Γενικά Ενα πιγκουινάκι java sparrow στην οικογένεια!

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Mpikis
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Mpikis

PB Member
Εγγραφή
26 Οκτ 2008
Μηνύματα
900
Πόλη
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα σε όλους!Χτές μου έφεραν δώρο ένα πιγκουινάκι (java sparrow)! Μου το έφεραν σε ενα μικρο κλουβάκι αλλά επειδή το λυπομούν εκει μέσα ειχα ένα μεγαλύτερο κλουβί και το έβαλα εκεί κατευθείαν... Εχω διαβάσει καποιά άρθρα και κάποιες συζητησεις απο εδώ όπως και βινταεκια στο youtube και άρθρα σε σε ξένα site! Είμαι απόλυτα ξετρελλαμένος με το πουλάκι! Είναι αρσενικό, είναι το πρώτο πουλί που έχω να κελαηδάει και όταν τον πλησιάζω και του μιλάω ψιλοκελαηδάει... Είμαι τελειως άσχετος..ότι κατάφερα να μάθω απο έσας εδώ και απο πέτ σοπ! Στο πέτ σοπ μου είπαν οτι αυτα τα πουλία δεν πρόκειται ποτέ να σε μαθούν, να κάτσουν στο χέρι σου γιατί έχουν το άγριο ένστικτο.. Ισχύει;
Επίσης ήθελα να ρωτήσω... Να τον βάλω σε μικρό κλουβι;Γιατί ετσι θα μπορώ να τον βάζω στο δωμάτιο μου έτσι ώστε να είμαι πολλές ώρες κοντά του, να εξικοιωθεί λίγο με τη παρουσία μου.
Τον βλέπω μόνο του... Να του πάρω μια θυληκιά;Η με τη θυληκία δεν πρόκειται να με μάθει κανένα απο τα δυο; Καταλαβαίνω δεν είναι παπαγάλος για να έχουμε και τις τρελλές σχέσεις αλλα τουλάχιστον να μην πλησιάζω το κλουβί και να γίνεται χαμός!
 
Στο πέτ σοπ μου είπαν οτι αυτα τα πουλία δεν πρόκειται ποτέ να σε μαθούν, να κάτσουν στο χέρι σου γιατί έχουν το άγριο ένστικτο.. Ισχύει;

Αν ασχολείσαι αρκετά μαζί του θα εξοικειωθεί μαζί σου. :) Αν είναι μικρό σε ηλικία ακόμα καλύτερα. Τα μικρά πουλιά μαθαίνουν πιο εύκολα και γρήγορα σε σχέση με κάποιο μεγαλύτερο. Βέβαια αυτό δεν είναι απόλυτο διότι το κάθε πουλί έχει τον χαρακτήρα του. 😉

Επίσης ήθελα να ρωτήσω... Να τον βάλω σε μικρό κλουβι;

Θα σου πρότεινα να τον έχεις σε ένα μέτριο κλουβί, να μπορεί να κινηθεί και να είναι σε θέση να πραγματοποιεί διάφορες δραστηριότητές του με άνεση και να μην δυσκολεύεται.

Τον βλέπω μόνο του... Να του πάρω μια θυληκιά;