρήκαμε έναν τύπο στην παραλία με ένα ringneck 1,5 χρόνων το οποιο ήταν πολύ ήσυχο και ήρεμο που πήγαινε σε όλους)
Έχετε να μου πείτε κάτι παραπάνω για αυτά τα 2 είδη ή να προτείνετε κ κάποιο που να μη το ξέρω;
Σας ευχαριστώ πολύ κ συγνώμη για το σεντόνι που έγραψα! 😁
 
@GreGoz Καλώς όρισες! Καλό θα ήταν λόγω της ηλικίας των παιδιών να πάρεις ένα budgie ή ένα κοκατιλ καθώς τα μονκ και τα ringneck τείνουν να είναι πιο επιθετικά και κυριαρχικά από άλλα είδη ίδιου μεγέθους. Τα παιδιά είναι μικρά γι αυτό θα πρέπει να τα επιβλέπεις κάθε φορά που έρχονται σε επαφή με το πουλί καθώς μπορεί καταλάθος να το χτυπήσουν ή να το εκνευρίσουν και να τα δαγκώσει. Και τα δύο είδη θα χρειαστούν πατήρες από φυσικό ξύλο, πολλά παιχνίδια και ένα μεγάλο κλουβί. Το ιδανικό κλουβί για budgie είναι μια 60αρα, μια 76αρα ή εάν έχεις πολύ χώρο μια 90αρα ζευγαρώστρα. Για κοκατιλ θα χρειαστείς ένα κλουβί σαν αυτό:

Κλουβί Sandra
0101712.webp

Θα χρειαστείς επίσης σουπιοκόκαλο για την πρόσληψη ασβεστίου. Τα ringneck και τα μονκ χρειάζονται μεγάλα κλουβιά συν όλα τα παραπάνω. Λόγω ότι έχεις μικρά παιδιά και είσαι αρχάριος θα σου πρότεινα να πάρεις ένα ήμερο πουλάκι από έναν αξιόπιστο εκτροφέα. Καλό απόγευμα!
 
Τελευταία επεξεργασία: