Γενικά Θέλω να αποκτήσω ένα κοκατίλ και θα ήθελα συμβουλές

  • Θεματοθέτης Θεματοθέτης Mertiko
  • Ημερομηνία Ημερομηνία

Mertiko

PB New Member
Εγγραφή
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
6
Έχω διαβάσει πολλά άρθρα πάνω στα συγκεκριμένα πτηνά και τα βρίσκω ευχάριστη παρέα. Διάβασα επιπλέον τις οδηγίες που ήταν αναρτημένες στο φόρουμ εδώ για τα κοκατίλ και είμαι σίγουρος ότι θέλω να αποκτήσω ένα. Όλες οι συμβουλές είναι δεκτές καθώς είμαι αρχάριος!
 
Καλημέρα και καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Τα κοκατιλ είναι πραγματικά αξιαγάπητα.
Η μία και μοναδική συμβουλή που θα μπορούσα να σου δώσω είναι να πάρεις από εκτροφέα για να είναι μικρό, ήμερο, και κυρίως για να αποφύγεις τις ασθένειες.
Πριν προβείς στην αγορά του ρίξε μια ματιά και σε όσα θα χρειαστείς για το πουλάκι. Οπωσδήποτε συσκευασμένη επώνυμη τροφή, ευρύχωρο κλουβί, σουπιοκοκκαλο, παιχνίδια κτλ. Και υπολόγισε εάν όντως το πρόγραμμα σου σου επιτρέπει να βάλεις στη ζωή σου έναν παπαγάλο που θα έχει ανάγκη από τη φροντίδα και την παρέα σου.
 
Έχω υπολογίσει αρκετά από αυτά που αναφέρεις. Για κλουβί, θα φτιάξω μόνος ένα 40x60x70(για 1 κοκατιλ) βάση οδηγιών του φόρουμ. Όσο για την παρέα, δουλεύω και πηγαίνω σχολή οπότε προσωπικά θα μπορώ να αφιερώνω 2-3 ώρες το πολύ συν τις ώρες που θα διαβάζω και θα είμαι δίπλα του. Οι γονείς μου και τα αδέρφια μου όμως θα μπορούν να το προσέχουν(τα αδέρφια είναι 18 και 8). Το δίλημμα μου είναι να πάρω δυο κοκατίλ και να τα βάλω στο δωμάτιο μου όπου θα είναι μόνα και ήρεμα ή να πάρω ένα να το βάλω στο σαλόνι όπου γενικά θα έχει κόσμο; Γενικά προσπαθώ να βρω την κατάλληλη λύση ώστε να μην είναι μοναχικό το κοκατίλ. Όσο για εκτροφέα δεν έχω ιδέα που να απευθυνθώ, γενικά θα ήθελα κάτι οικονομικό καθώς θα έχω έξοδα για τα υπόλοιπα πράματα(τροφές, παιχνίδια, κτηνίατρο κτλ), συνεπώς αν ξέρετε κάποιον, να με κατευθύνετε.
 
Το σαλόνι για εμένα δεν είναι ο κατάλληλος χώρος επειδή υπάρχει φως μέχρι αργά τη νύχτα, ίσως κάποιος που θα σας επισκεφτεί καπνίσει κτλ κτλ.