Φροντίδα Θάνατος θηλυκιάς σε ζευγάρι budgie

Maria Philip

PB New Member
Εγγραφή
17 Μαϊ 2023
Μηνύματα
5
Καλησπέρα.
Είμαι καινούργια στο φόρουμ και θα ήθελα πραγματικά την βοήθεια σας. Πέρισυ την άνοιξη μας έδωσαν μία ζευγαρώστρα οπότε είπαμε να πάρουμε ενα ζευγάρι budgie απο το πετ σοπ της γειτονιάς μας.
Όλα μια χαρά μέχρι που απο τα Χριστούγεννα και έπιτα η θηλυκιά είχε θέματα με ακάραια. Η κτηνίατρος απο το πετ σοπ μας έδωσε τα πάντα, σταγόνες, φάρμακα. Το παλέψαμε μέχρι και σήμερα που μας άφησε στα χέρια μου.
Δεν με ενοχλεί αυτό γιατί οκ. Καλύτερα που έφυγε και ηρέμησε, γιατί πονούσε πολύ. Το έβλεπα και ας είμαι άσχετη απο πτηνά.
Έχουμε ακόμα όμως τον αρσενικό. Δεν ξέρω αν έχει καταλάβει πως έφυγε το ταίρι του, γιατι τις τελευταίες εβδομάδες τα χωρίσαμε με χαρτόνι ώστε να μην την ενοχλεί που ήταν άρρωστη.
Δεν ξέρω όμως πως να δράσω τώρα. Δεν θέλω να τον χάσω απο στεναχώρια. αλλά δεν τολμάω να βάλω αλλο θηλυκό στο κλουβί. 1ον: Γιατί φοβάμαι μήπως αρρωστησε απο το κλουβί, σε περίπτωση που είχε κρατήσει καποια ασθένεια απο πρωηγούμενο πτηνό. και 2ον: δεν ξέρω πως θα αντιδράσει στον ερχομο του δεύτερου budgie.
Πως πρέπει να δράσω πιστεύετε ώστε να μην έχουμε άλλο θάνατο και να έχουμε ευτυχισμένα παπαγαλάκια;
Ευχαριστώ.
 
Δεν ξέρω όμως πως να δράσω τώρα. Δεν θέλω να τον χάσω απο στεναχώρια. αλλά δεν τολμάω να βάλω αλλο θηλυκό στο κλουβί.
Να μη βάλεις. Αφαίρεσε μόνο το χαρτόνι που είχες ως χώρισμα και δώσε του όλο το χώρο του κλουβιού. Συνέχισε τον φροντίζεις και σε μία-δύο εβδομάδες θα φανεί αν έχει επηρεασθεί από την ασθένεια που είχε το θηλυκό.

Αργότερα και εφόσον πάνε όλα καλά που το εύχομαι, μπορείς να του πάρεις ένα ταίρι καν να τα βάλεις μαζί ακολουθώντας όμως προσεκτικά τις οδηγίες που θα βρεις στο άρθρο μας για την καραντίνα.
 
Συνέχισε τον φροντίζεις και σε μία-δύο εβδομάδες θα φανεί αν έχει επηρεασθεί από την ασθένεια που είχε το θηλυκό.